Elke carburatiemotor heeft in principe kans op bevriezende carburateurs. Het ene model wat sneller dan het ander. Kweet alleen niet of de GSXF1100 er meer last van heeft.Ik had vorig jaar een CBR1000F uit '93 die last had van bevriezende carburateurs(ja, ik rijd gewoon door in de winter ). In dezelfde tijd reed ik een XJ900F uit '86 maar die had daar geen last van.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een GSX1100F maar wil niet het risico lopen op hetzelfde euvel.
Geef s.v.p. een reactie als je weet van bevriezende carburateurs met een GSX1100F of andere info die me kan helpen bij het maken van een keuze.
kun je misschien navragen bij de gsxf club ])
geintje, ik zou het echt niet weten....
Kappen met die geintjes over de GSXF club. Geef een normaal antwoord of laat het achterwege.
Tuurlijk mag je geintjes maken, maar dit is net effe het verkeerde moment over het verkeerde onderwerp. We hoeven niet alle andere fora ( of forums.) tegen ons in het harnas te jagen. Dit forum is voor en door alle motorrijders. Laat dus voorlopig flauwe grapjes over GSXF-club/Fazer-club/SuperMotard-club/R1-club enz enz maar achterwege.Op vrijdag 24 mei 2002 13:44 schreef joel het volgende:Sorry hoorrr... Tsjeempiemag je nou ook al geen geintjes meer maken? Kwets er niemand mee.