Hayabusa model 2005 geef je mening

Suzuki Haybusa 2005

  • Helemaal te gek

    Stemmen: 35 23,2%
  • Lijkt nergens op

    Stemmen: 88 58,3%
  • Vind de kleur niks

    Stemmen: 3 2,0%
  • Heb er geen geld voor

    Stemmen: 11 7,3%
  • Duhhh doe mij maar een cb 125

    Stemmen: 14 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    151
full
 
Toen ie uitkwam vond ik hem mooi. Heb er zelfs twee gehad. Nu de supersports steeds scherper gelijnd zijn, vind ik de Hayabusa toch wel erg lomp worden.
 
Als het dan toch een écht zware (als in veel cc's) moet worden, zou het bij mij deze worden:

(Afbeelding)

Ondank de aerodynamica van een baksteen vind ik ook de ZX12R een erg mooie (en op zn eigen manier) bruut ogend kanon.
Jammer dat er geen bakie aangehangen wordt anders had me die uitvoering zwart / goud nog wel een mooie combinatie geleken...
 
Ondank de aerodynamica van een baksteen vind ik ook de ZX12R een erg mooie (en op zn eigen manier) bruut ogend kanon.
Jammer dat er geen bakie aangehangen wordt anders had me die uitvoering zwart / goud nog wel een mooie combinatie geleken...

Een iets mindere aerodynamica dan dat van de Busa maakt het nog niet meteen de aerodynamica van een baksteen :(
Om harder dan 300 te kunnen heb je nog steeds een goede aerodynamica nodig B|
 
staat maar 280 op de teller het is een schande ben blij dat ik die van mij in 99 heb gekocht waar nog 340 op de teller staat en hij gaat nog veel harder heb er hier en daar aan gesleuteld.. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan