Hét MF Motorweekend 2017

Attentie attentie :)


Het word weer tijd voor het samenstellen van de contactlijst. Voor wie voor het eerst meegaat: deze lijst is van groot belang in geval van calamiteiten; als we je kwijt zijn, of als je zelf iedereen kwijt bent (want iedereen krijgt een kopie mee) of in geval van ongelukken zodat we je thuisfront kunnen bereiken. je vind het formulier hier: Contactformulier Hét MF Motorweekend 2017

denk eraan: invullen is VERPLICHT. niet op de lijst betekend uitsluiting. Verhuur ik je bedje aan een zwerver.

verzoek: telefoonnummer graag in het formaat +31622467587 opgeven
Done :Y
 
Clown toch, wat maak je ons nu? Traditioneel ben jij de laatste.


In deze context wil ik graag verwijzen naar Matteüs 20, vers 16 en naar Lucas 13 vers 30



:+
 
Laatst bewerkt:
In deze context wil ik graag verwijzen naar Matteüs 20, vers 16 en naar Lucas 13 vers 30



:+

Nou lees ik dat soort boeken eigenlijk nooit (ook nooit gedaan, trouwens) én heb ik niks met "geloven" maar.... Die twee dus maar eens even opgezocht. Ze kloppen óók nog eens met het voorbeeld :}

Toen die boeken/geschriften geschreven werden kende ze het woord cliché waarschijnlijk ook al wel?
 
Laatst bewerkt:
Attentie attentie :)


Het word weer tijd voor het samenstellen van de contactlijst. Voor wie voor het eerst meegaat: deze lijst is van groot belang in geval van calamiteiten; als we je kwijt zijn, of als je zelf iedereen kwijt bent (want iedereen krijgt een kopie mee) of in geval van ongelukken zodat we je thuisfront kunnen bereiken. je vind het formulier hier: Contactformulier Hét MF Motorweekend 2017

denk eraan: invullen is VERPLICHT. niet op de lijst betekend uitsluiting. Verhuur ik je bedje aan een zwerver.

verzoek: telefoonnummer graag in het formaat +31622467587 opgeven

Done :)
 
:+ dacht dat jij niet van die boeken was, maar goede voorbeelden O-)


was ooit wel; heel mijn jeugd zondagschool en op woensdag les bij de dominee maar op de dag van de belijdenis haakte ik af; ik kon het niet verenigen met mijn gevoel voor wetenschap. Niet als je -en dat gebeurde in onze gemeente- alles letterlijk neemt.
 
goh....
nu het weekend vol zit durven we ook werkelijk álle onderwerpen aan te snijden he....

straks denken ze nog dat we een leesclubje hebben... O-) O-)


uhhh... heeft iemand voor mij mss een leuk patroon voor een beddensprei ??
 
Koop er een stuk of 6, die geef je vervolgens aan een pitbull om te verscheuren (of je gaat zelf lekker hele avonden die dingen in stukken knippen), waarna je de diverse stukken in willekeurige volgorde aan elkaar naait. Heb je een fraaie patchwork sprei die niemand heeft...



:P
 
Laatst bewerkt:
Koop er een stuk of 6, die geef je vervolgens aan een pitbull om te verscheuren (of je gaat zelf lekker hele avonden die dingen in stukken knippen), waarna je de diverse stukken in willekeurige volgorde aan elkaar naait. Heb je een fraaie patchwork sprei die niemand heeft...



:P
Je klinkt ervaringsdeskundig.
 
Koop er een stuk of 6, die geef je vervolgens aan een pitbull om te verscheuren (of je gaat zelf lekker hele avonden die dingen in stukken knippen), waarna je de diverse stukken in willekeurige volgorde aan elkaar naait. Heb je een fraaie patchwork sprei die niemand heeft...



:P

Moet je natuurlijk niet een stuk of 6 dezelfde witte spreien kopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan