Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Gisteren schoot er eentje rechts naast me rechtdoor op Ruskenhoek, vond ik niet heel fijn, maar ok.
Komt ie na de sessie even sorry zeggen (dat is dan wel weer top), hij dacht me er even uit te remmen en dat viel dus tegen :t
Netjes :Y is idd wel een beruchte plek voor te laat remmen (ook vanwege de mega uitloopstrook) maar wel kut als jij links zit en net wil insturen ja 😂
 
Gisteren schoot er eentje rechts naast me rechtdoor op Ruskenhoek, vond ik niet heel fijn, maar ok.
Komt ie na de sessie even sorry zeggen (dat is dan wel weer top), hij dacht me er even uit te remmen en dat viel dus tegen :t
Wel zo netjes

Uitkomende duikersloot tegen de kerbstone's aan zat er eentje half naast me links.........geen idee wat die van plan was. Buitenom voorbij ???

Zag je nog naar die CBX gaan, lekte die olie ??
 
Wel zo netjes

Uitkomende duikersloot tegen de kerbstone's aan zat er eentje half naast me links.........geen idee wat die van plan was. Buitenom voorbij ???

Zag je nog naar die CBX gaan, lekte die olie ??
Ja, zag wat rook en toen druppels olie vallen, binnen 10 seconden lag er een plasje..
 

Bijlagen

  • 20210718_113450.jpg
    20210718_113450.jpg
    686,2 KB · Weergaven: 25
yep,that was me !
Ik was de hardloper die je inhaalde. Ik zag je special paint zo gauw ff niet, anders had ik je zeker wel herkend, je had iig wel een lekker relaxte cruise snelheid :]

Volgende keer als je in de buurt bent (of als men in van hier in de buurt zijn) ff buurten in het Piershilse voor een bakkie ☕:t
 
Have fun :]

Denk dat ik straks ook nog even een rondje ga doen :]
nou ik ben niet zo lang geweest hooguit 2 uurtjes het was mij veelte warm in het pak
had beter een rondje op de kreidler kunnen doen
maar ja nog effe een stukje met de vrouw gefietst
nog effe in soest een pitstop gemaakt voor een
lekkere ijsje en de middag is weer om
op naar het volgende weekend
ik hoop op iets minder warm:Y
 
nou ik ben niet zo lang geweest hooguit 2 uurtjes het was mij veelte warm in het pak
had beter een rondje op de kreidler kunnen doen
maar ja nog effe een stukje met de vrouw gefietst
nog effe in soest een pitstop gemaakt voor een
lekkere ijsje en de middag is weer om
op naar het volgende weekend
ik hoop op iets minder warm:Y
Vanmiddag ook nog een rondje Hoeksche Waard gedaan, was goed te doen, heerlijke rit gehad :] Maar wachten bij een net op rood gesprongen verkeerslicht wat weer ff ging duren, werd je idd niet vrolijk van :N
 
Was vanmorgen rondje Markelo. Dacht dat vanaf Deventer dijkje naar Zwolle wel leuk was. Te druk met fietsers dus maar weer snelweg gepakt. Te veel kruipers op de weg die als een slak door de doordraaiers gingen. Geen lol gehad.
 
Ik heb de boel hier thuis nog steeds niet op orde qua verbouwing, dus ook de blade nog steeds niet nagekeken, maar omdat je helemaal zonder rijden ook niet blij wordt heb ik vrijdagavond de CBX maar aangeslingerd en heb nog even snel een weekendje Duitsland gedaan, voordat de Duitsers ons weer helemaal de grens niet over laten gaan.
Paar dagen ervoor nog even een PCR test laten doen en met een certificaat op zak was er niks aan de hand en had een heerlijk weekend bij Tonenburg in Höxter waar niet geheel toevalig ook net een weekendje was van de Duitse CBX club, dus er waren zomaar meerdere 6 cilinders te aanschouwen.

Het was weer heel erg lekker om er tussen uit te zijn, dus nu maar snel weer verder met de verbouwingen
20210718_100239.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan