GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
hulp bij opbokken. ben ik dan zo handig of jij ?????
ik met m'n rotte arm krijg hem opgebokt zonder problemen.

die met wat ik heb lukt je niet alleen, :N

zelf bij de dealer durven ze het niet aan.
nu ben ik wel benieuwd welke jij hebt.
want dat zou een uitkomst zijn :Y
 
gewoon zoeen als koffie. alleen niet met diabolo's.
maar gewoon met hoek profieltjes met rubber voor onder je brug
 
gewoon zoeen als koffie. alleen niet met diabolo's.
maar gewoon met hoek profieltjes met rubber voor onder je brug


heb ik ook met hoekprofielen.

maar ik heb er een met een losse stang.

maar ik moet vanaf de schijne stand hem er op zetten, dus links heeft ie dan steun er rechts niet.
ik moet de motor recht op houden en hem dan naar achteren trekken .

33af0c3.jpg


deze heb ik
 
eeeehhhhh misschien een hele stomme opmerking van mijn kant hoor,maar is er bij jou geen hoge bok onder te bouwen :? :? :? :? :? ben je gelijk van het probleem af :z :z



@blue er zijn inderdaad led's vervangen :( :(
 
Laatst bewerkt:
full


gewoon suus op jiffy.
met linker arm en de beugel achter buddy de motor rechtop houden.
met rechtearm die beugel onder je achterbrug pielen
( moet je beetje handigheid in krijgen)
en dan duw je die beugel naar beneden en vaola de motor staat als een huis.
 
die met wat ik heb lukt je niet alleen, :N

zelf bij de dealer durven ze het niet aan.
nu ben ik wel benieuwd welke jij hebt.
want dat zou een uitkomst zijn :Y

Wat is dat nou voor onzin :? :? :? ik bok hem ook gewoon alleen op.

Bokkie van motozoom € 39,

Wat koffie bedoeld,zo,n bok waar beide wielen van de grond kunnen staat in het boek of website van Hein Gericke

Gr.Peter
full
 
@ peter.
misschien kunnen wij vlaardingers(handige gasten) een cursus opbokken gaan geven. _O- _O- _O-


nee hoor hans, gewoon kwestie van handigheid in krijgen.
is net als sexs eerste keer niet makkelijk. maar als je de slag te pakken heb, dan naai je je helemaal suf ;) ;) ;)
 
Vraagje,ik ben vanmiddag bezig geweest om mijn beschadigde dynamo deksel te vervangen,weet iemand hoe dicht het rubber moet zitten waar de draden naar buiten komen van de startmotor er zat nu een soort zwarte kit op ?

kan ik daar ook vloeibare pakking voor gebruiken of is het een speciaal goedje???


Gr Peter
 
Vraagje,ik ben vanmiddag bezig geweest om mijn beschadigde dynamo deksel te vervangen,weet iemand hoe dicht het rubber moet zitten waar de draden naar buiten komen van de startmotor er zat nu een soort zwarte kit op ?

kan ik daar ook vloeibare pakking voor gebruiken of is het een speciaal goedje???


Gr Peter


Uhhhhh...... Waterdicht......... _O-
Geintje. Misschien kan Gertie hier wat over vertellen.
Vloeibare pakking is lastig om netjes af te werken.
Het werkt niet hetzelfde als b.v. siliconenkit.
Misschien is er wel speciaal spul voor te 'krijgen'.....
 
Vraagje,ik ben vanmiddag bezig geweest om mijn beschadigde dynamo deksel te vervangen,weet iemand hoe dicht het rubber moet zitten waar de draden naar buiten komen van de startmotor er zat nu een soort zwarte kit op ?

kan ik daar ook vloeibare pakking voor gebruiken of is het een speciaal goedje???


Gr Peter

Koffiefreak uw technische vraagbaak !

Hoi Peter. Zoals je ws. weet heb ik mijn motordeksels er ook af gehad om ze te laten verchromen. Ik kreeg van mijn dealer het advies om Loctite 5926 te gebruiken. Dat is een elastische vlakkenafdichting. Werkt perfekt, nooit lekkage. Je smeert een klein beetje tussen het rubber en het motorblok...et voilà. Heb je detailplaatjes nodig, even een mailtje sturen.
 
Vraagje,ik ben vanmiddag bezig geweest om mijn beschadigde dynamo deksel te vervangen,weet iemand hoe dicht het rubber moet zitten waar de draden naar buiten komen van de startmotor er zat nu een soort zwarte kit op ?

kan ik daar ook vloeibare pakking voor gebruiken of is het een speciaal goedje???


Gr Peter
Hoi Peter,
ik heb van mijn motor ook het dynamodeksel vervangen en het doorvoerrubber met siliconenpakking afgedicht. Je hoeft daar geen speciaal goedje voor aan te schaffen. Bij de betere automaterialenwinkel hebben ze dat spul. Gisteren ongeveer 125 km gereden en tot op heden heb ik nog geen lekkage. Het rubber op zich dicht al bijna helemaal af, dus je hebt maar een klein beetje pakkingmateriaal nodig. Zorg er wel voor dat de pasvlakken vetvrij zijn. Met remmenreiniger ofzo..............

Succes !!
 
Zo, gisteren de eerste echte kilometers met de Bull gemaakt. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was *D .
Motor stuurt prima, lekker licht en de zitpositie is ook prima tijdens het rijden. Het apparaat trekt als een beer en da's wel errug lekker. Het was nog te koud om eens lekker door te halen maar het lijkt me met de grip wel goed te zitten. Het lichte sturen kan ook mede komen door de Michelins die een enigszins sportief karakter hebben. Dus al met al een hartstikke fijne fiets. Alleen met verplaatsen merk je dat ie wat aan de zware kant is, maar zodra ie rolt is het net een 400-je.............. :] :]
Maatje mee gehad met een BMW R1200 GS Adventure met alles erop en eraan. Na een kleine kilometer maatje achter me weg..........................ikke schrik me helemaal te pletter, dacht dat ie de kant ingedoken was. Terug gereden met het hart in de keel, staat ie gelukkig aan de kant van de weg. Tisser??????? vraag ik, doet het niet meer zegt ie, Ikke: Benzine????? Volgens de meter zit er nog zat in en volgens de boordcomputer kon ie nog een kleine 300 km. Maar eens schudden, mja wat geklots in de krochten van de tank (35 litertank), dus je zou denken dat er peut in zit. Goed, ikke zeg geen peut meer. Servicenummer van BMW gebeld, na ongeveer anderhalf uur komt de afsleepdienst, dat apparaat op de auto gehesen en terug naar Zwolle............Nog een keer, doe er eens benzine in. Ja, een cannetje gevonden met benzine, de handel erin, druk op de knop en huppekee, daar ging ie weer.................dit is dus de derde keer dat die BMW hem laat staan. Let op, een nieuw ding, 7.000 km erop en meer problemen in een halfjaar dan ik in 25 jaar motorrijden heb gehad................... :r :r
Kan ie weer terug naar de dealer. Nou maar hopen dat het apparaat afdoende gerepareerd wordt................Met alle BMW's die hij gehad heeft, heeft ie ook gezeik gehad ( 8 jaar achtereen............. :( ). Ikke: schop dat kreng er toch uit en koop een DL1000, geen gedram en rijdt net zo makkelijk.................hij gaat er over nadenken, het zal mij benieuwen................
 
Wie heeft er toevallig nog een linker ophangbeugel voor de uitlaat in de aanbieding,het gaat om de beugel waar de voetsteun van de duo passagier ook aan vast zit. :? :?

Zoekt iemand nog een voorspatbord van een k3,ik heb er nog een liggen voor de liefhebber. :Y

@ Louie,gaat alles naar wens met die mooie donkerblauwe dopjes |( |( :W
 
Wie heeft er toevallig nog een linker ophangbeugel voor de uitlaat in de aanbieding,het gaat om de beugel waar de voetsteun van de duo passagier ook aan vast zit. :? :?

Zoekt iemand nog een voorspatbord van een k3,ik heb er nog een liggen voor de liefhebber. :Y

@ Louie,gaat alles naar wens met die mooie donkerblauwe dopjes |( |( :W


Hoi Coebulletje.
Komt dat even goed uit. Voorspatbordje kan ik errug goed gebruiken. *O* *O* *O*
Ben al maanden op zoek naar 1'tje. :(

Welk soort uitlaatsteun zoek je????
Zonder (K5-K7) of met aansluitpunt (K2-K4) voor een uitlaat.........

Groet :W
Mart
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan