Hûh? Was da? Mot ik krabbe????

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
1
Culemborg
Ben gisteren op de bike naar vrienden gegaan, denk dan hoef ik morgen niet te krabben. Ben ik vanmorgen om 10.30 uur klaar voor vertrek, kijk uit het raam..... Mot ik dus toch krabbe |(

full


Ach ja, betekent dus dat vanmorgen de mannen van de jongens gescheiden werden ;)
Ben lekker van Apeldoorn naar Gorinchem gereden om daar met ReefeR, die vanuit Antwerpen over kwam :} een stukkie te gaan rijden. Was lekker weer hoor....
 
:+

Heel raar topic dit...
Zie alles dubbel hier :P

Lady?? waarom post je dezelfde vra(a)g(en) waar je een half uur eerder al antwoord op had???
 
Ha, mijn superflamer. Gebruikelijke reactie, mis alleen de pakkende tekst....
Maar da's ook gebruikelijk, Voske is man van weinig woorden :X :X :X

Heeee, is dit een Remakil flame-topic?! :P

Maaruh, hadden ze niet gestrooid vanochtend? Straks rot die Suzuki onder je kont weg, tis geen Honda natuurlijk ;) Wilde vandaag eigenlijk ook wel een blokkie om, erg mooi zonnetje aan de hemel, maar was wat laat wakker (14.30 uur) ik dacht laat maar.
 
Op zondag 07 december 2003 18:22 schreef -Jelmer- het volgende:1 Heeee, is dit een Remakil flame-topic?! :P

2 Maaruh, hadden ze niet gestrooid vanochtend? Straks rot die Suzuki onder je kont weg, tis geen Honda natuurlijk ;)

3 Wilde vandaag eigenlijk ook wel een blokkie om, erg mooi zonnetje aan de hemel, maar was wat laat wakker (14.30 uur) ik dacht laat maar.

1 Yep! Trek dat aan hè. Weet ook niet waarom O-)
2 Nee, waren ze denk ik vergeten, maar ik had zelf een pak zout bij me :X
3 Watje zeg! ;)
 
Kweetniethoetkompt........... :?

Jij kan vast toveren lady, vind het geweldig dat je het ook nog in omgekeerde volgorde neer kan zetten. Super :}


Op zondag 07 december 2003 19:38 schreef 't bengeltje het volgende:
Weet je wanneer het pas koud is.....als een ijsbeer aan je deur staat en vraagt om een dekbed... :+

Denk dat je dan in de zeik wordt genomen, heb nooit een ijsbeer horen praten :+


Op zondag 07 december 2003 19:56 schreef Clithopias het volgende:
cv in je garage is altijd fijn :9


Yep! En dan zeker zelf in de garage slapen en de bike op zolder stallen :?




Ken meerdere mensen met cv in de garage, schijnt dat ze die bij het huis hebben getrokken als kantoor ofzo. Maar waar laat je dan je bike :?
 
Moest inderdaad ook wat ijs van mijn zadel/spiegels afhalen. Als ik nu naar buiten kijk, dan moet ik dat morgenochtend ook weer doen.
 
Moest inderdaad ook wat ijs van mijn zadel/spiegels afhalen. Als ik nu naar buiten kijk, dan moet ik dat morgenochtend ook weer doen.

Dus zo gek was dat dus niet, dat van vanochtend. Vond het verder wel lekker om te rijden zo in het zonnetje, weinig wind, gewoon zalig dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan