Handvatverwarming gaskant wil er niet op

Hedcandy

MF veteraan
17 aug 2006
21.375
1
Nadat ik de nokjes van de gashendel heb afgesneden (die staken sowieso te ver uit) en deze gelijk iets tapser heb gemaakt, past de handvatverwarming (Oxfort) aan de gaskant nog altijd niet.
Ik heb deze dingen op meerdere motoren gemonteerd, nooit problemen gehad, de linkerkant zit ook goed.
Het ding in warm water gooien om de boel zachter te maken werkt niet (want de binnenkant is van hard plastic wat sowieso niet zachter wordt). De achterkant eerst erover lukt wel, maar daar heb je natuurlijk niets aan.

Wie o wie heeft er nog briljante oplossingen die ik kan proberen?
Het betreft een Street Triple.
 
Een filmpje hierover, goed luisteren naar wat hij vertelt.
En dan heb je er misschien wat aan!

Ik denk dat je de gashendelhuls glad moet hebben, ipv geribbeld zoals hij nu is.

Filmpje:


En er zit een "braampje" aan de nieuwe hendel op de foto.
 
Laatst bewerkt:
Toch grappig dat de meningen hier onderling ook verdeeld zijn... is dat grijze ding nu wel of niet de gashuls?
Moeten alleen de ribbels eraf of het hele grijze geval...
 
Toch grappig dat de meningen hier onderling ook verdeeld zijn... is dat grijze ding nu wel of niet de gashuls?
Moeten alleen de ribbels eraf of het hele grijze geval...

Ja, dat is gewoon de gashuls, de ribbels zijn om te voorkomen dat het originele handvat verdraaid. Bij HVV moet je die ribbels weghalen omdat de binnenkant daarvan niet flexibel is en niet over de ribbels heen wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan