Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

zo ze zijn net besteld
eerdaags gaan ze er op plus hendel:9~
Die overweeg ik ook, een of andere idioot bij Brembo heeft bedacht om de ontluchtingsnippels op de M4's aan de binnenkant te zetten :?
En dan wordt jaarlijks verversen wel een vervelend klusje.

Waar heb je ze besteld ?
 
Gisteren nog ff een rondje gereden, frisjes maar verder goed te doen met thermokleding onder mij 'koe'.
En de 70000 km. gepasseerd ... :t
 

Bijlagen

  • 20210123_135208.jpg
    20210123_135208.jpg
    99,5 KB · Weergaven: 9
ook nog maar eens effe een picture neer pleuren
laat het maar weer snel 15gr worden
ik heb er weer zin aan
Ziet er weer goed uit Andor, jij blijft ook lekker bezig :t
Zag dat je nog mooi spul besteld hebt ook, zo'n brembo bracket met klauw komt er op mijn soes ook nog eens :)
Eerst maar weer eens rijden.
 
Ziet er weer goed uit Andor, jij blijft ook lekker bezig :t
Zag dat je nog mooi spul besteld hebt ook, zo'n brembo bracket met klauw komt er op mijn soes ook nog eens :)
Eerst maar weer eens rijden.
hee john man alles goed
ja man ik heb altijd een heel beetje poen tegen alle brommers aan geslingerd
ik probeer het spul een beetje naar mijn zin te maken
doe ik dat niet dan is het snel klaar
maar hobby mag geld kosten
maar ik zag dat jij er ook weer
dikke pvm's onder had gehangen
dus jij blijft ook bezig het was toen een mooie tijd
ik denk nog vaak had ik weer geen
soes moeten nemen en weer dik maken
maar dat heb ik niet gedaan
en deze jongen loopt ook als een beer:Y
 
Ik ga deze winter gebruiken om mijn 954 weer klaar te maken voor het voorjaar. Hij staat nu een jaar of twee stil en dat is toch zonde.
Om te beginnen wil ik er andere knippers op zetten, led. Nou ben ik heel benieuwd naar de knipperlichten die jullie zoal geplaatst hebben.
 
Ik ga deze winter gebruiken om mijn 954 weer klaar te maken voor het voorjaar. Hij staat nu een jaar of twee stil en dat is toch zonde.
Om te beginnen wil ik er andere knippers op zetten, led. Nou ben ik heel benieuwd naar de knipperlichten die jullie zoal geplaatst hebben.
Ik heb waar de stadslichtjes in de kuip zitten de knippers. Achter heb ik een achterlicht met geïntegreerde knippers.

Ben op de balk bovenin op mobiel de toepassingen kwijt om foto's uit archief te halen of emoticons toe te voegen. Zal dat later doen op de pc, heb je beeld wat ik heb.
 
hee john man alles goed
ja man ik heb altijd een heel beetje poen tegen alle brommers aan geslingerd
ik probeer het spul een beetje naar mijn zin te maken
doe ik dat niet dan is het snel klaar
maar hobby mag geld kosten
maar ik zag dat jij er ook weer
dikke pvm's onder had gehangen
dus jij blijft ook bezig het was toen een mooie tijd
ik denk nog vaak had ik weer geen
soes moeten nemen en weer dik maken
maar dat heb ik niet gedaan
en deze jongen loopt ook als een beer:Y
Hey. Ja ik kan het ook niet laten. Hetzelfde als bij jou af en toe wat aanpassen hoort bij de hobby. Blade zoet er erg gaaf en clean uit :t :} . Heb na de S1000RR nog even aan een blade gedacht maar met mijn lengte zit ik net iets beter op de soes. Laatst nog naar een nieuwe zitten kijken maar met de km's die ik nu rij tov toen is dat ook zonde. Dan maar deze nog wat aankleden met mooi spul. Setje pvm's erin gegooid. Doet veel he net als bij jou blade. Ik zie de foto's wel als het spul er bij jou weer op zit. Grt John
 
Ik ga deze winter gebruiken om mijn 954 weer klaar te maken voor het voorjaar. Hij staat nu een jaar of twee stil en dat is toch zonde.
Om te beginnen wil ik er andere knippers op zetten, led. Nou ben ik heel benieuwd naar de knipperlichten die jullie zoal geplaatst hebben.
Had op mijn 954RR ook spiegels met geïntegreerde knippers zitten en kleine kippers in de zijkuip delen, top voor de zichtbaarheid en kwam voor mij ten gunste van de strakke look *D
 

Bijlagen

  • DSC00600[1].JPG
    DSC00600[1].JPG
    390,1 KB · Weergaven: 8
Ik heb waar de stadslichtjes in de kuip zitten de knippers. Achter heb ik een achterlicht met geïntegreerde knippers.

Ben op de balk bovenin op mobiel de toepassingen kwijt om foto's uit archief te halen of emoticons toe te voegen. Zal dat later doen op de pc, heb je beeld wat ik heb.
Ik ben niet zo van de geintegreerde knippers. Ik heb hem er bij mijn MT10 zelfs uitgehaald.
 
Ik ga deze winter gebruiken om mijn 954 weer klaar te maken voor het voorjaar. Hij staat nu een jaar of twee stil en dat is toch zonde.
Om te beginnen wil ik er andere knippers op zetten, led. Nou ben ik heel benieuwd naar de knipperlichten die jullie zoal geplaatst hebben.
Zit vaak veel verschil in lichtopbrengst. Afgelopen winter had ik led knippers gekocht voor 40,- per set (hier voor de kijkers links, ja ze staan aan) maar toen ik ze voor het eerst probeerde heb ik ze er gelijk weer afgehaald en vervangen voor high power leds voor 90,- per set..(voor de kijkers rechts). Goedkoop was dus in mijn geval duurkoop.
Meestal zie je als je wat recensies leest vrij snel wat mensen van de lichtopbrengst vinden.
20200217_104321.jpg
 
Vind trouwens die geintegreerde knipperlichten in spiegels altijd wel mooi staan en voor je gevoel wordt een motor er gelijk wat moderner door
 
Het oranje knipperlichtje, geplaatst in de houder die exact de afmeting heeft van het stadslichtgaatje. Dit druk je op zijn plaats en klaar.
Nooit last mee gehad en was goed zichtbaar.
 

Bijlagen

  • 740696-6503983f1b94cdb099f04e486144aad1.jpg
    740696-6503983f1b94cdb099f04e486144aad1.jpg
    10,3 KB · Weergaven: 6
  • 740695-562b9cba09dabee676474a71f26bd0c2.jpg
    740695-562b9cba09dabee676474a71f26bd0c2.jpg
    9,2 KB · Weergaven: 5
  • 740694-81ca0b358f5d7ca02c2a1dded0a5d71f.jpg
    740694-81ca0b358f5d7ca02c2a1dded0a5d71f.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 4
  • 740693-327d0a240200d950b0f19302e0e592be.jpg
    740693-327d0a240200d950b0f19302e0e592be.jpg
    18,6 KB · Weergaven: 4
Ik ben niet zo van de geintegreerde knippers. Ik heb hem er bij mijn MT10 zelfs uitgehaald.
Ieder zijn voorkeur. Zelf vind ik het wel mooi staan zo glad en strak. Komt bij dat op het circuit de spiegels eraf moeten dus ook geen gedoe met bedrading. En de knippers voor zitten in de kuip net als de geïntegreerde in het achterlicht. Ducttape erover en gaan. Niets wat uitsteekt.

Heb het op de 1000 anders gedaan nu. Wel van die knippers in de kuip voor, daar waar de originele normaal uitsteken. Net als bij VFR Nelis maar dan geen knippers in de spiegels. En achter weer geïntegreerd.
 
Ik had toen ik de motor kocht ook van die kuipknipperlichten erop zitten
20191124_095409_resized.jpg

Probleem wat ik ermee had was dat je het recht van voren slecht zag. Als je op de autobahn met een redelijk snelheidsverschil in iemands spiegel opduikt vind ik het ook wel fijn als hij kan zien wat je van plan bent. O-)
 
Ik had toen ik de motor kocht ook van die kuipknipperlichten erop zitten
Bekijk bijlage 1589253
Probleem wat ik ermee had was dat je het recht van voren slecht zag. Als je op de autobahn met een redelijk snelheidsverschil in iemands spiegel opduikt vind ik het ook wel fijn als hij kan zien wat je van plan bent. O-)
Helemaal gelijk. Gelukkig zit ik niet zo vaak op de autobahn. ;)
 
Ik heb zulke ooitgeplaatst toen ik nog niet circuit reed en ze zijn zo klein maar geven zo’n fel licht
En stond echt gaaf zal is een foto zoeken van de week
 
Terug
Bovenaan Onderaan