GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mensen, allereerst de beste wensen vanuit Hardenberg voor alle Gsx freaks.

Ik heb een vraag. Heeft iemand ervaring,bij het inbouwen van een upsd vork?
Volgens mijn bescheiden mening,moet het toch mogelijk zijn om een vork van een gsxr 1000 k1 of k2 te plaatsen, zonder al te veel gedoe. het voorwiel,de schijven en de remklauwen zijn volgens mij het zelfde als onze fietsen,of vergis ik mij?
Wie van jullie weet het antwoord?.Lijkt mij wel stoer een Gsx met een upsd.

Groetjes Coert.
 
ik denk dat het sowieso afhankelijk is van de diameter van de vorkpoten van de gsx-r.
en dan natuurlijk de diameter van het gat voor de steekas.

als je de maten wil weten zou je ff kunnen informeren bij de socn.daar zitten een paar gixxers.maar dan wel eerst ff voorstellen.daar zijn ze erg strikt in.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik bedoel is uiteraard de veerpoten het t-stuk en de kroonplaat op de kop te zien te tikken en dan de rest van mijn eigen Gsx over te zetten.
 
hey coert. stel je vraag desnoods ff hier : Techniek, vragen en antwoorden


daar zitten techneuten genoeg en kunnen je alle maten geven.

ps al een paar keer langs hardenberg gekomen maar je niet gezien O-)

moest ff een paar keer naar coevorden .
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hans,toevallig morgen of overmorgen nog in de buurt?.Laat het even weten dan bel ik je vanavond even,kunnen we even babbelen over die mooie k6's.
 
Hoi Hans,toevallig morgen of overmorgen nog in de buurt?.Laat het even weten dan bel ik je vanavond even,kunnen we even babbelen over die mooie k6's.



is goed je hebt mijn nr en in de buurt ja dinsdag breng ik mijn motor naar coevorden :Y

@ koos , nee helaas nog niets ontvangen :N

zo snel als ik hem heb stuur ik je wel een pb of bel je wel. :Y
 
ff een techneuten vraag :? :?

nu krijg ik op mijn k6 weer xenon.
op mijn k2 kon ik het licht aan en uit zetten, op de k6 dus niet .

vraag welke gevolgen heeft dat voor het xenon met het starten ivm piekspanning .

of wie heeft al xenon op die modellen waar je het licht niet meer kunt uitzetten. :?
 
en net ff een lsl stuur besteld uiteraard in het blauw :Y . gewoon weer een superbike stuur, bevalt mij het beste :Y
en natuurlijk bijpassende stuurgewichten in dezelfde kleur :P
 
hey hans de mijne heeft met het xenon na het starten nog wel eens het probleem dat hij niet meer aangaat.probleem heb ik opgelost door na de rit de lichtschakelaar op grootlicht te zetten.t'is ff wennen maar dat gebeurt al gauw.
 
who care's _O- _O- _O-

maar de prijs is 49.95 euro :Y

@ wolfsoes : jij wakkere _O- _O- _O- je hebt pb terug


op mijn zoektocht naar andere wave schijven, kwam ik deze tegen.

hoe vinden jullie deze :? :?

[afbeelding]

er is enkel GEEN achterschijf van B|

Hoi een aantal pagina's terug heb ik ook een paar mooie schijven gepost ik heb er nog wel een pici van maar geen link naar de website stonden toen op ebay.nl geloof ik.

gr.Peetbull
full
 
ff een zielige bull foto '( '( '( '( [afbeelding]


Dit doet altijd zeer zoiets te zien , lijkt altijd mee te vallen maar kost bergen geld om weer in orde te krijgen, succes ermee.

By the way was jij nu aan het bieden Peter op die nieuwe op MP :? .

Als je de voetsteun en pook nodig hebt hoor ik het wel,

Die Remschijven staan op eBay UK.

Groeten Eric.
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er inderdaad zielig uit Peter. Hoop dat de schade wel een beetje meevalt.
Nog een vraagje waar komt die tweede schijf vandaan? Heb je een linkje voor me? Die vind ik wel heel erg gaaf.
 
hee peet.
zwaar kl#te voor je, man.
hoop dat je spierpijn al beetje beter gaat.
maar ff wat anders. op onze club site staat een K4 tank te koop (nieuw)

ps ik heb helaas geen parts voor je.
 
Jee Peter, geen best begin van het nieuwe jaar, maar toch de beste wensen natuurlijk!
Die schade komt wel weer voor mekaar, ondanks de ellende en de kosten die je er van hebt. Zo lang je zelf maar niet te zeer beschadigd bent.
Veel geluk en succes met de wederopbouw.
 
nu zit ik te denken om een kuipje op mijn k6 te zetten.

deze dus :
2w2rl7t.jpg


maar nu de vraag : wie heeft er ervaring mee.

eerst had ikop mijn k2 een windschermpje, wat resulteerde in een gigantische turbulentie rond mijn helm. kreeg dus de volle laag rijwind ipv op de borst nu ineens op de helm. :( resultaat ding er af gehaald.

wat zijn de resultaten van deze kuip. :? :? :?
is ie hoger :? :? hoe bevalt het :?
 
@ peter, is het nog gelukt met de tank, of moet ik ff bellen :? :?

geef anders ff via pb door wat je nog meer nodig hebt,
kunnen we ff kijken wat er nog in voorraad ligt . en desnoods ff met een paar leden onderdelen bij elkaar sprokkelen :Y
 
nu zit ik te denken om een kuipje op mijn k6 te zetten.

deze dus :[afbeelding]

maar nu de vraag : wie heeft er ervaring mee.

eerst had ikop mijn k2 een windschermpje, wat resulteerde in een gigantische turbulentie rond mijn helm. kreeg dus de volle laag rijwind ipv op de borst nu ineens op de helm. :( resultaat ding er af gehaald.

wat zijn de resultaten van deze kuip. :? :? :?
is ie hoger :? :? hoe bevalt het :?

Geen ervaring met dit type kuipje.
E.e.a. hangt natuurlijk ook af van je eigen lengte.
Maar een vuistregel is om de lijn van de bolling van het ruitje naar achter door te trekken en je weet ongeveer waar de meeste rijwind terecht komt.......
Waarschijnlijk ben je met een 'flip-up' ruitje ook de turbulentie rond je helm kwijt.
Maar ja...... Ik vind het er niet uitzien......... :r :r :r
 
Geen ervaring met dit type kuipje.
E.e.a. hangt natuurlijk ook af van je eigen lengte.
Maar een vuistregel is om de lijn van de bolling van het ruitje naar achter door te trekken en je weet ongeveer waar de meeste rijwind terecht komt.......
Waarschijnlijk ben je met een 'flip-up' ruitje ook de turbulentie rond je helm kwijt.
Maar ja...... Ik vind het er niet uitzien......... :r :r :r

tnx jij bent duidelijk :+

ik heb ff een paar foto's gezien, maar om dan een lijn te trekken ivm met mijn lengte :? :?

dan toch maar weer de volle windsterkte op mijn goddelijke lichaam :z :z _O-
 
hey hans op de O.P. zie ik twee foto's met zo'n brokje tupperware.
de ene is andre 1400 en de andere mach 1.
ik weet niet of je iets van een e- mail adres hebt van de desbetreffende personen,maar..................????????????????
 
tnx jij bent duidelijk :+

ik heb ff een paar foto's gezien, maar om dan een lijn te trekken ivm met mijn lengte :? :?

dan toch maar weer de volle windsterkte op mijn goddelijke lichaam :z :z _O-

;)
Kun je idd alleen maar doen als je op een fiets (uiteraard een bull) zit met een dergelijk kuippie.
Mijn kuipje heb ik toen ook bewust gekozen. Die "verdeelt" de winddruk over m'n borst en de helm. Dus iets minder op de borst en iets meer op de helm. Vandaar het "gat" in mijn kuippie..... (sommige mensen vroegen of dat wel enige zin had. Ja, dat heeft 't..... :P )
 
hey hans op de O.P. zie ik twee foto's met zo'n brokje tupperware.
de ene is andre 1400 en de andere mach 1.
ik weet niet of je iets van een e- mail adres hebt van de desbetreffende personen,maar..................????????????????


had ik al gedaan aart, email adres van Omar had ik, dus nu maar ff afwachten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan