Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yep , zelf met 10.5v ga je nergensZojuist eindelijk de accu in de Sportster gezet. Contact aan en starten.. Alleen het relais tikken. Polen even opgeschoond; startmotor tikt. Startmotor staat vast...? Nee, draait allemaal prima daarbinnen. Accuspanning? Ja, 8,5V. Daar kom je niet ver mee bij aankomst had dat ding aan de druppellader gestaan, zo'n 3 weken terug. Na een paar dagen eraf gehaald en nu al dood. Ff een nieuwe regelen dan maar.
In de tussentijd ook niet stil gezeten hoor. Carburateur ultrasoon gereinigd en gereviseerd, benzinekraan gereviseerd, tank gereinigd, nieuwe benzine slangen gemonteerd, nieuwe bougiekabels gemonteerd, nieuw luchtfilter erin, verse olie erin gegooid om te spoelen en nieuwe bandjes om m'n vervangende setje velgen gedraaid.
Nu maar hopen dat er een beetje leven in die motor zit, als ik een goeie accu heb
klikkerdeklikklikklikklik ```is dat zo ?yep , zelf met 10.5v ga je nergens
Prima bandjes met zacht rubber , heb als de derde achterop , daaruit kun je de conclusie trekken dat ze niet zo heel lang mee gaan ,Als eens langsgekomen, de Bates Baja banden. Aanrader voor de looks (imho) maar is het ook een aanrader voor het weggebruik? Ook in de bochten, in de regen en bij die fraaie lengtereparaties aan de weg?
Deze dus:
Lijkt me niet de juiste om naar Italië te rijden , denk dat hij met 5000 km glad is@superduc again heb je een km indicatie? Ik doe 6-8K p/j maar volgende maand naar Italie wat al snel richting 3,5K zal lopen en om er nu wat nieuws om te leggen en eind volgende maand weer is me wat gortig.
Maar bates heeft nog een ander type dat me beter is voor lange afstanden*schrapt Bates*
Kan de band niet meer vindenMaar bates heeft nog een ander type dat me beter is voor lange afstanden
ja , bij mij gaat ook de ene na de andere accu naar de kloten , hopeloos is hetZojuist eindelijk de accu in de Sportster gezet. Contact aan en starten.. Alleen het relais tikken. Polen even opgeschoond; startmotor tikt. Startmotor staat vast...? Nee, draait allemaal prima daarbinnen. Accuspanning? Ja, 8,5V. Daar kom je niet ver mee bij aankomst had dat ding aan de druppellader gestaan, zo'n 3 weken terug. Na een paar dagen eraf gehaald en nu al dood. Ff een nieuwe regelen dan maar.
In de tussentijd ook niet stil gezeten hoor. Carburateur ultrasoon gereinigd en gereviseerd, benzinekraan gereviseerd, tank gereinigd, nieuwe benzine slangen gemonteerd, nieuwe bougiekabels gemonteerd, nieuw luchtfilter erin, verse olie erin gegooid om te spoelen en nieuwe bandjes om m'n vervangende setje velgen gedraaid.
Nu maar hopen dat er een beetje leven in die motor zit, als ik een goeie accu heb
Gefeliciteerd!Ik heb een proefrit op de Sportster S gedaan en was meteen weg van het fijne rijgedrag en de wendbaarheid. Ik heb er een besteld met een paar modificaties: side mount nummerplaat, led knipper- en achterlichten (voor weggewerkt in de spiegels) en een passenger pillion met steun.
Aankomende zaterdag kan ik hem ophalen. Alleen de voor-blinkers zijn er dan nog niet, die worden een andere keer gemonteerd.
Bij mij ook; gisteren de laatste zuurgevulde (al na 2 jr dôd..) accu omgeruild voor een AGM.ja , bij mij gaat ook de ene na de andere accu naar de kloten , hopeloos is het
Voor-gevulde bagger moet je sowieso niet hebben , die zijn zo lam .. ik koop meestal Yuasa met los zuur er bij ..ja , bij mij gaat ook de ene na de andere accu naar de kloten , hopeloos is het
Die mogen ze niet meer verkopenVoor-gevulde bagger moet je sowieso niet hebben , die zijn zo lam .. ik koop meestal Yuasa met los zuur er bij ..
is dat zo ?Die mogen ze niet meer verkopen
Ja sinds vorig jaar ofzo. Ook dit jaar echter nog een paar accu's ontvangen waarbij de zuurpakketten er gewoon bij zaten.is dat zo ?