GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
oja nog ff en foto van de tank
full
 
Hoi Hans en Eric,

Ik heb vandaag gebelt voor de tank bij Notor Oost en ze hebben een foto gemailt maar hellaas het is geen K4 ieder geval bedankt voor de moeite :} :}

En Eric het enigste waar je me mee kan helpen is 1x voetsteun ,maar dat is dan ook een beetje zonde om dat setje incompleet temaken ,misschien zet ik er wel andere stepjes op dan jij ook ieder geval bedankt voor de moeite.
deksel van koppeling is alweer besteld

En een Bull onderdelen data base vindt ik wel een goed idee *O* *O*

gr Peter

jij bent de aanstichter :Y

ik vind als iemand schade heeft wij moeten proberen om diegene zonder al te veel schade er uit te laten komen .indien mogenlijk.
dus vandaar mijn voorstel, puur omdat het iedereen kan overkomen.
en omdat er links en rechts nog wel wat onderdelen los zwerven, en hier en daar men nog wel ergens kontakten heeft om het leed te verzachten :Y

zo dat is er uit. :Y :Y

tja en een leuke verpleegster regelen :+ . sorry ging over onderdelen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat er nog naar Zwolle naar het Motorcycle-event eind van de maand?
Misschien wel leuk om iets af te spreken op Zaterdag of Zondag,voor die gene die al van plan was om daar even te gaan kijken.

Groetjes Coert.

Motocycle-event
 
Ik zou wel eens willen weten wat het hardverchromen van de vorkpoten kost in kleur het heet geloof ik anders dan harverchromen het schijnt ook beter te glijden mhh misschien ook handig voor :X

Je kunt dit laten doen bij HK-suspension in Uden ( 0413-256080 ). Hun leveren nieuwe vorkpoten voor € 145.-- incl. btw per stuk. Je kunt de vorkpoten ook laten coaten in een TIN-coating (titaannitride) of een DLC-coating (diamond like carbon). Is een duur geintje maar staat wel gaaf. Prijs is € 395.-- incl. btw. Voor een TIN-coating ben je € 310.-- incl. btw kwijt...............
In principe is de DLC-coating de gladste en geeft de minste stick-slip. Die Moto-GP mannetjes hebben hun poten (van de voorvork dan he) ook op die manier uitgevoerd..............

Er zijn wel meer bedrijven die vorkpoten hardverchromen, maar ik heb daar zo geen prijzen van bij de hand. Firma Monne in Wormerveer is er zo een, en er zijn er nog wel een paar. Als je geen speciale coating wil op je binnenpoten, dan is denk ik vervangen het goedkoopste. Heb je beschadigingen op je vorkpoten of wil je gewoon wat anders??

Groetjes Gertie
 
Laatst bewerkt:
Hardverchromen kun je bij de firma Monne in Wormerveer ( 075-6282039 ) laten doen. Heb ik zo geen prijs van, helaas............
Je kunt de vorkpoten ook laten coaten in een TIN-coating (titaannitride) of een DLC-coating (diamond like carbon). Je kunt dit laten doen bij HK-suspension in Uden ( 0413-256080 ). Is een duur geintje maar staat wel gaaf. Prijs is € 395.-- incl. btw. Voor een TIN-coating ben je € 310.-- incl. btw kwijt...............
In principe is de DLC-coating de gladste en geeft de minste stick-slip. Die Moto-GP mannetjes hebben hun poten (van de voorvork dan he) ook op die manier uitgevoerd..............

Gertie

Danuwelzeerbeleeft :}

Duur maarja alles wat mooi is is duur :( , misschien volgend jaar.
 
hey wolfsoes,als je die zelfde site (just bandits) ff doorspit.kom je vanzelf een stukje tegen waar die voorkpoten staan.
ze hebben ze in chroom(230 pond) gold nitrite(335 pond) and titanium nitrite.(390 pond)
maar inderdaad ziet het er wel gaaf uit :9~
 
Je kunt dit laten doen bij HK-suspension in Uden ( 0413-256080 ). Hun leveren nieuwe vorkpoten voor € 145.-- incl. btw per stuk. Je kunt de vorkpoten ook laten coaten in een TIN-coating (titaannitride) of een DLC-coating (diamond like carbon). Is een duur geintje maar staat wel gaaf. Prijs is € 395.-- incl. btw. Voor een TIN-coating ben je € 310.-- incl. btw kwijt...............
In principe is de DLC-coating de gladste en geeft de minste stick-slip. Die Moto-GP mannetjes hebben hun poten (van de voorvork dan he) ook op die manier uitgevoerd..............

Er zijn wel meer bedrijven die vorkpoten hardverchromen, maar ik heb daar zo geen prijzen van bij de hand. Firma Monne in Wormerveer is er zo een, en er zijn er nog wel een paar. Als je geen speciale coating wil op je binnenpoten, dan is denk ik vervangen het goedkoopste. Heb je beschadigingen op je vorkpoten of wil je gewoon wat anders??

Groetjes Gertie

Kijk, iemand met verstand van zaken! Bedankt voor het speurwerk, Gertie.
Toekomstmuziek.....binnenpoten met een Tin-nitride laag :P :9 :P :9
 
nou hier dan in euro's


Pair of replacement fork legs in a variety of colours


Inc VAT
1200 - Chrome
FLC12 € 335.80

1200 - Gold Nitrite
FLG12 € 489.10

1200 - Titanium Nitrite
FLT12 € 582.54

600 - Chrome
FLC6 € 335.80

600 - Gold Nitrite
FLG6 € 489.10

600 - Titanium Nitrite
FLT6 € 582.54

600K - Chrome
FLC6K € 335.80

600K - Gold Nitite
FL6KG € 489.10

600K - Titanium Nitrite
FLT6K € 582.54

GSX 1400 - Chrome
FLC14 € 335.80

GSX 1400 - Gold Nitrite
FLG14 € 489.10

GSX 1400 - Titanium Nitrite
FLT14 € 582.54
 
Laatst bewerkt:
Gertie had het al uitgezocht op de site van HK susp. kost een set van 2 binnenpoten Titaan-Nitride 310 euro misschien iets om volgend jaar met een aantal te doen???

Hier stukje tekst

Binnenpoten voor originele voorvorken type USD & RSU per stuk € 1 45,00
Titaan-Nitride coating ( goudkleurig ) op binnenpoten Set € 3 10,00
DLC-coating ( Diamond Like Carbon ) zwart op binnenpoten Set € 3 95,00

Volgens mij het goedkoopst in ieder geval goedkoper dan UK
 
Laatst bewerkt:
is dus een k5 tank. zo ga je er wel een bjr op vooruit O-)
en wat ga je nu doen :? :?


@ wolfsoes zal ff de links plaatsen :Y
echter een groot deel stond er al hoor :Z :W

Nee Hans dat ga ik niet doen de stripping van de tank komt ook weer treug in het kontje,of je moet ook een 2005 kontje nog hebben liggen,want daar zit ook lak schade aan.

verder heb ik in iedergeval een tellerhuis en koplamp ring nodig

pazzo en rizoma onderdelen zijn al weer besteld.

Gr peter
 
Inmiddels een onderdelen database aangemaakt op de GSX1400Club.eu website.
Jullie wens is mijn bevel ;)
Deze is alleen toegankelijk voor leden dus je moet wel effe inloggen...... :Y
Aan de rechterzijde (in het menu) zie je "Bull onderdelen database (leden!!!) staan.
Ik heb er vast wat onderdelen ingezet.
Je kunt een nieuw onderdeel toevoegen via het 'knopje' "Nieuw"......
Je moet de volgende zaken invullen:
- Naam van het onderdeel (probeer het een beetje netjes te omschrijven zodat het op volgorde komt te staan.......)
- Staat (de staat van het onderdeel)
- Geschatte kostprijs (voor leden......)

Eventueel kun je een foto toevoegen via het 'knopje' "Bestand toevoegen".
Mocht het niet lukken dan hoor ik het wel.
Grtz,
M
 
Inmiddels een onderdelen database aangemaakt op de GSX1400Club.eu website.
Jullie wens is mijn bevel ;)
Deze is alleen toegankelijk voor leden dus je moet wel effe inloggen...... :Y
Aan de rechterzijde (in het menu) zie je "Bull onderdelen database (leden!!!) staan.
Ik heb er vast wat onderdelen ingezet.
Je kunt een nieuw onderdeel toevoegen via het 'knopje' "Nieuw"......
Je moet de volgende zaken invullen:
- Naam van het onderdeel (probeer het een beetje netjes te omschrijven zodat het op volgorde komt te staan.......)
- Staat (de staat van het onderdeel)
- Geschatte kostprijs (voor leden......)

Eventueel kun je een foto toevoegen via het 'knopje' "Bestand toevoegen".
Mocht het niet lukken dan hoor ik het wel.
Grtz,
M


*O* *O* *O* *O* toppie kerel hulde *O* *O*
 
morgen mijn trouwe ym 6 wegbrengen en afscheid van nemen '( '(

maar eerst maar eens heel over zien te komen morgen(,binnen wegen liggen hier nog vol sneeuw) anders moet ik hem maar 1 dag later brengen. B|

hoop dat ze het dan redden dat de nieuwe vrijdag klaar is .

en natuurlijk voor koos ff stiekum een zadel omruilen O-) O-) _O- :W
 
Laatst bewerkt:
suc6 morgen an maar,en ik ben zeer benieuwd.

ik heb overigens bericht gehad van georg.de schijfjes zitten in de eindfase en kunnen bijna opgestuurd worden.spannnnneeeeennnnnnd O-) O-) O-)


@mart precies zoals ik in gedachten had :} :} perfect 8-)
 
morgen mijn trouwe ym 6 wegbrengen en afscheid van nemen '( '(

maar eerst maar eens heel over zien te komen morgen(,binnen wegen liggen hier nog vol sneeuw) anders moet ik hem maar 1 dag later brengen. B|

hoop dat ze het dan redden dat de nieuwe vrijdag klaar is .

en natuurlijk voor koos ff stiekum een zadel omruilen O-) O-) _O- :W

O-) O-) O-) ik weet nergens nie vanaf nie, ik was er niet bij nie, ik heb het niet gedaan nie


en ik krijg m'n ( van iemand geleende ) avatar nie aan de praat nie
 
Laatst bewerkt:
is nie gejat, ff geleend bij een oosterbuur, net als de fiets van m'n opa

maaruh weet toefallug iemand hoe je zo'n gif-plaatje aan de praat krijgt ? En nee Hans, genoeg benzine, bougies ok etc etc
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan