Heb net een radiale rempomp gekocht voor me SM

aaaaaah, raad eens wat taxipost zonet geleverd heeft...

komt ook van ebay; een spiegler 14mm radiaalpomp :9

full


ik krijg er alleen geen deftige foto van genomen; dat ding blinkt in alle richtingen 8-)

 
Laatst bewerkt:
nieuw;
499,95€ voor de pomp
8,5€ voor het potje
schakelaar voor stoplicht kan ik niet vinden
(www.spiegler.de)

op ebay heb ik deze set gekocht voor 190€
ik kan geen gebruiksporen vinden, buiten een beetje remvloeistof :)
 
'k ben eens benieuwd hoe dat gaat remmen.
momenteel heb ik een originele 11mm rempomp, stalen remleiding, braking 4 zuiger remklauw, 320 motomasterschijf. deze setup remt weliswaar hard, maar qua dosering is het niet zo geweldig.
 
'k ben eens benieuwd hoe dat gaat remmen.
momenteel heb ik een originele 11mm rempomp, stalen remleiding, braking 4 zuiger remklauw, 320 motomasterschijf. deze setup remt weliswaar hard, maar qua dosering is het niet zo geweldig.


vrijwel zelfde set up, standaard 13 mm rempomp, met een Braking wave disk, motomaster 4 zuiger klauw, en nu dus met een 16mm radiaal.
Heb hem nog niet ontlucht, zut te wachten op de drukschakelaar/banjobout, morgen even ophalen.
 
Ik dacht, laat ik maar weer eens reageren.

Rempomp zit er eindelijk op en is na stug ontluchten eindelijk helemaal ontlucht.
Slangetje tussen rempomp en rempotje bleek de remvloeistof niet helemaal te verdragen, dus die is inmiddels weer vervangen voor een speciaal slangetje.
De banjobout met remlichtdrukschakelaar was de verkeerde schroefdraad, dus die zit er nog steeds niet op. :(
En nog steeds niet mee gereden.

Verder heb ik van de week me raceoverall binnen gekregen, met handschoenen, dus dat is ook mooi.
En volgende week breng ik me motor weg naar Technoflex voor een totale upgrade, nieuwe veren voor en achter en aanpassen dempingkarakteristiek.

Wordt vervolgd.

 
Ik dacht, laat ik maar weer eens reageren.

Rempomp zit er eindelijk op en is na stug ontluchten eindelijk helemaal ontlucht.
Slangetje tussen rempomp en rempotje bleek de remvloeistof niet helemaal te verdragen, dus die is inmiddels weer vervangen voor een speciaal slangetje.
De banjobout met remlichtdrukschakelaar was de verkeerde schroefdraad, dus die zit er nog steeds niet op. :(
En nog steeds niet mee gereden.

Verder heb ik van de week me raceoverall binnen gekregen, met handschoenen, dus dat is ook mooi.
En volgende week breng ik me motor weg naar Technoflex voor een totale upgrade, nieuwe veren voor en achter en aanpassen dempingkarakteristiek.

Wordt vervolgd.


is je vakantiegeld nu al binnen :9 ,die gasten geven geld als water uit :Y ,waar halen ze het vandaan :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan