Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohja, ik heb geplust *O* *O* *O*


ik vond het wel leuk.....




geloof ik ;)

valt me nog alles mee, ik denk internet wordt wel volgeplempt met filmpjes van deze jongen die een beetje uit zijn dak gaat *D
 
Daar was ik ook bang voor haha


nou, bang was ik niet, ik heb niet een "reputatie" die ik ten koste van alles wil / moet beschermen, en zolang ik duidelijk alleen maar plezier heb, mezelf niet belachelijk maak met dronken gelal ed en niemand beledig, zie ik niet in waarom ik niet ff lekker uit mijn dak mag gaan *O* *O* *O*

ja, 25 jaar geleden, toen was dit "uncool" , dan wilde je wel graag maar je deed het niet want stel je voor "ze "mochten er eens iets van denken...
en nu: nou, je doet maar lekker je best met denken en vinden ;)
 
dienstmededeling

Zoals jullie weten ben ik driftig op zoek naar een leuke locatie in de Harz voor 2013. Ik kom er wel achter dat hotelplrijzen wat hoger liggen in dit gebied dan we van de eifel gewend zijn; een hotel vergelijkbaar aan "zur post" wilde bijvoorbeeld niet lager dan 199 euro PP (voor de drie dagen) zakken. Ja hee :(

Ik denk dat ik een leuk plekje gevonden heb. Hij (Klaus) was eerst ook wat duurder maar na een paar telefoontjes zijn we het nu eens om 127,50 euro. Ga maar eens kijken op Urlaub im Harz, Hotel Pension in Altenau, Motorrad, Wintersport, Fahrrad. Ik krijg nog wat meer foto's deze week en als het jullie ook wat lijkt dan ga ik het volgende week boeken.

**let op: er staan prijzen genoemd op de website, kijk daar maar eens naar, maar dat is allemaal zonder eten. Onze prijs is incl eten en uiteraard grill avond laatste avond.

60005da2-fea1-4256-cf6e-021b236ad1d1.jpg
fb50eb85-d293-4cf5-aff7-681de61e3bb4.jpg

f91d1dbc-a156-43dc-9c3a-eaa472f6a3c8.jpg
ea8d8aef-3014-402a-d4a7-cf06237daec4.jpg

6bc11185-c3f0-4313-a50b-e25bbfd7819a.jpg
WlaWiese1.jpg
 
Laatst bewerkt:
dienstmededeling

Zoals jullie weten ben ik driftig op zoek naar een leuke locatie in de Harz voor 2013. Ik kom er wel achter dat hotelplrijzen wat hoger liggen in dit gebied dan we van de eifel gewend zijn; een hotel vergelijkbaar aan "zur post" wilde bijvoorbeeld niet lager dan 199 euro PP (voor de drie dagen) zakken. Ja hee :(

Ik denk dat ik een leuk plekje gevonden heb. Hij (Klaus) was eerst ook wat duurder maar na een paar telefoontjes zijn we het nu eens om 127,50 euro. Ga maar eens kijken op Urlaub im Harz, Hotel Pension in Altenau, Motorrad, Wintersport, Fahrrad. Ik krijg nog wat meer foto's deze week en als het jullie ook wat lijkt dan ga ik het volgende week boeken.

**let op: er staan prijzen genoemd op de website, kijk daar maar eens naar, maar dat is allemaal zonder eten. Onze prijs is incl eten en uiteraard grill avond laatste avond.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]


boeken die hap (max aantal personen is?)
 
Die 15 euro extra ga ik gewoon in 12 termijnen van 1,25 overmaken... :+


15 euro extra?

[edit]als je op de aanbetaling doelt; die gaat uiteindelijk weer van de totaalprijs af natuurlijk. Het blijft voor iedereen 127,50 euro. Met "kom maar op met die betalingen" bedoelde ik natuurlijk de mensen die al op "definitief" willen :)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
dienstmededeling

Zoals jullie weten ben ik driftig op zoek naar een leuke locatie in de Harz voor 2013. Ik kom er wel achter dat hotelplrijzen wat hoger liggen in dit gebied dan we van de eifel gewend zijn; een hotel vergelijkbaar aan "zur post" wilde bijvoorbeeld niet lager dan 199 euro PP (voor de drie dagen) zakken. Ja hee :(

Ik denk dat ik een leuk plekje gevonden heb. Hij (Klaus) was eerst ook wat duurder maar na een paar telefoontjes zijn we het nu eens om 127,50 euro. Ga maar eens kijken op Urlaub im Harz, Hotel Pension in Altenau, Motorrad, Wintersport, Fahrrad. Ik krijg nog wat meer foto's deze week en als het jullie ook wat lijkt dan ga ik het volgende week boeken.

**let op: er staan prijzen genoemd op de website, kijk daar maar eens naar, maar dat is allemaal zonder eten. Onze prijs is incl eten en uiteraard grill avond laatste avond.
Gefeliciteerd! Ziet er goed uit :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan