street-fighter
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #26
thanks rednas!
in de tussentijd wat kleine dingen gedaan aan de gsxr, waaronder de motor even op zn poten gezet.
verder ga ik vanaf nu beetje bij beetje de spullen aanschaffen die ik nodig heb en he ik het doel eerst de voorzijde in mekaar te zetten, kan een deze dagen een set remschijven ophalen, een deze dagen een setje balhoofdlagers bestellen en dan kan de vork er definitief in.
eerst een stel kettingstellers gefreesd:
waardoor het wiel er nu normaal in zit zonder dat het alle kanten op wiebelt.
vervolgens wat dingen op de motor gehangen en hem op de grond gezet. momenteel zit de standaard link er onder met SP2 veer en een paar stukjes alu opmaat als tijdelijke dogbone. motor staat te hoog aan de achterkant en veert eigenlijk gewoon niet haha. maar dat had ik ergens ook wel verwacht. uit eindelijk moet de gsxr750 dogbone er onder en moet dit opgelost zijn.
beeld bij het verhaal:
de standaard teller etc gaat er uiteraard allemaal nog af.
tot slot heb ik een WP stuurdemper van een maatje, en denk er over na om deze zo te gaan monteren:
even kijken of het lukt met de slag, maar op het eerste gezicht lijkt het te kunnen, to be continued.
in de tussentijd wat kleine dingen gedaan aan de gsxr, waaronder de motor even op zn poten gezet.
verder ga ik vanaf nu beetje bij beetje de spullen aanschaffen die ik nodig heb en he ik het doel eerst de voorzijde in mekaar te zetten, kan een deze dagen een set remschijven ophalen, een deze dagen een setje balhoofdlagers bestellen en dan kan de vork er definitief in.
eerst een stel kettingstellers gefreesd:
waardoor het wiel er nu normaal in zit zonder dat het alle kanten op wiebelt.
vervolgens wat dingen op de motor gehangen en hem op de grond gezet. momenteel zit de standaard link er onder met SP2 veer en een paar stukjes alu opmaat als tijdelijke dogbone. motor staat te hoog aan de achterkant en veert eigenlijk gewoon niet haha. maar dat had ik ergens ook wel verwacht. uit eindelijk moet de gsxr750 dogbone er onder en moet dit opgelost zijn.
beeld bij het verhaal:
de standaard teller etc gaat er uiteraard allemaal nog af.
tot slot heb ik een WP stuurdemper van een maatje, en denk er over na om deze zo te gaan monteren:
even kijken of het lukt met de slag, maar op het eerste gezicht lijkt het te kunnen, to be continued.