Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
Hi folks,
Ik ben dus terug van de trip. Ik heb de GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken Gross Glockner, Stelvio....... 17 passen in 5 dagen. Allemaal perfect gegaan. Het fotootje is gemaakt aan de Zwitserse kant van de Stelvio
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd commentaren in de aard van "de GTR is gedateerd en kan niet meer mee". Wat hebben nagelnieuwe machines eigenlijk meer te bieden, behalve een groot gat in je spaarrekening Okay, ABS en een hoop onnodige elektronica, maar verder??????DOCLIB=645287,da262a8d6cd19bd0ea3b46aadaad91e9,56989,0,0]
De GTR dus eens grondig aan de tand gevoeld in de Alpen en de Dolomieten en ik moet zeggen, PERFECT.
Stallersattel hoog, alleen twee KTM's, een Bandit en een V-MAX ( getverdrie wat kon die man rijden..... moeten laten voorgaan.
Alle andere machines hadden het nakijken
Neen, even serieus, ik lees de laatste tijd ( M&T, Mopped) altijd comment
vandaagmiddag ga ik/wij? meteen ff de boel verbouwen, koffersetje erop, trekhaak (voor de kofferset als steun), uitlaatsysteem compleet, meteen kleppen stellen en evt nieuwe bougies...
hoi, hoi, tja, was niet de bedoeling zo dikwijls te posten, maar mijn pc doet blijkbaar zelfstandig allerlei rare dingen. Na ja, de intentie was duidelijk he.
Tijdens mijn trip heb ik nog een Duitser gesproken die ook helamaal GTR freak was. Volgens hem was de nieuwste band van Avon de beste die ie ooit onder zijn GTR gehad had. Helaas weet ik geen type. Heeft hier iemand ervaring met Avon en met name een recent type?? Niet dat mijn Pirelli's slecht zijn maar het kan altijd beter he.
Wat ik mij ook nog afvraag is of het verwijderen van de laatste demper echt invloed heeft op de prestaties van de Kawa. De vorige eigenaar heeft uit de beide uitlaten de laatste dempers gehaald. Op verschillende forums vind je dit inderdaad als oplossing om de Kawa terug naar zijn volle vermogen te brengen, maar volgens diezelfde Duitser maakt dat bijna niets uit. Hij klinkt wel een stuk dieper en mooier, maar ik kan natuurlijk niet vergelijken.
Zijn er nog GTR-isten die die ingreep uitgevoerd hebben??
Groenie was in juli met de GTR naar Corsica.
De hele roete met de route national, dus lekker relaxed. Eerste nacht in Beaune, tweede nacht op de boot naar Ajaccio.
Corsica is echt een aanrader: zeer mooi, met leuke, bochtige wegen.
En de GTR (uit 1994) gaf geen krimp!