Hayabusa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd Frank , wat dat nou weer gaat worden ??? jij als KAWASAKI purist gaat toch niet naast de pot pissen hoop ik ??? rij je zondag nog naar Veenendaal ??? MFMM dan kunnen we ff beppen over je ""nieuwe motor"" en nog meer. grts Rob
ALS ik ga kunnen we samen die kant opgaan Rob.
ALS ik ga, dan vertrek ik samen met Kawa-fan op z'n ZZR1400
ALS ik ga, dan is dat vanaf Shell station De Andel voorbij Gouda op de A12
ALS ik ga, dan ben ik er.

ALS ik ga, want vrouwtje Kawa zit met een zielig pootje omhoog thuis. -O-
 
Dan ga ik je zondag vast en zeker treffen bij de andel ik weet nog niet of ik met de zrx of met de busa ga.dat zie ik zondag wel.
 
ALS ik ga kunnen we samen die kant opgaan Rob.
ALS ik ga, dan vertrek ik samen met Kawa-fan op z'n ZZR1400
ALS ik ga, dan is dat vanaf Shell station De Andel voorbij Gouda op de A12
ALS ik ga, dan ben ik er.

ALS ik ga, want vrouwtje Kawa zit met een zielig pootje omhoog thuis. -O-

ja die kan je niet laten zitten ik ga ook niet ik ga zondag naar de kerk en daarna naar oma dat is ons zondagse uitje kerk en oma
 
en we gaan daarna met oma naar lisse naar de bollen naar die heerlijke bollen waar je sprakeloos geniet van de kleuren die je ziet want die zie je maar een maal per jaar dus zondag eerst naar de kerk dan oma dan met oma naar de bollen in lisse
 
Dan ga ik je zondag vast en zeker treffen bij de andel ik weet nog niet of ik met de zrx of met de busa ga.dat zie ik zondag wel.
Goed Rob.
Ik weet nog niet of ik met of zonder stropdas ga.
En of ik mijn contactlenzen indoe of een bril draag.
Maar ik zal een witte anjer op m'n motorpak spelden zodat je me herkent.

full


Ik ga je ziennnnnnnn !!

Toch jammer dat we niet op 7 sept naar Goes zijn geweest om al die Busaas af te stellen.
Nu is het maar de vraag of jullie me kunnen bijhouden.
Zie ik zondag wel.
 
Malle jongen toch. Je oma boft maar.

[afbeelding]

:Y

als jij wel gaat dan wil ik best de kerk afzeggen en mijn oma afbellen dan ga ik wel een andere keer naar lisse naar de bollen , naar die heerlijke bollen waar je sprakeloos geniet van de kleuren die je ziet maar dan wel op de beemer r 1150 rt trouwens een opvallende verschijning onder de zogenaamde race motoren want die r 1150 rt boekt ze allemaal ook de hayabusa om maar eens niet partijdig te zijn
 
Gewoon komen, 100% ego! Gezellig joh! Die kerk wacht wel........ Weet niet of ik dat van oma kan zeggen.... O-)

haha ik grapte maar wat ik heb geen oma meer op deze planeet trouwens geen moeder ook geen vader ik ben helemaal moederziel alleen met mijn beemer want ik heb ook geen hayabusa meer dus maar de beemer is een feest om te rijden keer op keer wat een waanzinnige geweldige motor hebben die germanen gemaakt en die nieuwe 1000 RR racer die heeft gewoon meer pk als een hayabusa 2008 of ZZR1400 godzamme ik kan me voorstellen dat rob toen alle zeilen bij moest zetten om deze 1000 racer bij te houden allejezus wat gaat die germaan snel 305 echte kmérs dus hayabusa wees alert om deze duitse baron v schmallhausen ik met mijn charger busa zal gehakt van hem maken geen probleem maar jullie allemaal zullen door de 1000 RR aan flarden gereden worden wat is die 1000 snel zeg wees op je hoede ook jij kawa fan kijk in je spiegels wees alert je hebt dan wel 1400 cc maar de rode baron zal je vermorzelen 0-200 in 10 seconden dus einde bericht
 
Helaas is het allemaal waarheid !!!!! wat is die Beemer snel als een raket gaat ie en er is software matig ook nog wat aan tedoen ,dus nieuwe busa,s met bavianenkont op gepast voor de 1000 rr beemer en zzr 1400 moeten ook oppassen voor die duitser die echt vers van de sportschool is gekomen ,wat nou hayabusa wereld,s snelste productie motor .....echt niet dat moet in de geschiedenis boeken
 
hallo zit al een tijdje op motor forum en dit vond ik wel een leuk onderwerp .
s1000rr vs hayabusa k8. heb zelf namelijk een k8 standaard met een x-tre ertussen
en vorig weekend richting autobahn gereden met achter mij de bekende bmw !
gelijk maar even getest wie de hoogste top heeft .
naast elkaar gestart in 2de versnelling ongeveer 100 kmph en gas erop .
eerst pakt de busa een paar meter maar met de ik naar 3 ging kwam de bmw langszij ,
en die pakt tot ongeveer 2 motor lengtes en vanaf 4 gaat het tot bijna top gelijk op ! maar die paar laatste kilometers zijn toch voor de busa *D gelukkig ! bmw kan op top niet uit de stripsleam komen op top en de hayabusa net dus wel ! denk dat het echt maar een kilometertje of 5 schilt ! mij toeren teller stond op 11.600 . ter info ! groeten marcel.
bmw is toch wel een beest maar dat vond bmw rijder andersom ook en had dit niet verwacht .
 
Kijk, hier hebben we wat aan, dit is praktijk! boekjes kunnen zoveel zeggen.....

Maar waren jullie beiden even zwaar beladen, en het lichaamsgewicht, en de inhoud tank en dergelijke? Moet je hier ook even naar kijken, denk ik! Maar, ik had eigenlijk niet anders verwacht dat de Busa (iets) sneller zou zijn! :Y

Nu nog eens een Busa (standaard) en een ZZR1400 naast elkaar, en dan dezelfde test..... Ben ik ook wel heel benieuwd naar.... :Y
 
kawa-fan : we hadden beide net getankt wegen even zwaar en ik rij in all-weather kleding de bmw rijder int leer ! we zijn speciaal naar duitsland gereden de 57 vanaf boxmeer richting krefeld en terug wel 6x geprobeerd , om geen misverstand over telaten ontstaan 8-)
wil best een keer tegen een kawa , alleen jammer van me achterband want die wil wel slijten ! groeten
 
Frank , als het niet met bakken uit de hemel komt ben ik er ook. tot morgen . is je anjer dan nog niet dood .????
 
Frank , als het niet met bakken uit de hemel komt ben ik er ook. tot morgen . is je anjer dan nog niet dood .????
Doc Kawa aan KawabusaRob, kom er es in - breekiebreekie !

De morgenstond heeft goud in de mond.
Maar hier spatten de regendruppels al in het rond.
Met een Kawasaki heb je niks meer te wensen,
tenzij het begint te plenzen.
Dan krijgt de anjer teveel water,
en heeft z'n baasje een grote kater.

Dus let op - teveel water en ik geef het signaal abort missie.
Nu is het code groen. Kawagroen.
Dus ik zeg - doen.

8-)
 
Ieder 1 ,die naar de MFMM gaat.
Maak er een leuk Event van.

En als het even kan, rij dan nog ff op de terug weg lang CPH Amerongen.
Rit voor AT.
Thanks Keesssssss !!

Rit voor AT ? Voor arrestatie teams - goed plan, zie ik m'n oude buddies weer !

Waarom komt de How Low Can You Go Hayabusa vandaag niet uit de garage van Keesssssss ?

Gespot voor de Fans

[afbeelding]
Ik heet geen Fans maar Frank.
Eindelijk een goede kleurstelling, waar kan ik 'm bestellen ?
Heb ik 'm dan nog op tijd voor de MFMM vandaag ?
 
Ik doe m,n regenpak aan en kom met het busa nijlpaard gewoon naar de andel en ga met de bikkels die ook schijt aan de regen hebben naar veenendaal en amersfoort.
 
Terug van de MFMM Veenedaal ,een klein beetje nat maar dat mag de pret niet drukken ,samen met DR.KAWA en KAWA-FAN op het gemak naar Veenendaal gereden , even van de sfeer geproefd en daar na vrijwel droog Waddinxveen weer opgezocht .nog even gezocht naar een beemer 1150 maar niet gezien .Mies vondt je het te nat ????
 
Goedemiddag heren. Ik heb al een tijdje niet meer meegelezen op dit topic en dat vandaag maar even ingehaald in het kader van het ongelooflijke knuddeweer wat wij hier hebben. Ik lees dat mensen van hier bij E&R in Apeldoorn geweest zijn en een heel goede ervaring hebben opgedaan. Ik lees ook dat er mensen zijn die "ervaring" in jaren belangrijker vinden en liever naar andere tuners gaan. Ik ken alle anderen niet, maar ik heb mijn Busa aan de kennis van Erik toevertrouwd en een fantastisch presterende machine terug ontvangen, die in alle toerentallen over de weg glijdt.
Hij heeft bij mij een powercommander geplaatst en het luchtfilter vervangen, verder een grote beurt gegeven en ragfijn op zijn testbank afgesteld. Ik heb hem inmiddels op top gereden in Duitsland, waar bleek dat volgens mijn cartracker de hoogst gemeten snelheid op 318km/u lag.
Ik vindt dat heel knap voor een bijna originele Busa.
e.e.a. is mij kortgeleden bevestid door die grüne polizei. Heb gelukkig onomstotelijk kunnen weerleggen dat de genoemde tijd niet juist was, dus hoef niet meer voor te komen (pfff)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan