De vorige kon ze de laatste tijd ook al niet vinden.Als ze deze topic kan vinden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De vorige kon ze de laatste tijd ook al niet vinden.Als ze deze topic kan vinden
Als je remt gaat je snelheid omlaag en daarmee je rondetijden. Of heb ik het na al die jaren nog steeds niet begrepen?
De vorige kon ze de laatste tijd ook al niet vinden.
Als het morgen net zo'n mooi weer is als vandaag zal ik de blade eens uit de schuur trekken, eens kijken hoe deze nu rijdt met de verse achterschokdemper eronder!
En maandag ben ik een dag vrij omdat ik jarig ben en dan samen met mijn vrouw en dochtertje iets leuks wil gaan doen, als ik tussendoor tijd heb en het geen slecht weer is zal ik meteen even langs HK suspension rijden om de achterschokdemper nog even af te laten stellen
Op Facebook is ze foetsieSassie is al langer niet zo veel meer te vinden in het fireblade topic, af en toe kwam ze wel even binnenvallen.
(ik ben er overigens niet bang voor dat áls ze weer een keer op M-F is ze dit topic niet zal vinden hoor! )
Nou ze is aardig aanwezig op InstaDie is keihard bezig oma te wezen, heeft geen tijd meer voor het digitale gefreubel....
ooooh, dan gaat het goedNou ze is aardig aanwezig op Insta
Aha, daar heb ik dan weer geen kras van gegeten. Hippe tante hoorNou ze is aardig aanwezig op Insta
Blijf erbij, als je remt gaat je snelheid omlaag en daarmee de rondetijd. Tactiek of niet.Probeer deze tactiek maar eens toe te passen door de rem niet te gebruiken bijv. aan het einde van het rechte stuk of einde veenslang!
Sas en niet vinden? Ken jij Sassefras nog niet.Sassie is al langer niet zo veel meer te vinden in het fireblade topic, af en toe kwam ze wel even binnenvallen.
(ik ben er overigens niet bang voor dat áls ze weer een keer op M-F is ze dit topic niet zal vinden hoor! )
Klinkt goed. Zowel dat je de vering optimaal gebruikt, en dat je zoekt naar wat budget voor optimalisatie.Gisteren even langs geweest bij HK: De vering is nagekeken/afgesteld maar stond eigenlijk gewoon goed.
Wel werd er verteld dat met mijn rijstijl het niet onverstandig was om de voorvork ook eens aan te laten pakken want deze gaat met flink trappen eigenlijk tot aan zijn max. Uiteraard zijn er diverse opties van een setje andere veren tot een volledige servicebeurt en ombouw naar circuitgerichte vering (met daarbij behorende prijzen.
Het is dat er alweer erg veel projectjes lopen, maar toch maar eens kijken of ik wat budget kan vrijmaken om de voorkant wat te upgraden binnenkort...
Insta? Wat is dat nou weer.Nou ze is aardig aanwezig op Insta
Gisteren even langs geweest bij HK: De vering is nagekeken/afgesteld maar stond eigenlijk gewoon goed.
Wel werd er verteld dat met mijn rijstijl het niet onverstandig was om de voorvork ook eens aan te laten pakken want deze gaat met flink trappen eigenlijk tot aan zijn max. Uiteraard zijn er diverse opties van een setje andere veren tot een volledige servicebeurt en ombouw naar circuitgerichte vering (met daarbij behorende prijzen.
Het is dat er alweer erg veel projectjes lopen, maar toch maar eens kijken of ik wat budget kan vrijmaken om de voorkant wat te upgraden binnenkort...
Blijf erbij, als je remt gaat je snelheid omlaag en daarmee de rondetijd. Tactiek of niet.
Zelf doen, leuk klusje
Heb bij mijn remklauwen de torc bouten ook losgehaald. Geschuurd, met dastico anti roest ingesmeerd, schoongemaakt en weer geschuurd. Daarna gespoten. Zien er mooier uit dan die roestige dingen.Bekijk bijlage 1355369
Verse klauwen! vanmiddag er weer onder en dan kunnen we er, hopelijk, weer een jaartje tegenaan!
Ach, die drie bouten is het werk niet om de klauw van de motor te halen. En die 4 torcs ook niet. Bijkomend voordeel is dat je gelijk je remvloeistof ook ververst.Dat was wel een idee geweest inderdaad. Ga ik even onthouden voor de volgende keer!
Overigens heb wel de klauwen gesplitst, het werd tijd voor nieuwe seals Als je ze al van de motor hebt is dat ook maar een klein stapje meer
Uit eigen ervaring, het grind kwam akelig dichtbij, zag het gezicht van God, toch maar de ankers uitgegooid en met tranen in de ogen m’n “weg” vervolgd en thuis een nieuwe piesdoek omgedaan.Probeer deze tactiek maar eens toe te passen door de rem niet te gebruiken bijv. aan het einde van het rechte stuk of einde veenslang!