Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

jammer dat die geen prik had
het was er goed weer voor
wel een beetje wind maar het was heerlijk
ik ga meestal op zondag maar morgen is het minder
maar ik kan nu gaan wanneer ik zin heb*O*
Ja, was een beste anticlimax, de volgende mooie dag wordt die voor mij :]

Ik heb dit jaar "pas" mijn 25 jarig jubileum, verwacht nog een jaartje of 21 te mogen :/ Maar ik kan niet wachten tot het moment daar is...
 
vandaag kon die je heb er goed weer bij
ik ga zo weer het koekblik in|(
Vandaag ook mooi weer, maar ben druk geweest met samenvatten en leren van de cursus gasmeten (MGK). Aanstaande dinsdag theorie examen en donderdag praktijk examen. Nu best gaar en ervaring heeft geleerd dat dat geen goede start is voor een ritje :/
 
Ik wilde vanmiddag de brommert aanslingeren, maar was 'm vergeten aan de ladert te gooien, er gebeurde dus geen ruk |(

Gelijk aan de prik gezet en in de avond moest ie ff zijn frustratie er uitklappen, de tandjes wat een knal kwam er uit een demper :o Maar daarna starten en draaien, heerlijk weer die klappen *O*

Alleen van rijden kwam het niet meer :/
Wilde leuk reageren maar niet rijden is niet leuk. En twee kunnen niet.
 
Ja, was een beste anticlimax, de volgende mooie dag wordt die voor mij :]

Ik heb dit jaar "pas" mijn 25 jarig jubileum, verwacht nog een jaartje of 21 te mogen :/ Maar ik kan niet wachten tot het moment daar is...
Niet op wachten. Dan krijg je gevoel dat het wel heel lang duurt.
 
Vandaag ook nog lekker een Braborondje aan het gas gehangen met alleen maar een big smile op m'n gezicht...Sommige stukken dik in de gevaren zone maar ben ook van mening, no risk no glory en als ik helemaal niet meer kan spelen dan hou ik er ook mee op of alleen buitenland+circuit... In de buurt van Bergeijk heb je sinds enige tijd een leuk stuurweggetje en kon het niet laten om een paar x op en neer te knallen! })
20240407_160909.1.jpg
 
Vandaag ook nog lekker een Braborondje aan het gas gehangen met alleen maar een big smile op m'n gezicht...Sommige stukken dik in de gevaren zone maar ben ook van mening, no risk no glory en als ik helemaal niet meer kan spelen dan hou ik er ook mee op of alleen buitenland+circuit... In de buurt van Bergeijk heb je sinds enige tijd een leuk stuurweggetje en kon het niet laten om een paar x op en neer te knallen! })
Bekijk bijlage 1993367
mooie plaat man:9~
 
Vandaag ook nog lekker een Braborondje aan het gas gehangen met alleen maar een big smile op m'n gezicht...Sommige stukken dik in de gevaren zone maar ben ook van mening, no risk no glory en als ik helemaal niet meer kan spelen dan hou ik er ook mee op of alleen buitenland+circuit... In de buurt van Bergeijk heb je sinds enige tijd een leuk stuurweggetje en kon het niet laten om een paar x op en neer te knallen! })
Bekijk bijlage 1993367
Als ik zo kijk gaat die van jou niet als een trein. Staat verkeerd op de rails. Of je moet het figuurkijk opvatten dat "gaat als op rails" natuurlijk. })
 
In de buurt van Bergeijk heb je sinds enige tijd een leuk stuurweggetje en kon het niet laten om een paar x op en neer te knallen! })
Bedoel je die 60-km weg vanaf de rotonde op de N397 naar het industrieterrein van Bergeijk? Daar heb ik een uur of 2 geleden met de auto gereden. Zitten een paar mooie bochten in :Y.
 
Beste mede fireblade eigenaren!
Ik zal me even voor stellen:)
Ik ben Gerriet, 26 jaar, uit musselkanaal en ik werk in een motorkleding zaak.
Ik heb een fireblade uit 2004:)) ben er heel tevreden over enkel door dat ik wat langer ben wil ik de clip ons iets naar voren zetten enkel kan dit met de standaard clip ons niet.. heeft iemand nog een setje clip ons liggen?
 

Bijlagen

  • IMG_0797.jpeg
    IMG_0797.jpeg
    533,1 KB · Weergaven: 0
Als je er een nokje afhaalt kan het met deze clipons ook. En welkom natuurlijk :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan