Klote zeg!Gister eerste keer weer met 2TE op Assen. Op de eerste plaats even de gele RSV groeten.
Hebben alles meegemaakt. Was niet alleen koud maar hebben zelfs hagel gehad. Maar wat een super asfalt op Assen zeg. Merkte het vorig jaar met regen maar nu zelfs met hagel. En die S22 van Bridgetone is ook prima. Geen enkel moment gehad van twijfel. Durfde gewoon door te rijden terwijl ik echt geen regenrijder ben. Geeft dus welk vertrouwen die band.
Had wel een momentje. Reed over een omgewaaide vlag op de paddock en ging dus onderuit met 20 km/h en heb nu een gat in mijn kuip.
Tips om dat op te lossen zijn welkom. Denk zelf aan vervangend plastic met MEC erop smelten en dan schuren en spuiten maar het zit in een zichtbaar deel dus wil het wel knap. Of toch maar zoeken naar een vervangend deel?
@FZRene klanten voor jeGister eerste keer weer met 2TE op Assen. Op de eerste plaats even de gele RSV groeten.
Hebben alles meegemaakt. Was niet alleen koud maar hebben zelfs hagel gehad. Maar wat een super asfalt op Assen zeg. Merkte het vorig jaar met regen maar nu zelfs met hagel. En die S22 van Bridgetone is ook prima. Geen enkel moment gehad van twijfel. Durfde gewoon door te rijden terwijl ik echt geen regenrijder ben. Geeft dus welk vertrouwen die band.
Had wel een momentje. Reed over een omgewaaide vlag op de paddock en ging dus onderuit met 20 km/h en heb nu een gat in mijn kuip.
Tips om dat op te lossen zijn welkom. Denk zelf aan vervangend plastic met MEC erop smelten en dan schuren en spuiten maar het zit in een zichtbaar deel dus wil het wel knap. Of toch maar zoeken naar een vervangend deel?
Mooi dat de S22 en het wegdek van Assen jou ook zo veel vertrouwen geeft en balen van het slippertje, misschien dat er een kuipdeel op Ebay of bij een of andere motorsloop staat???Gister eerste keer weer met 2TE op Assen. Op de eerste plaats even de gele RSV groeten.
Hebben alles meegemaakt. Was niet alleen koud maar hebben zelfs hagel gehad. Maar wat een super asfalt op Assen zeg. Merkte het vorig jaar met regen maar nu zelfs met hagel. En die S22 van Bridgetone is ook prima. Geen enkel moment gehad van twijfel. Durfde gewoon door te rijden terwijl ik echt geen regenrijder ben. Geeft dus welk vertrouwen die band.
Had wel een momentje. Reed over een omgewaaide vlag op de paddock en ging dus onderuit met 20 km/h en heb nu een gat in mijn kuip.
Tips om dat op te lossen zijn welkom. Denk zelf aan vervangend plastic met MEC erop smelten en dan schuren en spuiten maar het zit in een zichtbaar deel dus wil het wel knap. Of toch maar zoeken naar een vervangend deel?
GILKlote zeg!
Mocht het nodig zijn: Ik heb nog wel een potje ABS lijm (= MEK) staan dus als je daar iets aan hebt geef je maar een gil.
Over klanten gesproken. Niet spuitwerk maar als iemand zich wil opgeven voor een training bij 2TE geef dan bij aanmelden maar de code Harrie2TE op. Krijg je een beetje korting.@FZRene klanten voor je
Al gekeken maar niet in mijn kleuren. Ook niet op marktplaats en op de engelse sites. En een ander (new or used) kost nogal. Dan maar zelf herstellen en laten spuiten. Scheelt. Zal niet bij deze ene keer blijven heb ik zomaar het idee.Mooi dat de S22 en het wegdek van Assen jou ook zo veel vertrouwen geeft en balen van het slippertje, misschien dat er een kuipdeel op Ebay of bij een of andere motorsloop staat???
Succes met herstel
Komt er straks aan dat PBtje.Ik zie het idd.....
Men kan altijd een PB-tje sturen natuurlijk, maar ik zit vrij vol met spuitwerk op dit moment...
Ik heb eventueel ook wel iemand om te laten spuitenKomt er straks aan dat
Gister eerste keer weer met 2TE op Assen. Op de eerste plaats even de gele RSV groeten.
Hebben alles meegemaakt. Was niet alleen koud maar hebben zelfs hagel gehad. Maar wat een super asfalt op Assen zeg. Merkte het vorig jaar met regen maar nu zelfs met hagel. En die S22 van Bridgetone is ook prima. Geen enkel moment gehad van twijfel. Durfde gewoon door te rijden terwijl ik echt geen regenrijder ben. Geeft dus welk vertrouwen die band.
Had wel een momentje. Reed over een omgewaaide vlag op de paddock en ging dus onderuit met 20 km/h en heb nu een gat in mijn kuip.
Tips om dat op te lossen zijn welkom. Denk zelf aan vervangend plastic met MEC erop smelten en dan schuren en spuiten maar het zit in een zichtbaar deel dus wil het wel knap. Of toch maar zoeken naar een vervangend deel?
Zijn valdoppen geen optie?Gister eerste keer weer met 2TE op Assen. Op de eerste plaats even de gele RSV groeten.
Hebben alles meegemaakt. Was niet alleen koud maar hebben zelfs hagel gehad. Maar wat een super asfalt op Assen zeg. Merkte het vorig jaar met regen maar nu zelfs met hagel. En die S22 van Bridgetone is ook prima. Geen enkel moment gehad van twijfel. Durfde gewoon door te rijden terwijl ik echt geen regenrijder ben. Geeft dus welk vertrouwen die band.
Had wel een momentje. Reed over een omgewaaide vlag op de paddock en ging dus onderuit met 20 km/h en heb nu een gat in mijn kuip.
Tips om dat op te lossen zijn welkom. Denk zelf aan vervangend plastic met MEC erop smelten en dan schuren en spuiten maar het zit in een zichtbaar deel dus wil het wel knap. Of toch maar zoeken naar een vervangend deel?
Snap tot op de dag van vandaag niet dat ze die valdoppen zo moeten monteren dat ze een gat in de kuip moeten boren maar dat terzijde
Ik denk dat ze klaar waren met het ontwerp van de motor en het ontwerp van de kuip dat ze erachter kwamen van dat gaat niet passen.Klopt.
Je motor bewust beschadigen om onderdelen te monteren die moeten voorkomen dat je motor beschadigd mocht je een keer vallen....
Schiet mij maar in een condoom als ik de logica daarvan begrijp.
Dat is idd een betere oplossing dan gaten boren .Deze gebruik ik omdat ik niet wil zagen in me kappen hebben al 2 keer hun werk gedaan
Altijd spannend dat vrij rijden met beginnets zonder certificaat. Denken dat ze kunnen winnen terwijl het alleen verliezen kan zijn. Vorig jaar Stefan bijna 3000 schade door een gek die hem onderuit reed. En helaas niet verzekerd. Hebben afgesproken voortaan de motor op te halen en die dan in beslag te nemen. Mazzel voor je dat je er alleen met schrik af kwam.
Het was echt fokking koud, de eerste 2 sessies gingen eigenlijk wel, maar na de hagel in de 3e was het nog 4 graden zonder zon, brrr.
Ik had een paar momentjes, 2e sessie maakte het voorwiel een gekke stap inkomend Strubben, koude band en net iets harder willen gaan.
En met vrij rijden iemand die vol in de ankers ging voor Ruskenhoek, ipv dat ik er gewoon voorbij ga, ging ik van schrik ook in de rem om op de lijn te blijven. Verbeterpuntjes voor mezelf.
Dan die pannenkoek op een BMW die me net voor de GT inhaalt om pal voor m'n neus aan de noodrem te trekken... daar zat ik bijna bovenop.
Wel kut van de Blade, overleef je de hagelbuien, maar ga je op de paddock onderuit. Dikke pech en zonde van die mooie motor.
Heb die erop. Vandaar minimale schade. Gat zit erin door de handleguard. Die sloeg naar binnen en dus op en in het kuipdeel.Zijn valdoppen geen optie?
Ik weet het is niet echt mooi ,maar scheelt je wel een kuipdeel mocht je onverhoopt eens het asfalt kussen.
Snap tot op de dag van vandaag niet dat ze die valdoppen zo moeten monteren dat ze een gat in de kuip moeten boren maar dat terzijde.
En ze zaten er al op toen ik het blaadje kocht.
Maar laatst was mijn motor een keer vanuit stilstand omgevallen en er was niks beschadigd op de valdop na dan
En is altijd zwaar klote als je motor beschadigd raakt,dus sterkte.
Hoefde niet te zagen of boren in de 900, de 954 en de 1000. Net als Phil goedkoop ingekocht. Hebben op de 954 heel goed hun werk gedaan. Krom boutje van 25 eurocent. Nu meer schade maar heeft erger voorkomen..Ik denk dat ze klaar waren met het ontwerp van de motor en het ontwerp van de kuip dat ze erachter kwamen van dat gaat niet passen.
Toen kwam er een slimmerik op het idee van och dan zaag je toch een gat in de kuip? Scheelt weer miljoenen want anders moet of het ontwerp van de plaats van de bevestigings punten van de valdoppen op een andere plaats komen of er moet een ander ontwerp komen van de kuip.
Dit was denk ik de goedkoopste oplossing voor de sc59 schat ik zomaar in.
Het geval wil dat de beschadigde kuipset die ik een paar jaar geleden gekocht heb in dezelfde kleurstelling dezelfde gaten in de kuipdelen had als mijn kuipdelen.
Dus dat is weer een geluk bij een ongeluk,want nu hoef ik niet te gaan twijfelen of ik met of zonder valdoppen ga rijden.
Ik denk trouwens dat dat niet bij elk model zo krom geregeld is als bij een sc59.
Soms denken ze wel vooruit in Japan
Aftermarked moet ook verdienen.Toch snap ik niet dat er in de fabriek niet beter nagedacht wordt over zulke dingen
daar is heus wel over na gedacht maar daar hangt een prijskaartje aanZijn valdoppen geen optie?
Ik weet het is niet echt mooi ,maar scheelt je wel een kuipdeel mocht je onverhoopt eens het asfalt kussen.
Snap tot op de dag van vandaag niet dat ze die valdoppen zo moeten monteren dat ze een gat in de kuip moeten boren maar dat terzijde.
En ze zaten er al op toen ik het blaadje kocht.
Maar laatst was mijn motor een keer vanuit stilstand omgevallen en er was niks beschadigd op de valdop na dan
En is altijd zwaar klote als je motor beschadigd raakt,dus sterkte.