Gsxr 1000 K2 turbo

Lekker ritje gedaan zondag,gaat al steeds beter rijden..... :X O-)


full
 
Laatst bewerkt:
Weer een gadget geinstalleerd gisteren. Dit keer heb ik de launch control erop gemaakt.
Dat betekent zoveel als dat ik de koppeling inknijp,de ecu een seintje krijgt de toerenbegrenzer te verlagen naar bv. 6000 tpm.
Daarnaast kan ik de ontsteking helemaal omgooien en onsteken als de uitlaatkleppen openstaan.
Hiermee wordt de energie niet gebruikt om de zuiger naar beneden te duwen,maar gaat rechtstreeks de turbo in......
dit zorgt ervoor dat je ondanks het maximaal toerental van 6000 toeren,je al alle turbodruk voorhanden hebt.........

O-)



Next update; killshifter..............


O ja,wederom www.vdbworks.nl bedankt voor het gebruik van alle faciliteiten

Hoe is het met je kater? })
 
Weer een gadget geinstalleerd gisteren. Dit keer heb ik de launch control erop gemaakt.
Dat betekent zoveel als dat ik de koppeling inknijp,de ecu een seintje krijgt de toerenbegrenzer te verlagen naar bv. 6000 tpm.
Daarnaast kan ik de ontsteking helemaal omgooien en onsteken als de uitlaatkleppen openstaan.
Hiermee wordt de energie niet gebruikt om de zuiger naar beneden te duwen,maar gaat rechtstreeks de turbo in......
dit zorgt ervoor dat je ondanks het maximaal toerental van 6000 toeren,je al alle turbodruk voorhanden hebt.........

O-)



Next update; killshifter..............


O ja,wederom www.vdbworks.nl bedankt voor het gebruik van alle faciliteiten

Hoe is het met je kater? })


Je gebruikt dus een soort ALS met je launchcontrol?

Errug vet! ben benieuwd naar filmpjes :}
 
Je gebruikt dus een soort ALS met je launchcontrol?

Errug vet! ben benieuwd naar filmpjes :}

ALS werkt net ff iets anders...............ontsk. op alle 4 cil. ver na bdp, extra luchtoevoer met gas dicht, etc....

Dit gooit de onst. uit op n paar cilinders om zo n launch toerental te behalen/vast houden onder volgas..


Hoi richard.........er zijn wel betere aanbiedingen voor schakelaars in je schakelstang
Jammer genoeg ff feesie gemist bij VDB -O-
 
Zoals het nu lijkt,maak ik er een streetfighter van komende winter...verder geen nieuws...ben druk aan het klussen/verhuizen.......

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan