GSX-R: Srad of niet ???

Ja, ik d8 ook dat het een Srad was, maar ik heb op de papier van die motor gekeken (motor van collega), en daar staat op dat ie 72 Kw heeft. Wat dus weer overeenkomt met 98 Pk. Dus ik d8, das geen Srad.
Is het geen import (uit Duitsland?), daar staan deze allemaal als 72kw op kenteken, verzekeringtechnisch schijnt dit handig te zijn. Maar meestal zijn de begrenzingen er gewoon uitgehaald, dus dan heb je gewoon vol vermogen.
 
... ik denk daarom dat je een ex-Duitser te pakken hebt, in Duitsland werden tot één of twee jaar geleden veel sportmotoren met maximaal 98 pk geleverd. Dit deden ze omdat ze dan een gigantische korting op de verzekeringspremie kregen. :} (of werden de anderen nou juist duurder... :X )

Nu zijn ze daar trouwens mee gestopt (heb ik me laten vertellen) ...

Is het geen import (uit Duitsland?), daar staan deze allemaal als 72kw op kenteken, verzekeringtechnisch schijnt dit handig te zijn. Maar meestal zijn de begrenzingen er gewoon uitgehaald, dus dan heb je gewoon vol vermogen.

:X ...... 8-)
 
Hier heb ik zo'n gsxr. Is dit nu een Srad of niet???
(Afbeelding)

Enne, hoeveel pk/nm koppel heeft dit model (1997)???

JA, deze 600 uit 97 (type:WV) heb ik namelijk ook gehad 107(achterwiel)pk"s met dynojet en K&N en BOS-pijp
full
 
Is het geen import (uit Duitsland?), daar staan deze allemaal als 72kw op kenteken, verzekeringtechnisch schijnt dit handig te zijn. Maar meestal zijn de begrenzingen er gewoon uitgehaald, dus dan heb je gewoon vol vermogen.

He,
Ja klopt, het is een ex-Duitser.. Dusse we zijn er uit dan he..

tnx voor de reacties
 
JA, deze 600 uit 97 (type:WV) heb ik namelijk ook gehad 107(achterwiel)pk"s met dynojet en K&N en BOS-pijp
(Afbeelding)
ik heb dezelfde demper de vorige eigenaar had hem er onder laten zetten
en liep voor geen meter het is een duitse met 72 kw op kenteken
men heeft de bergenser er weer uit gehaald en hij moet volgens de vorige eigenaar 106 pk op het wiel hebben.
hij heeft een uitdraai zei de beste man toen ik hem per toeval sprak bij de suzuki exlusief dealert maar die heb ik nooit gehad.
en volgens de dealert is hij geimporteerd door ten kate
of ik al die verhalen moet geloven :?
weet ik niet maar hij is mij snel zat en dat lijkt mij het belangrijkste ;)
en per site veranderen de cijfers dus daar kan je niet echt waarde aan hechten
en de 115 pk die eerder vermeld word dat geld pas vanaf 2001 de bolle bips is +/-106 standaard krukas
 
mijn srad750 van 99 was 2002 ingevoerd. 72 kw op papier (98pk) maar de mijne is wel degelijk 135 pk en een zeer nette 123.nogwat op het achterwiel
 
Terug
Bovenaan Onderaan