Guur Nederland viseert motorrijders in de "speeltuin"

als je wil racen ...prima

maar blijf niet op 1 plek staan.

als morgen bij jullie in de buurt een vliegveld word gebouwd en die gaat open zeggen jullie ook niet ach die herry kunnen we wel mee leven. dat nemen we voor lief.

vind het jammer dat het zover moet komen daar ,maar als je als groep rijders daar de hele tijd gaat staan met de motoren is het gewoon vragen om commentaar.

en trouwens die mensen hebben het in mijn ogen niet tegen alle motor rijders maar juist die groep die daar de hele tijd aan het racen zijn.


je gaat ook te hard van stapel met oordelen...
(zoals je al verteld is/was dat ze tegen het vliegveld aan wonen)

Daar word door de vaste niet geraced, we weten wel beter..
Het zijn meer de mensen die afkomen op nieuws/berichten van de media.
Ook geef je aan (en dat doe je goed) dat de motorrijders daar de hele tijd staan.Dus niet rijden. Het is meer gezellig kletsen en koffie drinken.
Daarnaast zullen ze/we af en toe eens een rondje rijden.
Maar het geld groeit niet op mijn rug. En ik denk dat het bij de meeste wel zo is.
Als je ergens wel in Nederland aan de regels moet houden, dan is het wel op de A58 tussen Rucphen en Zegge.
Geloof me, mocht het daar echt zo'n "racebaan" zijn dan had de politie al 4 jaar eerder ingeprepen, wat het loopt al ruim 4 jaar..



:W
 
Voor alle egootjes op het forum...

Onnodig overlast veroorzaken is in dit land is geen recht. Het klinkt ouderwets maar als we allemaal een beetje rekening houden met elkaar wordt het voor iedereen leuker...

Helaas is de individualisering in dit prachtige land bij sommigen wat doorgeschoten.


wat is hier dan de meerwaarde van? :?

Alles is orgineel of rijdt met dB-killers en voldoet aan de norm.

oww wacht ik snap hem al. Je bedoelt het klagen bij de politie door de buurtbewoners.. :P :P :P
 
wat is hier dan de meerwaarde van? :?

Alles is orgineel of rijdt met dB-killers en voldoet aan de norm.

oww wacht ik snap hem al. Je bedoelt het klagen bij de politie door de buurtbewoners.. :P :P :P


Op het modieuze woord meerwaarde reageer ik nooit, dat is punt een.

En ten tweede: er is niet zo heel veel origineel en er voldoet een hoop niet aan de norm.

En ten derde: je snapt er niets van ;)
 
Nou daar ga ik ook maar eens kijken hier een promotie filmpje .

Mooi Man :
:} :}
 
Als ze er nou eens een 50 zone van maken... Iedereen happy toch.. Kan je je rondjes rijden en niemand last van het geluid *O*
 
@r1petje,

zoals je het beschrijft behoor je tot de vaste groep koffieleuters en gezelligheidsdieren die geregeld bijeen komen in de speeltuin. Iedereen in je groep voldoet aan de wet, qua uitrusitng en gedrag en veroorzaakt weinig tot geen overlast. Je hebt alleen last van newbies en outsiders die het komen verpesten met gescheur en veel lawaai. De buurtbewoners hebben kennelijk dáár alleen last van.
Nu worden jullie de dupe van deze speeltuin bedervers. Is het dan een rare gedachte dat je wellicht die mensen erop aanspreekt dat ze zich net als jullie aan de regels moeten houden?
Een stukje sociale controle of (om maar eens een modewoord te gebruiken) zelfregulering?
 
Zoek toch een echte speeltuin, dit was mijn speeltuin afgelopen week:

3567290825_f34f0b90b8.jpg



Korte steile afdalingen richting dal (tot 18%).
 
Als er netzoveel circuits als voetbalvelden waren met de daarbij behorende faciliteiten en subsidie's om eea betaalbaar te houden was er dit probleem niet.
Als je van (bv) voetballen houdt heb je alle kansen, hou je van motorrijden/racen, dan heb je een probleem en wordt je als a-sociaal aangezien -O-
 
Gewoon op meerdere plaatsen in nederland een stukje van nog niet 2 km aan asfalt liggen waar het doodloopt en niemand komt... laat ze daar lekker spelen..

kan je zelf kiezen of je het rondje rechtsom of linksom doet.. en waar je het stukje plaatst..

das net zoiets als voor hangjongeren een hangplek creeeren.. krijg je ze niet weggejaagd dan laat je ze ergens anders zitten waar ze liever rondhangen..
 
Als er netzoveel circuits als voetbalvelden waren met de daarbij behorende faciliteiten en subsidie's om eea betaalbaar te houden was er dit probleem niet.
Als je van (bv) voetballen houdt heb je alle kansen, hou je van motorrijden/racen, dan heb je een probleem en wordt je als a-sociaal aangezien -O-

En je moet eens weten hoe veel herrie er van zo'n voetbalveld komt als je lekker op een zonnige zaterdag in je achtertuintje wilt zitten. Het is echter nooit bij me opgekomen om de politie in te schakelen wegens geluidsoverlast.

Leven & laten leven.
 
En waarom zou ik voor jouw hobby moeten betalen?

Omdat ik ook betalen moet voor anderen zijn hobby's misschien ??
Misschien ook omdat het eens wat eerlijker verdeeld mag worden :?
Misschien omdat eenieder met een eigen sport keuze zichzelf hierin moet kunnen ontwikkelen :?
Misschien dat als mijn zoontje aan me vraagt dattie wil gaan racen dat ik 'm eens een keer kan zeggen van dat het wél gaat :?
Misschien ........, ach, er zijn wel zovele redenen...., ik wordt er gewoon moedeloos van.

En misschien wordt ik er nog moedelozer van, dat ik zo'n reactie van je krijg waaruit misschien wel blijkt dat je waarschijnlijk nog geeneens weet aan welke sporten we verplicht betalen zonder dat er iets gebeurt voor onze eigen sport.
Sterker nog, door verkeers boete's te betalen omdat we niet kunnen beschikken over een circuit wat gewoon permanent open is en betaalbaar is (en in de buurt!!!!) waar we gewoon 's kunnen gassen met een normale open pijp, sponseren we de lokale sportverenigingen nog eens éxtra.
Daarbij draagt een circuit met véél mogelijkheden ook nog 'ns toe aan een betere verkeersveiligheid (minder agressie, race -liefhebbers op straat, én een beter voertuigcontrôle van de reguliere gebruikers) op straat, al zou het 1 (één!!!!) verkeersdode uitmaken, dan zou het al de moeite zijn om landelijk eindelijk eens te zorgen voor de broodnodige circuits.
 
Als wij nou met zijn allen gaan klagen dat die mogelijkheden er niet zijn worden we misschien ook wel gehoord.
 
Als er netzoveel circuits als voetbalvelden waren met de daarbij behorende faciliteiten en subsidie's om eea betaalbaar te houden was er dit probleem niet.
Als je van (bv) voetballen houdt heb je alle kansen, hou je van motorrijden/racen, dan heb je een probleem en wordt je als a-sociaal aangezien -O-

Paul, je slaat de spijker op z'n kop! :Y

edit: is dit topic korter geworden :? :P
 
Laatst bewerkt:
zet een bordje 70 neer op die afslagen en 2 dagen een agent met een laser gun...

problem solved.. :W

die huilies die daar rondracen moeten hun hoofd uit hun reet halen... je veroorzaakt overlast, en als er dan geklaagt word hier een beetje zielig komen doen :W
 
Het wordt gewoon tijd om een megagrote actie op te zetten om wat meer racemogelijkheden te creeén. Niet alleen voor motorrijders maar ook voor koekblikkers. Ik rij voor mijn plezier en voor mij betekent dat zo hard mogelijk gaan. Op de weg betrap ik mij steeds weer op domme dingen omdat er gewoon geen ruimte is om even te knallen.

Maar goed, aangezien er niemand anders is die zoiets gaat doen moet ik zelf maar eens gaan onderzoeken hoe je zoiets op touw kan zetten.
 
Hoe meer aandacht, hoe meer motoren die komen kijken, hoe meer overlast, hoe meer aandacht etc.
 
zet een bordje 70 neer op die afslagen en 2 dagen een agent met een laser gun...

problem solved.. :W

die huilies die daar rondracen moeten hun hoofd uit hun reet halen... je veroorzaakt overlast, en als er dan geklaagt word hier een beetje zielig komen doen :W
Setje gereedschap of een slijptol en je mag er weer 120 :P
 
Tsja...

ik vind dit niet eens meer interessant. Geklaag heb je altijd. Nu zijn het de motorrijders op de A58. Volgende week beginnen de pissebedden in de buurt van Assen en Zandvoort. De week erna staan de hangjongeren weer in de krant samen met hun gebroeders "petje" die vanwege hun Golfjes met formule 1 demper ook weer een artikel waardig zijn.

Tsjaaa.... het houdt niet op. Ergens anders gaan rijden, iets anders gaan doen, emigreren zal vast niet helpen, want ook dan zal men blijven klagen over je schoenveters die niet netjes gestrikt zijn.

Dus ehhh.... :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan