Had het ff gezegd !Hulde voor je how-to! Zelf ben ik ook het slachtoffer geweest van de C28 melding. Engelse handleiding naar de dealer gestuurd maar die is er niet uitgekomen. Uiteindelijk dus de volle mep moeten betalen voor een nieuwe STVA. Hopelijk kan iedereen die dit leest een hoop geld besparen!
Ter verduidelijking:
De dedicated server bestaat al 7 jaar, de provider al langer.
De server al eens van machine gewisseld.
En een diskcrash gehad.
No problem, nür arbeit.
Weinig vermogen heb je altijd als ie stationair loopt
Bij gas is bedoeld inderdaad.
Klep kan open of juist dicht blijven staan als het motortje sneuvelt.
Je kunt er gerust van uit gaan dat het de STVA is bij jou.
Komt een update aan wat betreft terugplaatsen.
Moet in nul-positie gedraaid worden.
Zal hem een dezer dagen afmaken.
Solderingen gaan los zitten, of komen er met baantje rond gaatje en al af, idd soms wel soms geen contact.
Achthoekig plaatje is isolatieplaatje.
Wellicht een dun stukje plastic of tape tussen printje en alu deksel om te voorkomen dat de gesoldeerde baantjes contact maken met het deksel.
Paspen-busjes had ik nog nooit geprobeerd. Doe het altijd op het oog. Zal eens proberen.
Waarbij de vraag oprijst...Wat is een STVA??
Schitterendhttp://stva.bean-fw.net/ zei:De volgende geluiden hoort ie te maken: zjiiiiiiii (benzinepomp) en dzji-dzji-dzji (STVA)
Indien je dzji-klunk-dzji-klunk hoort zit de STVA verkeerd op de as.
Ik heb dan weliswaar een Honda, maar toch word ik heel vrolijk van mensen die zoveel moeite doen om anderen te helpen door zaken zo duidelijk uit te leggen.
Thumbs up Mr.Bean.
Ik zou er bijna een defecte Suzuki voor gaan kopen...