haperen Lc4 400 '99

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
Ik heb sinds kort een probleem met mn Ktm Gs400 Lc4 uit '99. Hij hapert redelijk ernstig en dan vooral bij de hogere versnellingen (1,2,3 niet daar trek je hem namelijk zoo doorheen) dus vooral 4 en 5. , bij volgas eigenlijk geen last van maar bij iets optrekken komt ie soms gewoon egt niet vooruit (haperen als een gek).
Soms heeft hij er wel last van in zn 2 of 3 alleen dan is het dus ook snel over omdat je hem er echt snel door trekt dus dan gewoon een sputtertje
Kheb de kleppen aal gestelt de carb schoongemaakt, morgen doe ik het luchtfilter nog alleen ziet die er nog brandschoon uit.
Khad ff met brouwer gebelt die dachten aan de gasnaald en de geleider daarvan, dus dat check ik morgen ook nog ff.
 
kd8 dat mn luchtfilter schoon was maar heb nog weer ff aan gewerkt en hij loopt nu met optrekken gewoon mooi, alleen geeft ie af en toe met gas beetje losser na het optrekken klap na een seconde ofzo heel vaag :?
 
kheb zon schuimfilter zon twinair ding gewoon ff maar ik had nog een tas vol van die dingen liggen zag ik dus ff een nieuwe ingevet :) loopt weer beter iig met optrekken loopt ie nu lekker alleen met optrekken en dan weer mindergas doet ie een beetje vaag maar is moeilijk te omschrijven.
dan doe ik iets minder gas dan doet ie eerst normaal maar een sec later ofzo gaat ie zo vaag nog ff vooruit lijkt het wel
 
Heb je een carburateur met acceleratie pomp? zo ja, weg gooien en een gewone 38 mm monteren. Heb ik bij Ik had nog wat zooi liggen. ook gedaan.

Daar zit nu een dr 270 buis, K51 naald en 165 hoofdsproeier in, met een aangepast luchtfilterhuis.
wat heb je aangepast aan je luchtfilterhuis dan?

btw ik was van plan om hem binnenkort een x op de bank te zetten dus dat moet het met die sproeiers wel goed komen...
alleen zit ik er nog aan te denk om de gasnaald en geleider daarvan te vervangen dan zal ik dr ff op letter dat ik die k51 neem. Bij Brouwer zeiden ze dat dat ook nog weleens verkeerd kon zijn(maarja dr kan zoveel zijn :+ )
maar hij loopt nu alweer goed dus die gekken hapering begin ik nu ff te onderzoeken bij de carb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan