Hét 40 PLUS topic: Foto van Vroegâh

En hier even stoer posen met de motor die ik nog steeds terug zou willen kopen.
Een FZR 1000.
De motor ernaast een YZF 750 in het roze die ik ook nog wel zou willen toevoegen naast mijn 1998 R1 en 1992 Fireblade.
Gemaakt tijdens een Schotland-trip op mijn 19de.Bekijk bijlage 1813103
Dezelfde YZF 750 heb ik ook gehad wat een heerlijke motor was dat en wat een mooie kleurstelling 😍 nu de trotse bezitter van een R1 98’ in de enige echte kleurstelling Wit/rood 😊
 
En hier even stoer posen met de motor die ik nog steeds terug zou willen kopen.
Een FZR 1000.
De motor ernaast een YZF 750 in het roze die ik ook nog wel zou willen toevoegen naast mijn 1998 R1 en 1992 Fireblade.
Gemaakt tijdens een Schotland-trip op mijn 19de.Bekijk bijlage 1813103
Grappig nu ik deze foto zie.
Onlangs heb ik de FZR1000 gekocht. Identiek (behalve het kenteken) aan de motor rechts op de foto.
 
Dezelfde YZF 750 heb ik ook gehad wat een heerlijke motor was dat en wat een mooie kleurstelling 😍 nu de trotse bezitter van een R1 98’ in de enige echte kleurstelling Wit/rood 😊
Die laatste heb ik ook staan. 1998 en rood/wit.
De FZR1000 inmiddels òòk gevonden en gekocht.
Nu ooit nog een Yzf 750 in het roze!
 
Uit de doos bij oma….
’t verhaal gaat ( niet meer te checken )dat dit familielid ( Dik) later op z’n 15e t apparaat ”geleend “ heeft van de buurman om er een tour naar Groningen op te doen. Buurman vond t allemaal prachtig, en de motor is niet meer geretourneerd, is 30 jaar in t bezit geweest van Dik.

voor de kenners : Engelse motor ?, 200 cc ??



6FA466D8-E99E-4C78-8C6D-D8F25F5D755D.jpeg
 
Ik denk dat het een DKW RT 3PS is. Hardstikke Duits dus en 98cc.
Denk het ook. Ik heb zo'n 98cc en lijkt er verdacht veel op...Het kan echter ook een 125cc zijn volgens mij.
Moet wel zeggen dat ik haar al tientallen jaren niet meer gezien heb want zo lang staat ze al ingegraven in de garage.
Ik heb haar echter nog steeds!
Op de foto de motor en ja, dat ventje wat er op zit ben ik.

me.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan is dit DKW 125 inderdaad…. waar ik ook ooit nog ergens t instructieboekje in bezit heb gehad ,
de Engelse 200 cc is dan degene die ooit van een schip af gevallen is 🤯


Ook daarvan is t precieze verhaal niet bekend 🤨
 
IMG_6118.jpeg
IMG_2750.jpeg

Mijn eerste. Een honda shadow.
Ik werkte toen op de jaarbeurs in Utrecht en ging bijna elke dag op dat ding door de file.
Lang heb ik hem niet gehad, ik zat niet lekker op dat ding dus er kwam snel een honda transalp. Heerlijke motor. Buiten heel veel woon werk verkeer ben ik er met dat ding ook veel op uit geweest .
 
Terug
Bovenaan Onderaan