GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
naar aanleiding van het linkje van gisteren door koffie freak. heb ik gisteravond motoport gebeld en de reaktie staat hierboven.

toen schoot mij een idee te binnen. dus snel ff een belletje naar belgie waar louis woont.
hij benaderd onze zuiderburen :Y

mijn idee was om samen met de honda cb1300 club en de xjr 1300 club een meeting te organiseren.

dus alleen voor de big-one's met een retrolook . :}

inmiddels heb ik de voorzitter van de cb1300 club een mail gestuurd met het idee.
naar aanleiding van hun reaktie en die van jullie :Y wil ik natuurlijk dan ook de xjr club benaderen of als ze hier meelezen een reaktie te geven .

dus wat vinden jullie ervan zodat ik evt verder met hun wat ideen kan ontwikkelen .
en natuurlijk ben ik hier ook hulp nodig want ik wil het eigenlijk groots aanpakken. :Y


ideetje voor tt motoren zwolle O-) O-)



Lijkt me wel een grappig ideetje :Y . Als je hulp nodig hebt bij het organiseren, brul maar!! :W
 
naar aanleiding van het linkje van gisteren door koffie freak. heb ik gisteravond motoport gebeld en de reaktie staat hierboven.

toen schoot mij een idee te binnen. dus snel ff een belletje naar belgie waar louis woont.
hij benaderd onze zuiderburen :Y

mijn idee was om samen met de honda cb1300 club en de xjr 1300 club een meeting te organiseren.

dus alleen voor de big-one's met een retrolook . :}

inmiddels heb ik de voorzitter van de cb1300 club een mail gestuurd met het idee.
naar aanleiding van hun reaktie en die van jullie :Y wil ik natuurlijk dan ook de xjr club benaderen of als ze hier meelezen een reaktie te geven .

dus wat vinden jullie ervan zodat ik evt verder met hun wat ideen kan ontwikkelen .
en natuurlijk ben ik hier ook hulp nodig want ik wil het eigenlijk groots aanpakken. :Y


ideetje voor tt motoren zwolle O-) O-)


Super Hans _O-

Moeten we voor de Achterhoekrit FF een andere data prikke,

Ik stuur je een PB,
 
Voor wie nog een leuk stuurschermpje wil deze staat te koop op het duitse forum gsx1400forum.net - Foren-Übersicht

Er is nog niets op geboden sla je slag........
full
 
Super Hans _O-

Moeten we voor de Achterhoekrit FF een andere data prikke,

Ik stuur je een PB,

wij gaan niets veranderen onze agenda staat vast.

maar de reaktie van de cb 1300 club is super positief *O* *O* *O*
we gaan samen in overleg welke data goed uitkomen.

eerst maar ff reaktie van xjr club afwachten, willen zij niet meedoen,
dan gaan de gsx1400 club en de honda cb 1300 club SAMEN het idee uitwerken.

dus coert ik ga je benaderen :Y
nog meer vrijwilligers :? :?
 
Laatst bewerkt:
wat had je in gedachten dan.we gaan de agenda niet veranderen maar wel de meeting met de hondaboys.wat gaat dat worden een toer door duitsland met de twee /drie clubs????????????????????????????????????????
 
Laatst bewerkt:
naar aanleiding van het linkje van gisteren door koffie freak. heb ik gisteravond motoport gebeld en de reaktie staat hierboven.

toen schoot mij een idee te binnen. dus snel ff een belletje naar belgie waar louis woont.
hij benaderd onze zuiderburen :Y

mijn idee was om samen met de honda cb1300 club en de xjr 1300 club een meeting te organiseren.

dus alleen voor de big-one's met een retrolook . :}

inmiddels heb ik de voorzitter van de cb1300 club een mail gestuurd met het idee.
naar aanleiding van hun reaktie en die van jullie :Y wil ik natuurlijk dan ook de xjr club benaderen of als ze hier meelezen een reaktie te geven .

dus wat vinden jullie ervan zodat ik evt verder met hun wat ideen kan ontwikkelen .
en natuurlijk ben ik hier ook hulp nodig want ik wil het eigenlijk groots aanpakken. :Y


ideetje voor tt motoren zwolle O-) O-)

SUPER idee *O* *O* *O* Hoe meer DIKKE :] :] nakeds hoe mooier
*O* *O*


Gr.Peetbull
 
SUPER IDEE, trucker.

regelen die handel. lijkt me zeker een gaaf feest.

Mogen dan zeker geen grapjes maken dat 100CC meer hebben.
mijn maatje had er vorig jaar 1 zo'n CB1300.
leuke fiets maar typisch honda duur.
 
denk dat die XJR de grootste club is/heeft, dus die zullen zeker wel een leuk uitje kunnen waarderen
 
wat had je in gedachten dan.we gaan de agenda niet veranderen maar wel de meeting met de hondaboys.wat gaat dat worden een toer door duitsland met de twee /drie clubs????????????????????????????????????????

er zijn nog data's genoeg over in een jaar
:P

ik persoonlijk ben van mening als je iets pland moet je dat aanhouden, latere ideen kun je daar dan omheen plannen, gewoon om een hoop verschuif te voorkomen, en iedereen weet dan waar ie aan toe is.

ook van de cb club heb ik de agenda al gekregen, deze meeting wordt er gewoon ergens tussen gepland,
of het moet echt uit de klauwen lopen , dan kunnen we altijd nog ingrijpen.
ik heb de xjr ownersclub net een mail gestuurd en ff kijken wat hun reaktie is. :?

