harley of zoiets

die amerikaan is mijn pontiac , 1953 catalina, tot nu toe 2 in nederland ( die we kunnen vinden tenminste)

 
Die is idd heeeel erg mooooi!!!

En je motor ook natuurlijk, mooi staaltje kunst, kende hem al van het sportster forum...
 
Mooi spul en indukwekkend spuitwerk ! (Idd waarom altijd van die skulls o.i.d. die je "bijna" op elke HD ziet). Nogmaals complimenten !
 
super! Ben niet zo'n fan van dat glitterspuitwerk, maar dat neemt niet weg dat 't er keurig uit ziet. En zoveel mensen zoveel smaken nietwaar...
 
inderdaad zoveel mensen zoveel smaken , ik ben gek op dat glitterspul , vooral omdat het zo leuk is om te spuiten :-)
 
Die pontiac is ook heel erg mooi, ben totaal geen autofan maar een mooie oldtimer kan ik wel waarderen.
 
persoonlijk heb ik ook alleen maar iets met dit soort auto`s , de rest is noodzakelijk kwaad en 1 grote eenheidsworst :-)
 
de yamaha is bijna klaar , even een paar plaatjes :-) moet alleen nog wat elektrisch doen en wat dingetjes aflassen








 
ja , weet je wat het is , een foto is fuck , je moet dat ding in het echt zien , ik bene r wel heel tevreden over , hij zit ook lekker moet ik zeggen
 
ja , vooral met vormgeven en strakmaken , die tank en spatbord waren gewoon glad en alle opstaande randen heb ik er op gemaakt , en dat moet dan wel even netjes gemaakt worden , het spuitwerk viel in dit geval wel mee , een paar dagen werk aan gehad
 
ziet er strak uit,ik neem aan dat je niet met spuitbussen spuit?




Eigenlijk wil ik gewoon vragen hoe je dat zo mooi gespoten heb :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan