Aircooled74
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
- #76
Hoe verander je de naloop ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
proberen is weten :-)oja 1,6-1,7 bar, dat lijkt me wel heel weinig
ja dat is zo , achter zet ik dan weer meer , ongeveer 2.5-27Dat valt wel mee, ik heb voor en achter 1,7 en op het zijspan 1,4
Het zijn autobanden en er staat heel weinig gewicht op.
Eens met Slijptol. ik heb ook vanalles geprobeerd, en het blijft dat de spanning zeker niet te hoog moet zijn.Dat valt wel mee, ik heb voor en achter 1,7 en op het zijspan 1,4
Het zijn autobanden en er staat heel weinig gewicht op.
Weet je dat of denk je dat? Heb je niet gewoon een matig ventiel, poreuse band of wellicht is de velgrand niet helemaal perfect meer? Het lijkt me sterk dat de band zover van de velg komt dat ie lucht verliest.Wat ik wel heb is dat de banden regelmatig lucht nodig hebben omdat de autoband achter op een motorvelg ligt en als hij zijdelingse krachten
krijgt durft er wel wat lucht ontsnappen ....
Want jouw zijspan speel vals!Maar dat zegt eigenlijk niks..
Ik reed met de BMW altijd met 3,1 bar in de autovoorband, en dat beviel mij goed.Mijn zijspan komt geen bocht meer door als er maar 1 bar in de voorband zit.
Maar dat zegt eigenlijk niks..
Ja, maar jij reed ook met een voorloop die anders is dan andere, en dat bevalt je ook goed....Ik reed met de BMW altijd met 3,1 bar in de autovoorband, en dat beviel mij goed.
neen dat weet ik wel zeker ...en als er niet al te veel meer opzit duw ik hem met mijn handen van de velg af ( zijwaarts )Weet je dat of denk je dat? Heb je niet gewoon een matig ventiel, poreuse band of wellicht is de velgrand niet helemaal perfect meer? Het lijkt me sterk dat de band zover van de velg komt dat ie lucht verliest.
Ik reed met de BMW altijd met 3,1 bar in de autovoorband, en dat beviel mij goed
Zoo ben jij ook al lid geworden bij de IWAB beweging, had van jou iets beters verwacht, maar jaJa, maar jij reed ook met een voorloop die anders is dan andere, en dat bevalt je ook goed....
Ik heb mijn GL ook gewoon op 3 bar aan de voorkant staan hoor.Ik reed met de BMW altijd met 3,1 bar in de autovoorband, en dat beviel mij goed.
Dan rij je te langzaam!Mijn spatbord is trouwens in de laatste 15.000 km niet meer afgebroken.
Dan rij je te langzaam!
Wanneer gaat dat gebeuren? En waar? Ergens in zuidlimburg, kunnen we gelijk aircooler op gang helpen!Challenge accepted
Dat doe ik nu ook !!Relax Jan, het is maar een grapje.
Laat het gaan, laat het los.
Dat was vroeger ook de norm. Ik heb vroeger op de Triumph een 15" EendeMichelin gehad, die moest echt op drie bar staan. Met die twee ply wangen had je anders een dweil. Maar moderne autobanden doen het prima onder de twee bar.Ik heb mijn GL ook gewoon op 3 bar aan de voorkant staan hoor.
Die smalle en relatief hoge 15" banden die op de oudere motoren liggen zijn niet te vergelijken met de platte autobanden die op een brede moderne velg liggen
neen , zo laag dan rolt het zijspan niet meer ..Daarna de bandenspanning verlaagd naar 1,4 en het schudden was helemaal weg.
En nou niet allemaal aankomen met dure schokdempers en dat soort adviezen.