GSX-R circuitdag: 13 september, circuit Zolder!

Dat ik het circuit op kom ben ik niet zo bang voor, maar eerder om een zwarte vlag te krijgen ;) Maar dan schroef ik mijn orginele uitlaat er wel onder , aangezien de gsx-r nogal bekend staat om zijn aanzuig geluid :)

dat is wel zo verstandig....ik rij nu met een gsxr 600 k5 volledig originele uitlaatlijn,wordt de 1x Zolder met deze motor we gaan het meemaken...
 
Oke dat is minder.
Mensen ervaring met laser hotcam + killer ook op een 1000 k1.

Heb zelf nog niet gereden, weet ook niet wat ik er uit kan verwachten.


als je een originele einddemper hebt zou ik hem voor de zekerheid meenemen...mocht je deze niet hebben ik heb er volgens mij nog wel 1 liggen voor weinig...
 
Ik wil ook wel mee, zou dan 2e circuitdag zijn en 2e keer op zolder alleen dit x op m'n nieuwe beestje. Heb alleen wel dubbele yoshimura uitlaten. Kan er wel de db killer instoppen en hopen dat t genoeg is.
Zou dan met de groep minder snel willen rijden, vond het heerlijk om alleen te kunnen rijden daar. Had eerste keer met groep 1+ meegedaan en dat ging erg goed, haalde ook veel in..
Welke datum? Dan kan ik even kijken of ik ook daadwerkelijk mee kan
 
Ik hoop voor die tijd een keer Assen gereden te hebben om te kijken wat ik aan Db's produceer. Op die van mij zit een volledige Leo met killer en hij heeft er al vaker gereden, maar heb weinig zin aan gas dicht te doen bij palen.



Ik wil ook wel mee, zou dan 2e circuitdag zijn en 2e keer op zolder alleen dit x op m'n nieuwe beestje. Heb alleen wel dubbele yoshimura uitlaten. Kan er wel de db killer instoppen en hopen dat t genoeg is.
Zou dan met de groep minder snel willen rijden, vond het heerlijk om alleen te kunnen rijden daar. Had eerste keer met groep 1+ meegedaan en dat ging erg goed, haalde ook veel in..
Welke datum? Dan kan ik even kijken of ik ook daadwerkelijk mee kan

Lees de OP voor de grap eens ;)
 
veel strenger,als je weet waar de palen staan kan je ff van het gas af...
maar ik ben er daar zelfs afgehaald met een volledig originele uitlaatlijn op mijn gsxr 1000 k2 racer
je komt overigens wel gewoon met jou gekeurde Akra met killer de baan op hoor....

Met een akra en K&N kan je ongeveer 4 rondjes rijden :X :X
Kortste circuitdag ooit van mij -O-

ah ok,ik kan door werkzaamheden mijn seizoen pas begin juni starten...wil verders nog 2 a 3x op Spa rijden en wil waarschijnlijk een 2 daagse doen op Hockenheim..

Lentink is ook bezig met hockenheim om er met de cup heen te gaan :Y
Ff duimen dat het lukt *O* *O*

Deze hondarijder rent maar weer snel uit het suzukitopic vandaan :+
 
Met een akra en K&N kan je ongeveer 4 rondjes rijden :X :X
Kortste circuitdag ooit van mij -O-Lentink is ook bezig met hockenheim om er met de cup heen te gaan :Y
Ff duimen dat het lukt *O* *O*

Deze hondarijder rent maar weer snel uit het suzukitopic vandaan :+

En de reden dat ik dus voor die tijd op Assen heb gereden, kan ik vragen hoeveel Db ik maak :)
 
Met een akra en K&N kan je ongeveer 4 rondjes rijden :X :X
Kortste circuitdag ooit van mij -O-Lentink is ook bezig met hockenheim om er met de cup heen te gaan :Y
Ff duimen dat het lukt *O* *O*

Deze hondarijder rent maar weer snel uit het suzukitopic vandaan :+


Hey Hoffer!!

Dat zou mooi zijn,Hockenheim GP strecke vond ik erg gaaf om te rijden...
 
Hmm denk dat ik ook maar mee ga..maar dan moet ik eigenlijk eerst de datum weten..want dan kan ik auto en kar regelen..heb zelf geen trekhaak..
 
Roy,

Waar staat de poll?

Komt nu alleen nog een mail (datumprikker) met mogelijke data om te gaan en dat word meeste stemmen geldt maar die krijg je volgend weekend in de mail.

Hmm denk dat ik ook maar mee ga..maar dan moet ik eigenlijk eerst de datum weten..want dan kan ik auto en kar regelen..heb zelf geen trekhaak..

Even mailen dan heb je zeggenschap over de datum.

als je hem mailt stuurt hij jou ook gewoon de datum prikker kan je nog mee beslissen.
het circuit staat wel vast nl zolder.

:^

Maar Frekel heb ik de mail al van dus eigenlijk komt het vanzelf goed zo :)
 
Hmm denk dat ik ook maar mee ga..maar dan moet ik eigenlijk eerst de datum weten..want dan kan ik auto en kar regelen..heb zelf geen trekhaak..
He, ik zit er mss ook aan te denken om te gaan, maar is afhankelijk van de datum.
Zou voor mij dan m'n 1e circuitdag ooit worden.
Mocht ik gaan, mss kunnen we wat samen regelen? Mijn Volvo heeft een trekhaak en mag genoeg trekken :P
 
Ik heb al gemailt...

Wanneer? Heb nog geen mailtje van je gehad volgens mij?

He, ik zit er mss ook aan te denken om te gaan, maar is afhankelijk van de datum.
Zou voor mij dan m'n 1e circuitdag ooit worden.
Mocht ik gaan, mss kunnen we wat samen regelen? Mijn Volvo heeft een trekhaak en mag genoeg trekken :P

Ook gewoon ff mij Gmailen dan kan je mee beslissen over de datum! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan