Hét MF Motorweekend 2016

Lijstje in de startpost bijgewerkt. Nu per persoon de gekozen accommodatie erbij gezet
 
Hoi hoi, ik wil als vrouw zijnde graag mee met mijn partner. Lijkt me erg leuk! Mag ik ook op de lijst?
 
Hoi hoi, ik wil als vrouw zijnde graag mee met mijn partner. Lijkt me erg leuk! Mag ik ook op de lijst?


dat ligt eraan, wie is je partner :? :?
beetje leuke vent :? :?




ohnee :+ :+
niet meer zo plagen....

natuurlijk mag je mee !! gewoon direct boeken bij het hotel zoals vermeld in de OP en je plekje wordt definitief *D

kijk hier ook eens :
Hét MF Motorweekend 2015 - Aftermeet Vianden

:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, nu.. . gezien ik een VROUW op een motor ben, moet ik me maar eerst es zien te bewijzen he? _O- Die vriend van me, dat komt wel goed })

Ik had al geïnformeerd naar een 2pers. kamer maar die liggen al vol. En met tent is leuk, maar ik heb een 650je, dus ik weet niet of dat te fietsen is met de motor. Dusse.. Mocht er nog een stel zijn die een 4pers. kamer wil delen? Dan laat het weten!


Of anders het wordt het de zaal vol zagende mannen.. :o
 
Hahaha, nu.. . gezien ik een VROUW op een motor ben, moet ik me maar eerst es zien te bewijzen he? _O- Die vriend van me, dat komt wel goed })

Ik had al geïnformeerd naar een 2pers. kamer maar die liggen al vol. En met tent is leuk, maar ik heb een 650je, dus ik weet niet of dat te fietsen is met de motor. Dusse.. Mocht er nog een stel zijn die een 4pers. kamer wil delen? Dan laat het weten!


Of anders het wordt het de zaal vol zagende mannen.. :o
Met een 650-je redt je het prima hoor... :)

Ennuh, anders gewoon al vast boeken voor de 4-pers kamer en afwachten wat er bij komt. Maar denk dat het best goed komt, om er een koppel kamer van te maken... ;)

Oh ja, wat wil je eigenlijk bewijzen? Dat je vrouw bent? Kunt motorrijden? Afwassen? :P
 
Hoi hoi, ik wil als vrouw zijnde graag mee met mijn partner. Lijkt me erg leuk! Mag ik ook op de lijst?


Welkom! Natuurlijk mag je mee! Gezellig! Er werd ook al gewezen op de aftermeet in September; kunnen we vast kennismaken!

Heeft die partner ook een mf-naam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan