Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Honda mag iig meer toeren draaien dan vorig jaar:
  • Ducati 16.100 – was einde 2019 16.100
  • Honda 15.600 – was einde 2019 14.550
  • Yamaha 14.950 – was einde 2019 14.700
  • BMW 14.900 – was einde 2019 14.900
  • Kawasaki 14.600 – was einde 2019 14.600
van racesport.nl
Las het inderdaad, heeft natuurlijk ook te maken met het toerental wat ze de straatversie laten maken lijkt mij.
We gaan het zien, hoop ip wat meer spanning door Redding op de Duc en 2 competitieve Honda's 8-)
 
Honda mag iig meer toeren draaien dan vorig jaar:
  • Ducati 16.100 – was einde 2019 16.100
  • Honda 15.600 – was einde 2019 14.550
  • Yamaha 14.950 – was einde 2019 14.700
  • BMW 14.900 – was einde 2019 14.900
  • Kawasaki 14.600 – was einde 2019 14.600
van racesport.nl
Of dat gaat helpen? Yamaha namelijk ook. Maar het gaat tenslotte om de rijder die erop zit.
 
Woehoeeeeee, vroeg me al af of dit wel een Blade topic is, grootste verandering ooit aan een Blade en bij het bijlezen kom ik helemaal noppes tegen nav de eerste testen afgelopen week :9~

Spaarpot maar eens extra spekken en wie weet wanneer er een SP mag komen die in de fluor oranje Repsol kleuren mag aan komen treden 8-) O-)

:W

Idd niet veel over de 2020 Blade te lezen.
Wie is er nog meer van plan er 1 aan te schaffen?
 
Door reglementair gedoe de logo’s op de neus moeten aanpassen (iedereen moet nu zwart op witte ondergrond en zelfde lettertype) dus helaas m’n nummer moeten aanpassen.
Wou geen saai wit rond/recht vlak dus hier op uitgekomen (afgekeken van de Pani van Redding) en best tevreden mee *D

Druk bezig met een koppeling/olie/filter wissel momenteel, dan is ‘ie klaar voor het eerste raceweekend met de Paasdagen *O*

AD1F93F8-BCF8-4A4F-9FB6-A29B97B5DCCB.jpeg
1E551DC9-4482-4B10-B6B2-8DBB29D508E9.jpeg
 
Door reglementair gedoe de logo’s op de neus moeten aanpassen (iedereen moet nu zwart op witte ondergrond en zelfde lettertype) dus helaas m’n nummer moeten aanpassen.
Wou geen saai wit rond/recht vlak dus hier op uitgekomen (afgekeken van de Pani van Redding) en best tevreden mee *D

Druk bezig met een koppeling/olie/filter wissel momenteel, dan is ‘ie klaar voor het eerste raceweekend met de Paasdagen *O*

Bekijk bijlage 1463988Bekijk bijlage 1463989
Ziet er netjes uit, nog gekeken voor de koplampstickers, of laat je het zo?
 
Zijn er niet (voor zover ik weet en TenKate beaamd dat) voor de SC57, maar mijn pa werkt bij een drukkerij (die alle andere stickers ook drukt) en die zijn bezig er 1 te ontwerpen :Y
Hadden die van de 600rr toch niet de goede pasvorm? Zelf ontwerpen kan je dan wel weer naar smaak maken ipv een voorgekauwd plakkaat...
 
Hoi allemaal,
Na het gehele olie-topic en dit topic te hebben doorgelezen, wordt het tijd me even voor te stellen:
Hoi, ik ben Ronald 48 jr en woon in Amersfoort.
Mijn eerste motor was een Kawasaki Vulcan 750cc. Daarna kwam er een cbr1000f, Canadese import. Fijne motor. In 2008 heb ik mijn eerste echte sportmotor gekocht, een cbr900rr bj 2001. Wat een heerlijke machine. Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen. Ging wel eens kijken voor een 1000rr, maar kon het dan uiteindelijk toch niet over mijn hart verkrijgen tot inruilen over te gaan. In het voorjaar van 2018 zag ik er weer 1 te koop staan. Wat een mooi ding! Maar de proefrit was een teleurstelling. Oef wat reed die slecht. Maar de interesse weer aangewakkerd heb ik er nog 2 bekeken. Uiteindelijk geen deal. Ik heb toen mijn 929rr een flinke grote beurt gegeven, de koppelingsplaten vervangen en besloten lekker door te rijden. Tot vorig najaar. Op marktplaats zag ik een 1000rr hrc te koop staan. Nieuwsgierig als ik was, toch even gaan kijken. De verkopende motorzaak wilde mijn 929rr graag inruilen en tja, toen werd het toch wel erg aantrekkelijk! Deal! Optisch ga ik nog wat dingen aanpakken. De knipperlichten achter vind ik meer passen op een shopper, net als de spiegels. De kentekenplaathouder heb ik zwart gespoten. Net heb ik de voorpoten laten voorzien van nieuwe keerkringen, er bleek er 1 lek. En nu alles toch los ligt de remblokken maar gewisseld. De nieuwe spiegels zijn inmiddels gemonteerd en hij is nu bijna klaar! De fotos zijn genomen bij de motorzaak op de dag van de wissel en 1 in de showroom. Laat het mooie weer maar komen, ik ben er klaar voor! Groeten Ronald
 

Bijlagen

  • 20200208_111643.jpg
    20200208_111643.jpg
    205,8 KB · Weergaven: 15
  • 20190926_180528.jpg
    20190926_180528.jpg
    219,5 KB · Weergaven: 15
Hoi allemaal,
Na het gehele olie-topic en dit topic te hebben doorgelezen, wordt het tijd me even voor te stellen:
Hoi, ik ben Ronald 48 jr en woon in Amersfoort.
Mijn eerste motor was een Kawasaki Vulcan 750cc. Daarna kwam er een cbr1000f, Canadese import. Fijne motor. In 2008 heb ik mijn eerste echte sportmotor gekocht, een cbr900rr bj 2001. Wat een heerlijke machine. Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen. Ging wel eens kijken voor een 1000rr, maar kon het dan uiteindelijk toch niet over mijn hart verkrijgen tot inruilen over te gaan. In het voorjaar van 2018 zag ik er weer 1 te koop staan. Wat een mooi ding! Maar de proefrit was een teleurstelling. Oef wat reed die slecht. Maar de interesse weer aangewakkerd heb ik er nog 2 bekeken. Uiteindelijk geen deal. Ik heb toen mijn 929rr een flinke grote beurt gegeven, de koppelingsplaten vervangen en besloten lekker door te rijden. Tot vorig najaar. Op marktplaats zag ik een 1000rr hrc te koop staan. Nieuwsgierig als ik was, toch even gaan kijken. De verkopende motorzaak wilde mijn 929rr graag inruilen en tja, toen werd het toch wel erg aantrekkelijk! Deal! Optisch ga ik nog wat dingen aanpakken. De knipperlichten achter vind ik meer passen op een shopper, net als de spiegels. De kentekenplaathouder heb ik zwart gespoten. Net heb ik de voorpoten laten voorzien van nieuwe keerkringen, er bleek er 1 lek. En nu alles toch los ligt de remblokken maar gewisseld. De nieuwe spiegels zijn inmiddels gemonteerd en hij is nu bijna klaar! De fotos zijn genomen bij de motorzaak op de dag van de wissel en 1 in de showroom. Laat het mooie weer maar komen, ik ben er klaar voor! Groeten Ronald
Welkom
 
Hoi allemaal,
Na het gehele olie-topic en dit topic te hebben doorgelezen, wordt het tijd me even voor te stellen:
Hoi, ik ben Ronald 48 jr en woon in Amersfoort.
Mijn eerste motor was een Kawasaki Vulcan 750cc. Daarna kwam er een cbr1000f, Canadese import. Fijne motor. In 2008 heb ik mijn eerste echte sportmotor gekocht, een cbr900rr bj 2001. Wat een heerlijke machine. Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen. Ging wel eens kijken voor een 1000rr, maar kon het dan uiteindelijk toch niet over mijn hart verkrijgen tot inruilen over te gaan. In het voorjaar van 2018 zag ik er weer 1 te koop staan. Wat een mooi ding! Maar de proefrit was een teleurstelling. Oef wat reed die slecht. Maar de interesse weer aangewakkerd heb ik er nog 2 bekeken. Uiteindelijk geen deal. Ik heb toen mijn 929rr een flinke grote beurt gegeven, de koppelingsplaten vervangen en besloten lekker door te rijden. Tot vorig najaar. Op marktplaats zag ik een 1000rr hrc te koop staan. Nieuwsgierig als ik was, toch even gaan kijken. De verkopende motorzaak wilde mijn 929rr graag inruilen en tja, toen werd het toch wel erg aantrekkelijk! Deal! Optisch ga ik nog wat dingen aanpakken. De knipperlichten achter vind ik meer passen op een shopper, net als de spiegels. De kentekenplaathouder heb ik zwart gespoten. Net heb ik de voorpoten laten voorzien van nieuwe keerkringen, er bleek er 1 lek. En nu alles toch los ligt de remblokken maar gewisseld. De nieuwe spiegels zijn inmiddels gemonteerd en hij is nu bijna klaar! De fotos zijn genomen bij de motorzaak op de dag van de wissel en 1 in de showroom. Laat het mooie weer maar komen, ik ben er klaar voor! Groeten Ronald
Welkom
 
Hoi allemaal,
Na het gehele olie-topic en dit topic te hebben doorgelezen, wordt het tijd me even voor te stellen:
Hoi, ik ben Ronald 48 jr en woon in Amersfoort.
Mijn eerste motor was een Kawasaki Vulcan 750cc. Daarna kwam er een cbr1000f, Canadese import. Fijne motor. In 2008 heb ik mijn eerste echte sportmotor gekocht, een cbr900rr bj 2001. Wat een heerlijke machine. Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen. Ging wel eens kijken voor een 1000rr, maar kon het dan uiteindelijk toch niet over mijn hart verkrijgen tot inruilen over te gaan. In het voorjaar van 2018 zag ik er weer 1 te koop staan. Wat een mooi ding! Maar de proefrit was een teleurstelling. Oef wat reed die slecht. Maar de interesse weer aangewakkerd heb ik er nog 2 bekeken. Uiteindelijk geen deal. Ik heb toen mijn 929rr een flinke grote beurt gegeven, de koppelingsplaten vervangen en besloten lekker door te rijden. Tot vorig najaar. Op marktplaats zag ik een 1000rr hrc te koop staan. Nieuwsgierig als ik was, toch even gaan kijken. De verkopende motorzaak wilde mijn 929rr graag inruilen en tja, toen werd het toch wel erg aantrekkelijk! Deal! Optisch ga ik nog wat dingen aanpakken. De knipperlichten achter vind ik meer passen op een shopper, net als de spiegels. De kentekenplaathouder heb ik zwart gespoten. Net heb ik de voorpoten laten voorzien van nieuwe keerkringen, er bleek er 1 lek. En nu alles toch los ligt de remblokken maar gewisseld. De nieuwe spiegels zijn inmiddels gemonteerd en hij is nu bijna klaar! De fotos zijn genomen bij de motorzaak op de dag van de wissel en 1 in de showroom. Laat het mooie weer maar komen, ik ben er klaar voor! Groeten Ronald

Welkom, mooi ding!
 
Hoi allemaal,
Na het gehele olie-topic en dit topic te hebben doorgelezen, wordt het tijd me even voor te stellen:
Hoi, ik ben Ronald 48 jr en woon in Amersfoort.
Mijn eerste motor was een Kawasaki Vulcan 750cc. Daarna kwam er een cbr1000f, Canadese import. Fijne motor. In 2008 heb ik mijn eerste echte sportmotor gekocht, een cbr900rr bj 2001. Wat een heerlijke machine. Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen. Ging wel eens kijken voor een 1000rr, maar kon het dan uiteindelijk toch niet over mijn hart verkrijgen tot inruilen over te gaan. In het voorjaar van 2018 zag ik er weer 1 te koop staan. Wat een mooi ding! Maar de proefrit was een teleurstelling. Oef wat reed die slecht. Maar de interesse weer aangewakkerd heb ik er nog 2 bekeken. Uiteindelijk geen deal. Ik heb toen mijn 929rr een flinke grote beurt gegeven, de koppelingsplaten vervangen en besloten lekker door te rijden. Tot vorig najaar. Op marktplaats zag ik een 1000rr hrc te koop staan. Nieuwsgierig als ik was, toch even gaan kijken. De verkopende motorzaak wilde mijn 929rr graag inruilen en tja, toen werd het toch wel erg aantrekkelijk! Deal! Optisch ga ik nog wat dingen aanpakken. De knipperlichten achter vind ik meer passen op een shopper, net als de spiegels. De kentekenplaathouder heb ik zwart gespoten. Net heb ik de voorpoten laten voorzien van nieuwe keerkringen, er bleek er 1 lek. En nu alles toch los ligt de remblokken maar gewisseld. De nieuwe spiegels zijn inmiddels gemonteerd en hij is nu bijna klaar! De fotos zijn genomen bij de motorzaak op de dag van de wissel en 1 in de showroom. Laat het mooie weer maar komen, ik ben er klaar voor! Groeten Ronald
Welkom hier :W

Mooi exemplaar :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan