Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Ga je schamen :+
Ik ben meer bezorgd om het onderschrift. Dat zij niet eerder dan in het voorjaar gewassen wordt. Tegen die tijd is het vuil ingebakken en heeft roest en andere corrosie zijn werk gedaan.

Nee niet mijn ding. Gaat goed gepoetst de overwintering in.
 
Ik ben meer bezorgd om het onderschrift. Dat zij niet eerder dan in het voorjaar gewassen wordt. Tegen die tijd is het vuil ingebakken en heeft roest en andere corrosie zijn werk gedaan.

Nee niet mijn ding. Gaat goed gepoetst de overwintering in.

Haha, gelukkig zit er wel een dikke beschermlaag onder *O*

Anders had ik haar allang even opgepoetstO-)
 
Het valt me op dat als we het over onze motor hebben we vaak praten in de vrouwelijke vorm.
Sommigen geven zelfs een naam ( Kate de Fireblade :+ ) , circuitrijders hebben het over hun circuitslet. Als je wint heb je dan een Kate Winslet :?
Mijn maat heeft het zelfs over zijn schatje :)

Is de wens de vader van de gedachte ? Immers een motor praat niet, doet wat je aan haar vraagt, vind het niet erg als je een keer op een andere motor rijdt of dat je meerdere motoren bezit. Je kunt haar ook zo inruilen voor een ander ...;)

Mmm , stof tot nadenken op deze melige zaterdag......................
 
Het valt me op dat als we het over onze motor hebben we vaak praten in de vrouwelijke vorm.
Sommigen geven zelfs een naam ( Kate de Fireblade :+ ) , circuitrijders hebben het over hun circuitslet. Als je wint heb je dan een Kate Winslet :?
Mijn maat heeft het zelfs over zijn schatje :)

Is de wens de vader van de gedachte ? Immers een motor praat niet, doet wat je aan haar vraagt, vind het niet erg als je een keer op een andere motor rijdt of dat je meerdere motoren bezit. Je kunt haar ook zo inruilen voor een ander ...;)

Mmm , stof tot nadenken op deze melige zaterdag......................
En wat dacht je van een paar uur erop rijden om daarna nog een uurtje te poetsen?
 
Het wordt weer koud, motoren staan aan de druppellader, nu weer klussen aan de andere hobby. 8-)
Oneven rvs headers voor de echte subaru roffel ... ik ben helemaal blij. Nu alleen nog een Prodrive einddemper en dan is het voorlopig weer even klaar.
 

Bijlagen

  • baja1.jpg
    baja1.jpg
    183,1 KB · Weergaven: 8
  • baja2.jpg
    baja2.jpg
    223,5 KB · Weergaven: 8
Iemand nog een originele kentekenplaathouder van een 2009 sc59 toevallig ergens liggen of weet er 1 te koop? Dat is dus een undertail met vaste kentekenplaathouder.

Ik zal vanavond even op zolder kijken



Afgelopen donderdag de kleppen gemonteerd, nieuwe uitlaatkleppen en nieuwe klepseals.
Pakkingset is ook binnen, dus volgende donderdag t spul monteren!



20191107_110913.jpg
 
Het wordt weer koud, motoren staan aan de druppellader, nu weer klussen aan de andere hobby. 8-)
Oneven rvs headers voor de echte subaru roffel ... ik ben helemaal blij. Nu alleen nog een Prodrive einddemper en dan is het voorlopig weer even klaar.

Oeh lekker!!
 
Klopt, gaat verder prima met me.
Heb alleen de garantie gekregen dat deze er een keertje 'de geest' aan geeft.
Blijft alleen de vraag wanneer...
Damn -O-
Ik heb sinds mijn 18e ook nog maar 1 nier. De andere was afgestorven(chronisch onstoken). Enkele weken geleden nog bloed geprikt, maar mijn nier die over is werkt nog erg goed en heeft geen functie/filter verlies tot nu toe.
Beetje jammer dat ik jaren vol ben gestopt met medicatie. Vorig jaar gesprek gehad met uroloog(had achteraf toch best wat vragen nog) en in 2008 bleek mijn linker nier al enorm klein(5cm....) weet ik nu, na het te hebben doorgelezen van mijn volledige medische dossier 🙈

Mocht ik op een of andere manier eerder de pijp uit ga als de bedoeling is mag je mijn goede, is wel een xxl variant van 12 á 13 cm 😂👍🏼 Ik zal het doorgeven.
 
Klopt, gaat verder prima met me.
Heb alleen de garantie gekregen dat deze er een keertje 'de geest' aan geeft.
Blijft alleen de vraag wanneer...
Hoe is nu de nierfunctie van beide nieren dan? Of heb je er nu 1 nog?
 
Damn -O-
Ik heb sinds mijn 18e ook nog maar 1 nier. De andere was afgestorven(chronisch onstoken). Enkele weken geleden nog bloed geprikt, maar mijn nier die over is werkt nog erg goed en heeft geen functie/filter verlies tot nu toe.
Beetje jammer dat ik jaren vol ben gestopt met medicatie. Vorig jaar gesprek gehad met uroloog(had achteraf toch best wat vragen nog) en in 2008 bleek mijn linker nier al enorm klein(5cm....) weet ik nu, na het te hebben doorgelezen van mijn volledige medische dossier 🙈

Mocht ik op een of andere manier eerder de pijp uit ga als de bedoeling is mag je mijn goede, is wel een xxl variant van 12 á 13 cm 😂👍🏼 Ik zal het doorgeven.
Ook heftig. En dan vooral die troep die je in moet nemen. Gelukkig dat het er is maar blijft troep.

Maar lief een nier afstaan alleen moet het lichaam het wel accepteren.
Nu heb je wel pillen die het afstoten tegengaan maar toch moet die match er zijn dacht ik.

Heb (voorlopig?) nog geen donorspul nodig. Wat ik heb is een nieuw gemaakte heup. Dus gewoon van nieuw af aan erin en geen 2e hands.
Is altijd afwachten wat de 1e eigenaar ermee gedaan heeft. ;-0
 
Terug
Bovenaan Onderaan