Je hebt je carburateur er toch afgehaald en dergelijke, ik heb het namelijk ook gehad hele carburateur gereinigd alles schoon. Na een keer rijden bleef mijn vlotter hangen door een klein vuiltje
doe nog eens en alleen dat.heb ik ook reeds geprobeerd dus de stekers van de linkerbobine op de rechter en van de rechter op de linkerbobine
doe nog eens en alleen dat.
Ik heb reeds 2 cbr's gehad en nooit problemen gehad .
Dus heb gisteren bij Boonstra een occassie CDI unit gekocht zit er nu op te wachten zodra het hier is ga ik het erin plaatsen en nog eens proberen.
Dus tot hiertoe wat heb ik gedaan.
Dus gezien vanop het motorzadel zit op de linkerbobine volgens mij op de blauwe aansluiting de draad geel/groen en op de rechterbobine op de blauwe aansluiting de draad blauw/geel ?
Hier had je het eerder ook al over......geel/groen is de draad naar je remlicht, de draden naar de bobines zijn geel/blauw en blauw/geel!
Wat je beschrijft klinkt echt exact alsof dit verkeerd zit. Pas zelf nog per abuis de boel verkeerd aan elkaar geknoopt bij een vergelijkbaar blok, en het deed dit.
Je mag mijn oude CBR1000F overnemen voor €500.
Start en loopt. En rijdt
Die plaatjes zijn een restrictie, als ze er zonder beschadiging uit kunnen is dat prima. Brandstoffilter kan maarzo op de kop zitten, dat werkt ook niet best.
En heb ook al gedacht aan de rectIfier maar zal deze eenS testen met mijn ohm meter.
)
Voor je nog meer naar de klote helpt: Blijf daar vanaf!!!!
Dat ding heeft er nog niks mee te maken zolang hij niet zoveel kortsluiting maakt dat-ie je accu leegtrekt.
En het is zeker aan te bevelen even je oliepeil te controleren voor je daadwerkelijk gaat rijden... of misschien is tegen die tijd de benzine er wel uitverdampt
Ik heb nu reeds aan het denken geweest zou het mijn CDI kunnen zijn want voordien toen hij nog wel draaide en ik reed er mee durfde hij al eens niet meer vooruit gaan en dan plots ineens schoot hij weer weg .
dat is het niet. benzine blijft echt wel een half jaar goed
probeer hem eens te starten met starthulpspray op etherbasis, bij chris slager te koop, dat is niet afhankelijk van een bougievonk
Ik twijfel ook aan de reinheid van je carburateurs, in hoofdzaak door je mededeling dat hij "ineens anders liep"
En dat ligt niet aan de CDI
Er is ook al hulp aangeboden als je eens zegt waar je woont, en dat vraagt echt niemand om die CBR te komen pikken, echt niet
Hoever is het bij Sittard vandaan?