Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
main_1200.jpg
 
Ja, ben ik ook van plan, want hij is erg stil. Ik krijg diverse opties aangeboden: de ECU manipuleren met een module (nadat je de nieuwe uitlaat hebt geplaatst) en het zgn. direkt linking, waar de ECU direkt wordt benadert, via de laptop en speciale software. Ik zit te denken aan een Vance and Hines Pro Pipe, en een screamin Eagle luchtfilter. Je moet dan wel de software aanpassen.
 
Ja, ben ik ook van plan, want hij is erg stil. Ik krijg diverse opties aangeboden: de ECU manipuleren met een module (nadat je de nieuwe uitlaat hebt geplaatst) en het zgn. direkt linking, waar de ECU direkt wordt benadert, via de laptop en speciale software. Ik zit te denken aan een Vance and Hines Pro Pipe, en een screamin Eagle luchtfilter. Je moet dan wel de software aanpassen.


Lang leve de ouwe meuk , dan heb je dat gesodemieter allemaal niet .. al zet je er een rioolbuis onder`` het is gewoon karren met het spul ..})
 
Laatst bewerkt:
Ja, ben ik ook van plan, want hij is erg stil. Ik krijg diverse opties aangeboden: de ECU manipuleren met een module (nadat je de nieuwe uitlaat hebt geplaatst) en het zgn. direkt linking, waar de ECU direkt wordt benadert, via de laptop en speciale software. Ik zit te denken aan een Vance and Hines Pro Pipe, en een screamin Eagle luchtfilter. Je moet dan wel de software aanpassen.

giphy.gif
 
Er is nog nooit een blok soepeler en stiller geworden door emissie eisen
Is wel knap dat ze dat nieuwe blok nog zo kunnen laten lopen
Schijnt als je er een andere uitlaat filter en een kastje aan hangt dat je 20 pk meer hebt ( wat nog steeds de helft is wat een normaal merk per cc heeft )


Je zal vast gelijk hebben .

Maar 4 kleppen per cilinder en dubbele bougies helpen toch zeker mee om
het verbruik en uitstoot te verminderen, en prestaties te verbeteren.
En waardoor ie rustiger loopt.

Zoals gezegd, ik ben geen monteur, niet technies genoeg om het te weerrleggen.
Zijn de woorden van de verkoper
 
Heb er vorige week nog een ander lucht filtertje op gezet , geen software aan gepast
Half slagje luchtschroef en hij doet het
p3143964110-5.jpg


Das makelijker en leuker waarschijnlijk.
Maar dan moet je het wel zelf kunnen.

Ik moet hem voor zulke dingen wegbrengen.
Volgende week nieuwe velg en band eronder .
Blij dat ik van die fietsband af ben.
 
Als je een slim koopt komt de smalle band er bij , denk dat ie daarom slim heeft
Brede band is niet beter voor de weg ligging ( meestal )
 
Als je een slim koopt komt de smalle band er bij , denk dat ie daarom slim heeft
Brede band is niet beter voor de weg ligging ( meestal )


Volgens mij heeft slim betrekking heeft op de uitvoering, niet op de achterband.
Maar dan nog een fietsbandje van 150 is wel heel smal voor een fiets met een 1700 blok eronder.

En komt echt niets groter als 200 op.
Waarschijnlijk een 180
Moet wel een beetje kunnen blijven sturen.
 
Volgens mij heeft slim betrekking heeft op de uitvoering, niet op de achterband.
Maar dan nog een fietsbandje van 150 is wel heel smal voor een fiets met een 1700 blok eronder.

En komt echt niets groter als 200 op.
Waarschijnlijk een 180
Moet wel een beetje kunnen blijven sturen.

Past dat ook op die velg ? Weet niet of ze er alleen een smal bandje op gelegd hebben of ook een smallere velg
Wat is er nog meer slim ( dun ) aan een slim als de achterband ?
 
alweer een poosje niet langs geweest hier ...

De Road Glide 96 ci een poos geleden ingeruild ,....en weer verder op deze Electra Glide Ultra 103 ci Anniversary .
CAM01726 (Medium).jpg
CAM01726 (Medium).jpg
CAM01725 (Medium).jpg
CAM01725 (Medium).jpg
CAM01728 (Medium).jpg
 
intussen alle upgrade-onderdeeltjes voor contactpunten-ontsteking en gelijkstroom-dynamo ,....en nog wat kleine dingetjes verzamelt voor deze Zundapp 175 cc uit 1957.
Binnenkort alle zooi er maar effe in-timmeren
( .....kan ik er in het voorjaar een klein blokje mee om :) )
CAM01669 (Medium).jpg
CAM01670 (Medium).jpg
CAM01701 (Medium).jpg
 
Je zal vast gelijk hebben .

Maar 4 kleppen per cilinder en dubbele bougies helpen toch zeker mee om
het verbruik en uitstoot te verminderen, en prestaties te verbeteren.
En waardoor ie rustiger loopt.

Zoals gezegd, ik ben geen monteur, niet technies genoeg om het te weerrleggen.
Zijn de woorden van de verkoper


Nog eventjes bij Milwaukee Eight vandaan blijven mbt aanschaf,.....
...het is nog steeds Harley ,....en dat betekent "aanloop/beginners-geklooi" waar het om nieuwe produkten gaat.
( is helaas nog nooit anders geweest :/ )
Dit nieuwe type motortje ontloopt helaas ook geen "aanvangs-gezeik". :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan