Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ King/Sjimmie: Dat bedrag in de OP, klopt dat nú? Zoja dan maak ik de resterende €15,- even over... Ben toch bezig met o.a. de contributie bij het CJIB te betalen.

Vraag is meer omdat er nog niet staat dat de locatie 100% zeker is :P
 
@ King/Sjimmie: Dat bedrag in de OP, klopt dat nú? Zoja dan maak ik de resterende €15,- even over... Ben toch bezig met o.a. de contributie bij het CJIB te betalen.

Vraag is meer omdat er nog niet staat dat de locatie 100% zeker is :P

Nee is nog niet definitief. Sorry!
Volgende week weten we het :+

Eeeeeh hoeveel CJIB contributie?
 
€98,- voor 12Km/h te hard op de N65 (80Km/h gedeelte). Die lui vragen ook maar een beetje geld in 't wilde weg, lijkt wel :(
 
Laatst bewerkt:
dienstmededeling

Ik heb zojuist de boeking bij Klaus van WaldLodge Altenau bevestigd. Dat betekend dus dat nu het bedrag bekend en definitief is; 127,50 voor de drie dagen. Let op; een twee dagen optie kan ik niet aanbieden want dan moet ik het bed toch voor drie dagen huren. Kan wel, maar bedrag blijft dus gelijk.

Wie al betaald had die mag dus nog even een beetje bijbetalen :+

Zoals jullie weten zit ik nu aan 50 bedden vast, dus wie zich geroepen voelt alvast in te schrijven draagt bij aan mijn gemoedsrust :) Wordt gewaardeerd zeg maar.

Volgende stap is natuurlijk een mooi plekje ergens aan de grens. We moeten nu een stuk noordelijker de grens over; voor het eerst niet in Limburg.... Ik heb wel een aardig plekje gevonden denk ik; Hotel Erve Bruggert in Haaksbergen. Ik heb een groepsaanvraag gedaan, even kijken wat ze met de prijs kunnen doen. Mocht iemand in de regio thuis zijn en een beter plek weten dan hoor ik dat graag. Ted?
 
Na alles eens goed op een rij te hebben gezet en goed te hebben bekeken, moet ik met pijn in het hart en met stevige tegenzin te kennen geven dat ik van de OVB lijst afgehaald kan worden.
Helaas en ik ben ook niet te overreden als nog op de OVB te gaan, het is goed zo.

Sorry
 
Laatst bewerkt:
Na alles eens goed op een rij te hebben gezet en goed te hebben bekeken, moet ik met pijn in het hart en met stevige tegenzin te kennen geven dat ik van de OVB lijst afgehaald kan worden.
Helaas en ik ben ook niet te overreden als nog op de OVB te gaan, het is goed zo.

Sorry


jaja, jij hebt gewoon overgemaakt dus })
 
Na alles eens goed op een rij te hebben gezet en goed te hebben bekeken, moet ik met pijn in het hart en met stevige tegenzin te kennen geven dat ik van de OVB lijst afgehaald kan worden.
Helaas en ik ben ook niet te overreden als nog op de OVB te gaan, het is goed zo.

Sorry
Dat is jammer Aad! -O- -O- -O-
 
Over die onzekerheid kan Wilma je meer vertellen (en anders Roland wel) een ding is zeker eeen heeft het fout. :X
 
Laatst bewerkt:
dienstmededeling

Knip

Volgende stap is natuurlijk een mooi plekje ergens aan de grens. We moeten nu een stuk noordelijker de grens over; voor het eerst niet in Limburg.... Ik heb wel een aardig plekje gevonden denk ik; Hotel Erve Bruggert in Haaksbergen. Ik heb een groepsaanvraag gedaan, even kijken wat ze met de prijs kunnen doen. Mocht iemand in de regio thuis zijn en een beter plek weten dan hoor ik dat graag. Ted?

doe wat dichter bij, anders moet ik er ook een extra avond aan toevoegen :X

:+
 
Laatst bewerkt:
Mocht iemand in de regio thuis zijn en een beter plek weten dan hoor ik dat graag. Ted?
Tuurlijk, nog dik een uur rijden van mijn huis af, daar ken ik alle hotels wel :P :+

Het is dezelfde provincie , maar daar houdt het ook wel mee op ;)

Neemt niet weg dat ik uiteraard wel ga zoeken naar een leuk stekkie, uiteraard })
 
Senior, ter compensatie van jou welwillende betaling van het resterende bedrag van Het MF-Motorweekend heb jij nu weer een afgetankte en vooral brandschone opel commodore six '69.
 
Senior, ter compensatie van jou welwillende betaling van het resterende bedrag van Het MF-Motorweekend heb jij nu weer een afgetankte en vooral brandschone opel commodore six '69.

OK er paste geloof ik 5 euro gas bij in en de goedkoopste rit in de wasstraat is dacht ik ook iets van 6,50 euro, maar de moeite kan ik zeker waarderen *O* *O*

doe je hem ook nog ff waxen?? heb nog een potje turtle in de schuur staan })


[me] note to myself; voorlopig ff niet op sokken in de auto vanwege natte vloerbedekking [/me]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan