GSX-R super seven

thanks rednas!

in de tussentijd wat kleine dingen gedaan aan de gsxr, waaronder de motor even op zn poten gezet.

verder ga ik vanaf nu beetje bij beetje de spullen aanschaffen die ik nodig heb en he ik het doel eerst de voorzijde in mekaar te zetten, kan een deze dagen een set remschijven ophalen, een deze dagen een setje balhoofdlagers bestellen en dan kan de vork er definitief in.

eerst een stel kettingstellers gefreesd:

1rcduf.jpg


waardoor het wiel er nu normaal in zit zonder dat het alle kanten op wiebelt.

vervolgens wat dingen op de motor gehangen en hem op de grond gezet. momenteel zit de standaard link er onder met SP2 veer en een paar stukjes alu opmaat als tijdelijke dogbone. motor staat te hoog aan de achterkant en veert eigenlijk gewoon niet haha. maar dat had ik ergens ook wel verwacht. uit eindelijk moet de gsxr750 dogbone er onder en moet dit opgelost zijn.

beeld bij het verhaal:

vsde68.jpg


2vvtn49.jpg


2nq8y8p.jpg


de standaard teller etc gaat er uiteraard allemaal nog af.

tot slot heb ik een WP stuurdemper van een maatje, en denk er over na om deze zo te gaan monteren:

o9okcy.jpg


even kijken of het lukt met de slag, maar op het eerste gezicht lijkt het te kunnen, to be continued.
 
kleine update, heb een set 5k km oude cbr1000rr schijven kunnen scoren voor een zeeer mooi prijsje.
dat maakt mijn remmen aan de voorzijde compleet!

heb een set all balls balhoofd lagers besteld, die er zeer snel waren.

heb as. week vakantie dus hoop wat dingetjes gedaan te krijgen aan de voorzijde!


let niet op de missende boutjes etc, een maatje van me gaat hier nog een stel originele honda boutjes voor regelen.

4e1y8.jpg


n1z96d.jpg
 
echt zo! komen uit de fiets van een andere MF'er genaamd hans. was een rode 1000rr met een RCV kont er op, heb ze een jaar of 3 geleden overgenomen van hem.
 
uhh, hij zit nog niet in het midden,dus dat word nog even passen en meten. heb eigenlijk een ketting set nodig om daar mee verder te gaan. dus dat zal een van eerste dingen zijn die ik aankoop.
 
weer een stapje verder, heb al het spul gemonteerd van de week.

alles er weer uitgehaald:

wmh01v.jpg


alles lekker schoon gemaakt en vervolgens alles netjes gemonteerd met vet enz.
voelt weer lekker soepel allemaal! oude lagers waren echt gaar.

vervolgens de remmen, remklauwen, spatbord, rempomp etc. er op gezet, dit kan theoretisch gezien nu allemaal blijven zitten. en geeft een beetje een idee hoe het er uit gaat zien, maar nu weet ik helemaal niet meer wat voor koplamp er op moet zetten ????

nzrc3m.jpg


thats all for now!
 
xt660x (kan ook nog een mooi tellertje achter het kleine kuipje verstoppen)
14039913_10209613862523969_5879638113222714379_n.jpg

13906850_10209613862123959_4457514415871072537_n.jpg


hier stonden de clipons nog andersom. maar gaat om de koplamp
13659034_10209374614262912_4308362945482996681_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan