Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Ja, April doet echt wat ie wil........zo heb je prachtig voorjaarsweer en zo lijkt het weer winter.

Jaar of 4 of 5 geleden WSBK, voorspelling voor de zondag was zo slecht dat ik zaterdag ben gegaan....brrr koud dagje gehad. Zondag werd de boel afgelast.
Mijn maatje heeft de 17e zijn eerste trackday.......ik vond het nog te vroeg. Ik hoop dat ie goed weer heeft.
4 mei ga ik voor mijn eerste dag dit jaar. Dan wordt het mooi weer ☀️........of zit de hele dag bij CBRPhil in de pitbox 🌧️
 
Ja, April doet echt wat ie wil........zo heb je prachtig voorjaarsweer en zo lijkt het weer winter.

Jaar of 4 of 5 geleden WSBK, voorspelling voor de zondag was zo slecht dat ik zaterdag ben gegaan....brrr koud dagje gehad. Zondag werd de boel afgelast.
Mijn maatje heeft de 17e zijn eerste trackday.......ik vond het nog te vroeg. Ik hoop dat ie goed weer heeft.
4 mei ga ik voor mijn eerste dag dit jaar. Dan wordt het mooi weer ☀️........of zit de hele dag bij CBRPhil in de pitbox 🌧️
Hahahahaha we zullen het gaan zien wat het wordt ik hoop mooi weer anders ben ik sagi 🤣🤣🤣
 
Vond nog een foto in Hugenholtz op Zandvoort. Wil je deze (eventueel aangepast) bij topic member plaatsen Joep? Moet toch een beetje meedoen. :)

Hugenholz.jpg
 
Heerlijk wezen rijden thermopak aan thermo handschoenen onder me handschoenen. Heerlijk 175 km gestuurd plus minus ik ga een mooiere foto schieten maar toen ik er aandacht was ik al weer bij de schuur om me motor weg te zetten
 

Bijlagen

  • B443B496-36B4-4874-93DA-AAA98C468FE8.jpeg
    B443B496-36B4-4874-93DA-AAA98C468FE8.jpeg
    396,1 KB · Weergaven: 7
mooi man dat je er een paar km op heb gezet
als het goed is gaat het volgende week
beter weer worden dus wie weet het volgende weekend
maar we zullen zien
 
Heerlijk wezen rijden thermopak aan thermo handschoenen onder me handschoenen. Heerlijk 175 km gestuurd plus minus ik ga een mooiere foto schieten maar toen ik er aandacht was ik al weer bij de schuur om me motor weg te zetten
Zie je foto en de stuurdemper valt op. Heb jij een ECU flash laten doen en daar dan de elektronische stuurdemper uit laten schakelen? Wat is daar het voordeel van? Maandag ben ik Assen en zal eens kijken wat die elektronische doet. Op de weg voelt het allemaal wel goed nu nog ondervinden op het circuit.
 
Er zitten hier volgens mij ook nog wel wat liefhebbers die een mooie SP1 wel kunnen waarderen?

Mijn buurman wil de zijne van de hand doen.
38.000km
Echt onverklooid exemplaar. Marving dempers gemonteerd. Set Bos dempers en een set originele dempers er los bij, evenals het buddy seat
IMG-20210409-WA0011.jpg


Ik kan t er nu echt even niet bij hebben met alle verhuis en bouwplannen, anders had ik m erg graag aan de verzameling toegevoegd...
 
mooi man dat je er een paar km op heb gezet
als het goed is gaat het volgende week
beter weer worden dus wie weet het volgende weekend
maar we zullen zien
Ja eigenlijk wil ik niet graag onder de 15 graden rijden maar door dat ik al zoveel met de vrouw samen ben wegens Corona ben ik blij als ik even de hort op kan anders had ik de hele dag met haar gezeten aangezien het haar standaard vrije dag is 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Zie je foto en de stuurdemper valt op. Heb jij een ECU flash laten doen en daar dan de elektronische stuurdemper uit laten schakelen? Wat is daar het voordeel van? Maandag ben ik Assen en zal eens kijken wat die elektronische doet. Op de weg voelt het allemaal wel goed nu nog ondervinden op het circuit.
Tjah ik weet niet kon deze stuur demper met bracket voor 100 euro kopen hij was net geserviced En had wat verhalen gehoord dat dit fijner zou zijn tot nu toe bevalt me het prima. Ik heb een ignijet race ecu dus dan heb je zwz niet al die foutmeldingen. Ik ben jaloers ik wil ook het circuit op
 
Er zitten hier volgens mij ook nog wel wat liefhebbers die een mooie SP1 wel kunnen waarderen?

Mijn buurman wil de zijne van de hand doen.
38.000km
Echt onverklooid exemplaar. Marving dempers gemonteerd. Set Bos dempers en een set originele dempers er los bij, evenals het buddy seatBekijk bijlage 1617135

Ik kan t er nu echt even niet bij hebben met alle verhuis en bouwplannen, anders had ik m erg graag aan de verzameling toegevoegd...
Mooi fiets :t
 
Er zitten hier volgens mij ook nog wel wat liefhebbers die een mooie SP1 wel kunnen waarderen?

Mijn buurman wil de zijne van de hand doen.
38.000km
Echt onverklooid exemplaar. Marving dempers gemonteerd. Set Bos dempers en een set originele dempers er los bij, evenals het buddy seatBekijk bijlage 1617135

Ik kan t er nu echt even niet bij hebben met alle verhuis en bouwplannen, anders had ik m erg graag aan de verzameling toegevoegd...
Vergeet de originele undertail niet, die zijn goud waard... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan