Guur Nederland viseert motorrijders in de "speeltuin"

Ik heb meegemaakt hoe een (binnen)kinder-speeltuin/ballenbad
een klein stukje weiland naast zijn parkeerplaats een cross veldje had
aangelegd om bij goed weer de kleintjes met een elektrische quad
wat rondjes te laten rijden.Kort na aanleg kwam de politie met een dwangbevel
dat de "motocross activiteiten" moesten worden gestaakt omdat de overbuur van pl/m 1/2 KM
verderop daar "geluidsoverlast" van ondervond.Dus het bleirpijp verhaal
is in mijn ogen ten delen waar.Volgens mij zijn steeds meer mensen die
jaloezie voor een deugd aanzien en pijn ervaren wanneer ze anderen zien genieten/plezier hebben.En deze groep is niet leeftijd gebonden.Azijnzeikers zijn er van alle leeftijden.
 
Je zal net zien dat ze echt het recht in eigen hand nemen,
en dat er dan als eerste een motorjek onderuit gaat!

Zou Koosje Spee dan ook commentaar geven?

_O-
 
De reactie van ene Lia is het mooiste, gewoon een camera ophangen en als de motoren te plat door de bocht gaan jaar lang ontzegging v/h rijbewijs.

|(

[zwaar offtopic]

Zou Lia de vrouw van een HD-rijder zijn die zo tegen kneesliders en betaalde BACAruns is??

[/zwaar offtopic]
 
_O- _O- _O- _O-

dan heb ik niets gezegd.

dan denk ik dat ze toch wat doordraven.

al moeten jullie toegeven dat redelijk veel motor geluid op de zelfde plek en dan ook stelselmatig wel irritaties oproepen

Waarom geeft iedereen hier zijn mening terwijl ze niet eens weten hoe het er aan toe gaat. ??????????

Je leest iets en hebt meteen je antwoord al klaar, als jer gewezen wordt op een aanname van je die al niet klopt, verontschuldig je je daarvoor, maar gaat toch lopen lallen dat ze daar teveel lawaai maken..........

Denk eens na dat het verhaal ook eenzijdig gebracht kan worden door een krant om zo over de tong te gaan en lekker makkelijk te scoren over een onderwerp als motorrijders die te hard rijden.

DAT DOEN WE TOCH ALLEMAAL IN DE OGEN VAN DE GEMIDDELDE AUTOMOBILIST
 
Waarom geeft iedereen hier zijn mening terwijl ze niet eens weten hoe het er aan toe gaat. ??????????

Je leest iets en hebt meteen je antwoord al klaar, als jer gewezen wordt op een aanname van je die al niet klopt, verontschuldig je je daarvoor, maar gaat toch lopen lallen dat ze daar teveel lawaai maken..........

Denk eens na dat het verhaal ook eenzijdig gebracht kan worden door een krant om zo over de tong te gaan en lekker makkelijk te scoren over een onderwerp als motorrijders die te hard rijden.

DAT DOEN WE TOCH ALLEMAAL IN DE OGEN VAN DE GEMIDDELDE AUTOMOBILIST

omdat wij mensen altijd halve informatie doorgeven en dus alleen wat voordelig is voor de persoon inkwestie.
en wij mensen ons vooroordeel inderdaad sneller vellen als het misschien wel correcte antwoord.
maar fijn dat er ook mensen zijn die hun fout durven toe geven
zijn er zat die dat niet doen ;)
 
Ja, gemiste kans voor de speeltuiners om eens de dialoog aan te gaan met de buurt die hen als overlast ervaart en hen beschuldigt van wangedrag op hun motoren

Hadden ze netjes recht kunnen zetten dat het eigenlijk allemaal gewoon model motorrijders zijn die slechts koffiedrinken bij het tankstaion om daar een praatje met elkaar te maken.

Hadden ze meteen kunnen vertellen dat niet zij het zijn die filmpjes gemaakt op deze drie vierkante kilometer van de A-58 op You Tube zetten waarin motorrijders te zien zijn die demo's bochtrijden geven.

......... O-)
 
In Nederland is het haast niet meer mogelijk om geen last van elkaar te hebben. Ik woon zelf naast een honkbalveld en de herrie is af en toe ook niet te harden. Mooi excuus om te gaan motorrijden (als je daar al een excuus nodig hebt...)

Ik heb een haan die kraait waaraan een buurman zich weer stoort. Die houdt niet van dieren.

Als je iets doet wat geluid maakt is er altijd wel iemand die daarvan last heeft. Het is toch allemaal een beetje geven en nemen.

Ik ken de situatie daar niet maar als daar dagelijks veel motoren rijden met veel herrie kan ik me voorstellen dat de bewoners zich daaraan gaan ergeren. We moeten rekening houden met elkaar en elkaar ook wel een pleziertje gunnen.
 
Ik denk idd ook als je aan de motorrijders aldaar vraagt of ze zich "misdragen" dat iedereen ineens het liefste jongetje/meisje van de klas is. Daar ligt denk ik ook een groot deel van het probleem. Eigen verantwoordelijkheid. Neemt niet weg dat omwonende het probleem groter kunnen maken dan dat het is. Een gesprek tussen beide partijen is volgens mij al aan de late kant maar altijd nog het proberen waard.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de nieuwe jeugd met hun blérpiepkes de wereld van de motorrijder aan het verpesten is }) _O-

Volgens mij maakte de gemiddelde motor vroeger meer herrie dan de motoren nu, vanuit de fabriek klinken de meeste als een gemiddelde stofzuiger. Waar we denk ik vooral last van hebben is het feit dat mensen steeds minder van elkaar kunnen hebben en daardoor maar de hele dag een beetje lopen te zeiken.
 
Volgens mij maakte de gemiddelde motor vroeger meer herrie dan de motoren nu, vanuit de fabriek klinken de meeste als een gemiddelde stofzuiger.

Wij rijdt er nog met een standaard uitlaat rond dan? :?
Volgens mij is het ondertussen een sport om zoveel mogelijk lawaai te maken.
Begrijp me niet verkeerd er zitten best goede geluiden tussen. :Y
Maar toch kom ik er heel veel tegen waarvan ik denk "zo klink alsof er ik weet niet wat aan komt maar dat valt tegen." (Bang dat die petjegolf meer lawaai maakt met zijn regenpijp?)
En dan nog de gevallen waar bij flink gas gegeven moet worden bij de verkeerslichten anders slaat ie af. (Afstelling?)
Natuurlijk is het heerlijk om te genieten van je hobby maar een beetje rekening met een ander houden mag toch ook....
 
Tja, ik heb er hier niet zoveel last, woon langs een doorgaande weg dus komen zat scootertjes/motoren/getunede auto's langs. Ben ik nou zo makkelijk of die mensen zo moeilijk? :+

Over de andere uitlaten, dat is wel waar natuurlijk, maar die hoor je meestal pas echt hard wanneer het gas er flink op gaat, en dat kan lang niet overal.
 
Volgens mij maakte de gemiddelde motor vroeger meer herrie dan de motoren nu, vanuit de fabriek klinken de meeste als een gemiddelde stofzuiger. Waar we denk ik vooral last van hebben is het feit dat mensen steeds minder van elkaar kunnen hebben en daardoor maar de hele dag een beetje lopen te zeiken.

:^ Ach ja, ik heb soms zelfs dat ik in mn koekblik langs een vrachtwagen met open uitlaat rij en dat mn cd's zowat mn dashboardkastje uittrillen...om nog maar te zwijgen van de (")getunde(") auto's :r
Het gekke is dat als er (bijv.) een Harley voorbij komt die vér boven mijn uitlaatgeluid uit komt het ineens "een mooi geluid" is... :?

Mensen hou toch eens op met zeiken!

P.s Kunnen we geen race-eiland in de Noordzee of midden op het IJsselmeer laten bouwen...niemand die er last van heeft. ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk eens na dat het verhaal ook eenzijdig gebracht kan worden door een krant om zo over de tong te gaan en lekker makkelijk te scoren over een onderwerp als motorrijders die te hard rijden.

DAT DOEN WE TOCH ALLEMAAL IN DE OGEN VAN DE GEMIDDELDE AUTOMOBILIST
full

Mensen hou toch eens op met zeiken!
full

Ach, al die brave huispapa's in hun auto's zijn toch allemaal zóóó braaf..... O-) O-) O-)

pff, wat een zeik en zeurlandje is Nederland aan het worden zeg.
Zeiken om te zeiken.
 
Ik denk dat men maar op een circuit moet gaan spelen :]

Bijvoorbeeld, dijkjes nemen begint ook meer tot de verleden tijd te behoren, met dank aan de 'asociale' tak onder de motorrijders.

Goed dat je het zegt.
Ik ga morgen dan maar eens wat dijkjes afjakkerren voordat het niet meer mag :]
 
Laatst bewerkt:
Ja, gemiste kans voor de speeltuiners om eens de dialoog aan te gaan met de buurt die hen als overlast ervaart en hen beschuldigt van wangedrag op hun motoren

Hadden ze netjes recht kunnen zetten dat het eigenlijk allemaal gewoon model motorrijders zijn die slechts koffiedrinken bij het tankstaion om daar een praatje met elkaar te maken.

Hadden ze meteen kunnen vertellen dat niet zij het zijn die filmpjes gemaakt op deze drie vierkante kilometer van de A-58 op You Tube zetten waarin motorrijders te zien zijn die demo's bochtrijden geven.

......... O-)

bedankt ,The Screaming Chief netjes gesproken. :Y
Toch is het raar dat er altijd nog mensen zijn die het niet begrijpen.
:N

Als jij nou eens je smoel houdt, en je "Moraalridderlijke ego" meningen achterwegen laat. Zul je er misschien wel eens achter kunnen komen, (mits je bril niet is aangeslagen ) dat wij niet gewenst waren op de bijeenkomst van de buurtbewoners/politie.
Naast het aanslaan van je bril hoop ik ook dat die 1ne hersencel niet aan mooie mannen in uniform dacht, maar ook misschien dat de bestuurders van de filmpjes op you-tube wel eens een 1-dagsvliegje(s) kon zijn.

Je weet wel van die sensatiezoekers of stokers net als jou! Die het leuk vinden om 1 keer te komen en zich moeten bewijzen tegenover andere motorrijders deze filmpjes te posten, met de tekst "Super hard rondje in de speeltuin".

Mocht je een filmpje hebben waar vaste mensen in voorkomen, laat het me dan even weten... Want voor als nog ben ik er geen 1 tegen gekomen..
Het is makkelijk om luk raak wat in de lucht te roepen, zoals jij dat bij meerdere topic's aan het doen bent.

mochten er mensen zijn die intresse hebben in zijn negatiefcommentaar op vele van dit forum dan kun je dat terug lezen.

Zoekresultaten

Shrink
 
Laatst bewerkt:
Ja, gemiste kans voor de speeltuiners om eens de dialoog aan te gaan met de buurt die hen als overlast ervaart en hen beschuldigt van wangedrag op hun motoren

Hadden ze netjes recht kunnen zetten dat het eigenlijk allemaal gewoon model motorrijders zijn die slechts koffiedrinken bij het tankstaion om daar een praatje met elkaar te maken.

Hadden ze meteen kunnen vertellen dat niet zij het zijn die filmpjes gemaakt op deze drie vierkante kilometer van de A-58 op You Tube zetten waarin motorrijders te zien zijn die demo's bochtrijden geven.

......... O-)
Ben jij nou die kneus die van alles roept maar geen mening heeft, laat staan dat je enig idee hebt waar het over gaat?

Zoja, dan moeten je vriendjes jou eens bannen. :)
 
Laatst bewerkt:
Voor alle egootjes op het forum...

Onnodig overlast veroorzaken is in dit land is geen recht. Het klinkt ouderwets maar als we allemaal een beetje rekening houden met elkaar wordt het voor iedereen leuker...

Helaas is de individualisering in dit prachtige land bij sommigen wat doorgeschoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan