Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het geen import (uit Duitsland?), daar staan deze allemaal als 72kw op kenteken, verzekeringtechnisch schijnt dit handig te zijn. Maar meestal zijn de begrenzingen er gewoon uitgehaald, dus dan heb je gewoon vol vermogen.Ja, ik d8 ook dat het een Srad was, maar ik heb op de papier van die motor gekeken (motor van collega), en daar staat op dat ie 72 Kw heeft. Wat dus weer overeenkomt met 98 Pk. Dus ik d8, das geen Srad.
... ik denk daarom dat je een ex-Duitser te pakken hebt, in Duitsland werden tot één of twee jaar geleden veel sportmotoren met maximaal 98 pk geleverd. Dit deden ze omdat ze dan een gigantische korting op de verzekeringspremie kregen. (of werden de anderen nou juist duurder... )
Nu zijn ze daar trouwens mee gestopt (heb ik me laten vertellen) ...
Is het geen import (uit Duitsland?), daar staan deze allemaal als 72kw op kenteken, verzekeringtechnisch schijnt dit handig te zijn. Maar meestal zijn de begrenzingen er gewoon uitgehaald, dus dan heb je gewoon vol vermogen.
Hier heb ik zo'n gsxr. Is dit nu een Srad of niet???
(Afbeelding)
Enne, hoeveel pk/nm koppel heeft dit model (1997)???
heb ik namelijk ook gehad 107(achterwiel)pk"s met dynojet en K&N en BOS-pijp
(Afbeelding)
Is dat veel???
Zijn er überhaupt wel 600's van voor '96?
Is dat veel???
Zijn er überhaupt wel 600's van voor '96?
Is het geen import (uit Duitsland?), daar staan deze allemaal als 72kw op kenteken, verzekeringtechnisch schijnt dit handig te zijn. Maar meestal zijn de begrenzingen er gewoon uitgehaald, dus dan heb je gewoon vol vermogen.
ik heb dezelfde demper de vorige eigenaar had hem er onder laten zettenJA, deze 600 uit 97 (typeV) heb ik namelijk ook gehad 107(achterwiel)pk"s met dynojet en K&N en BOS-pijp
(Afbeelding)