dan de agenda's van de 3 club's naast elkaar leggen en kijken og er een mooie datum in mei/juni/juli/aug uitkomt.

dus genoeg te doen voor de vrijwilligers 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mannen,

Ik ben zelf nog lid van de XJR-owners ( mijn vorige motor was een XJR1200 ) ik kan wel contact opnemen met de voorzitter>

Groet,
Nico
 
Hoi Mannen,

Ik ben zelf nog lid van de XJR-owners ( mijn vorige motor was een XJR1200 ) ik kan wel contact opnemen met de voorzitter>

Groet,
Nico

hey jij hebt nu een dubbel paspoort _O- _O- _O-

ik heb arie uit ede een mail gestuurd van de xjr owners club, dat is de goeie toch :?
 
Laatst bewerkt:
@Aart,
voor zover ik heb kunnen nagaan zitten er in zowel de "S" als de "N" H4 60/55 W lampjes. We hebben op dit moment geen 2008 model staan dus heb ik op EPC even gekeken en die geeft aan dat er H4 in zit............

Ik hoop dat je er iets mee kan.

Grtzzzz Gertie
 
naar aanleiding van het linkje van gisteren door koffie freak. heb ik gisteravond motoport gebeld en de reaktie staat hierboven.

toen schoot mij een idee te binnen. dus snel ff een belletje naar belgie waar louis woont.
hij benaderd onze zuiderburen :Y

mijn idee was om samen met de honda cb1300 club en de xjr 1300 club een meeting te organiseren.

dus alleen voor de big-one's met een retrolook . :}

inmiddels heb ik de voorzitter van de cb1300 club een mail gestuurd met het idee.
naar aanleiding van hun reaktie en die van jullie :Y wil ik natuurlijk dan ook de xjr club benaderen of als ze hier meelezen een reaktie te geven .

dus wat vinden jullie ervan zodat ik evt verder met hun wat ideen kan ontwikkelen .
en natuurlijk ben ik hier ook hulp nodig want ik wil het eigenlijk groots aanpakken. :Y


ideetje voor tt motoren zwolle O-) O-)

Hmmmmm, is natuurlijk geen slecht idee Hans, ik zal eens even een balletje op de zaak opgooien om te zien wat de mogelijkheden zijn.
Wordt vervolgd....................... :Y

Grtzzz Gertie
 
Hmmmmm, is natuurlijk geen slecht idee Hans, ik zal eens even een balletje op de zaak opgooien om te zien wat de mogelijkheden zijn.
Wordt vervolgd....................... :Y

Grtzzz Gertie


toppie *O* *O* als je wat weet stuur maar een pb, ik vlieg vandaag of morgen als ik mijn nieuwe bike heb wel ff bij jullie langs.
behalve op zaterdag 8-)
 
doe je zo rustig aan Hans met je motor op halen kan glad zijn op bepaalde plekken
we hebben niks aan jou en je bike als je onderuit gaat
brr min 10 las ik net toen ik van mn werk kwam dus dat wordt warm inpakken morgen
ik zie je wel als je je fiets hebt.
 
toppie *O* *O* als je wat weet stuur maar een pb, ik vlieg vandaag of morgen als ik mijn nieuwe bike heb wel ff bij jullie langs.
behalve op zaterdag 8-)

Altijd goed Hans, alleen zijn we vandaag nog diecht ivm een nieuw automatiseringspakket en inventarisatie. Vanaf volgende week hebben we de winkel weer open............koffie is er altijd, koek is meestal al op O-) O-)
Oja, dit geldt natuurlijk voor iedereen.................... :W :W

Gertie
 
FF een ander Berichtje.......

Voor mij is de kogel door de kerk ik zit gelukkig niet bij de 70 die eruit moesten :Y (reorganisatie).

Wel heel erg klote voor mijn collega's /vrienden waarvan sommigen al meer dan 20 jaar bij de zaak zitten :( :( voor hen een slecht begin van 2009 :N .

Dus er valt na deze 6 weken van spanning toch wel FF een kilootje of honderd van mijn schouders :') ben tenslotte ook 40 + een oltimer net als mijn bike :X .
Zie in deze tijd maar weer snel aan het werk te komen, als je op het moment werk hebt moet je er zuinig op zijn O-).

Groeten Eric *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
FF een ander Berichtje.......

Voor mij is de kogel door de kerk ik zit gelukkig niet bij de 70 die eruit moesten :Y (reorganisatie).

Wel heel erg klote voor mijn collega's /vrienden waarvan sommigen al meer dan 20 jaar bij de zaak zitten :( :( voor hen een slecht begin van 2009 :N .

Dus er valt na deze 6 weken van spanning toch wel FF een kilootje of honderd van mijn schouders :') ben tenslotte ook 40 + een oltimer net als mijn bike :X .
Zie in deze tijd maar weer snel aan het werk te komen, als je op het moment werk hebt moet je er zuinig op zijn O-).

Groeten Eric *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


hey eric ,wij hadden er al samen ff over gesproken.
maar ik zeg wel : VAN HARTE *O* *O* *O* *O* *O*

neem idd aan dat er een hele last van je schouders valt :Y :Y :Y

ben echt blij voor je , tja helaas voor die anderen, maar het is niet anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan