Nou, einde aan een tijdperk (van 12 jaar)... De blade is zaterdag opgehaald. Voor de liefhebbers; ik heb nog een zooi onderdelen te koop :-D
Diverse originele onderdelen Honda Fireblade 954rr SC50 2003
ik ookIk heb gepost en je een pb gestuurd!
Gefeliciteerd met de verkoop. Hoop dat je er geen spijt van krijgt.Nou, einde aan een tijdperk (van 12 jaar)... De blade is zaterdag opgehaald. Voor de liefhebbers; ik heb nog een zooi onderdelen te koop :-D
Diverse originele onderdelen Honda Fireblade 954rr SC50 2003
Nou, einde aan een tijdperk (van 12 jaar)... De blade is zaterdag opgehaald. Voor de liefhebbers; ik heb nog een zooi onderdelen te koop :-D
Diverse originele onderdelen Honda Fireblade 954rr SC50 2003
Net verkocht :-)hey Erik,
Wat vraag je voor de balhoofdbok?
okido, helaasNet verkocht :-)
Nondeju!
Mijn Fireblade heeft voorlopig rust, gisteren van/met een ladder gevallen van denk ik 1,5 mtr. hoogte.
Hierbij ben ik nogal ongelukkig geland en heb daarbij een ruggenwervel in mijn onderrug gebroken.
De komende 3,4 à 5 maanden mag ik alleen maar dromen van motorritjes....
#shithappens!!
Dank voor de waarschuwing maar kan je wat specifieker zijn?Let goed op bij de aanschaf van een 2008 model, op een fluitend geluid uit het blok bij loslaten van het gas. Een inwendig tandwiel van de krukas kan een fluitend geluid geven. Hiervoor is inderdaad een garantie geweest, echter is dit niet bij alle modellen uitgevoerd en is de garantie inmiddels vervallen. Heb dit zelf meegemaakt. Uiteindelijk is er bij mij een blok onder gekomen van en 2009 model. Vanaf 2009 was dit probleem door honda verholpen.
Idem geld voor een het olieverbruik, vriend van mij kocht een blade ook uit 2008 en die zoop olie. Bij hem is uiteindelijk het gehele blok open geweest en zijn de desbetreffende onderdelen onder garantie (ten kate) vervangen.
Verder top fietsen. Mocht je de mogelijkheid en budget hebben om een 2010 model te kopen zou ik dat adviseren.
Heb nog 2 strepen om te stellen, ketting moest ook wat langer zijn om de achterband niet tegen de hugger te laten komen. Maar dat zal nog wel zat ruimte zijn voor de komende tig jaar, ik rijd (helaas) niet zo heel veelPorno Bike
Maar heb je nog wel ruimte om de ketting te stellen; op de foto lijkt er nog maar weinig ruimte te zijn.
Klopt, geloof dat het een van de weinige injectie motoren is met een choke.Nog nooit zulke mooie uitlaatbochten gezien
VTR blijft gewoon een van de mooiste motoren, mits ze er zo verzorgd uitzien als die van Bassie
(Wist niet dat die nog een choke had)
Kan dat zo aangesloten worden op de kabelboom, of moet je daarvoor een stuk van de kabelboom aanpassen?Bekijk bijlage 1364604
Nieuwe goodies voor de blade!
Vandaag een zx10 spanningsregelaar + kabelboom binnen gekregen. Da's iig een mooi een mooie Mosfet upgrade! De huidige werkt gelukkig nog prima, maar met de hogere temperaturen die er, hopelijk, aankomen. Lijkt dit wel een stabielere optie!
Verder alvast wat spul op voorraad voor als het lekker klusweer is.
Nieuwe bougies, kleppendeksel pakking en een schakelaskeerring
Kan dat zo aangesloten worden op de kabelboom, of moet je daarvoor een stuk van de kabelboom aanpassen?
Let goed op bij de aanschaf van een 2008 model, op een fluitend geluid uit het blok bij loslaten van het gas. Een inwendig tandwiel van de krukas kan een fluitend geluid geven. Hiervoor is inderdaad een garantie geweest, echter is dit niet bij alle modellen uitgevoerd en is de garantie inmiddels vervallen. Heb dit zelf meegemaakt. Uiteindelijk is er bij mij een blok onder gekomen van en 2009 model. Vanaf 2009 was dit probleem door honda verholpen.
Idem geld voor een het olieverbruik, vriend van mij kocht een blade ook uit 2008 en die zoop olie. Bij hem is uiteindelijk het gehele blok open geweest en zijn de desbetreffende onderdelen onder garantie (ten kate) vervangen.
Verder top fietsen. Mocht je de mogelijkheid en budget hebben om een 2010 model te kopen zou ik dat adviseren.
Oei, da’s mooi heeFf spammen met een andere Honda
Vandaag druk bezig geweest met de SP. Zijn een zwikkie onderdelen vervangen, tw:
Kettingset
Oberon koppelingscilinder
Zwarte voortandwiel cover (ipv mat goudkleurig)
Racetorx schakel-as support
Factory Pro Evo shift star kit
Zwart Racetorx koppelingsdeksel
Nu nog wachten op de inlets voor de titanium Sato dempers, carbon heatshields voor de bochtenset en de Braketech remschijven en dan is mijn project klaar voor dit jaar
Heb nog 2 strepen om te stellen, ketting moest ook wat langer zijn om de achterband niet tegen de hugger te laten komen. Maar dat zal nog wel zat ruimte zijn voor de komende tig jaar, ik rijd (helaas) niet zo heel veel
Ik gok dat het titanium is, GB kennendeDat lijken RVS boutjes om de ketting te spannen. RVS in aluminium is geen goed idee. Kan aluminium wegvreten door potentiaal verschil.
In ieder geval schroefdraad goed insmeren met keramisch vet.