Gsxr 600 of 750 (k4/5)of toch maar een busa??

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.794
189
Vlaardingen
}) Nee de vraag is als eerste motor een gsxr 600 K4/5 of een gsxr 750 K4/5? Ik bedoel kan ik als weinig ervaren rijder een 750 onder controle houden?

Ja ik begrijp dat het aan jezelf ligt, maar bij normaal gebruik?
Ik hoor graag van jullie, ook als er wat te koop is :P
 
hangt van u zelf af , ik weet niet hoe jij er met gaat rijden :N
ik heb als eerste moto een tl1000r gekocht en 6 jaar met gereden en ik ben er nog dus ... :] :] *D
als je denkt van ach ik kan die 750 met gemak aan koop dan maar een 600 :Y :Y
inieder geval veel rijplezier :] :]
 
Haha ja een fiets dat is toch zo'n ding metzonder motor?? _O-

He bedankt voor de tips ik kan vind ik zelf wel mijn persoontje onder controle houden :Y dus denk dat een 750 wel kan maar wilde het toch van een paar mensjes met meer ervaring horen.

En wat betreft de TKA 600, vind het een mooi dingetje maar zoek er eentje met minimaal de helft van de km's dus helaas. Maar veel geluk met de nieuwe fiets ;)
 
Ik ben begonnen op een 750 K4 })
En ik leef nog steeds O-)

Moet er wel eerlijk bijzeggen ,een 600 is toch verstandiger om op te beginnen :Y

Ik merk wel dat ik ,ehhh af en toe iets te fanatiek ben O-)
Je begint op een gegeven moment toch naar het type motor te rijden wat je hebt ,
en een 750 is toch vaak net te meegaant met z'n eigenaar
 
Deze vraag in allerlei varianten wordt regelmatig hier gepost. De vraag moet volgens mij eigelijk zijn: ben ik bereid om 11K euri neer te leggen voor een apparaat (750) waarvan ik als beginner misschien de helft van de performance gebruik. Of koop ik toch een 600 voor 8k euri waarvan ik misschien 60-70% gebruik?

Uiteindelijk ben je zelf diegene die moet beslissen. succes.
 
:] thanx allemaal eerst nog even sparen en dan maar eens kijken wat mijn gevoel samen met jullie adviezen zegt.... en zekers tot ziens en hopelijk niet in de krant uiteraard _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan