heel bijzonder dit...ik werd gebeld door?

de politie alkmaar, ik zou ergens in juni bij een gevaarlijke situatie betrokken geweest zijn op de a9...of ik ff een verklaring wil komen afleggen...???

ik moet a.s. vrijdag op het politie buro komen om een praatje te maken met iemand...

heel bijzonder dit....ik heb zoiets nog niet eerder aan de hand gehad...
iemand ideeeen?

edit: ik ben niet aangehouden, niet staande gehouden...of iets dergelijks...ik ben redelijk verbaasd...(sterker nog ik snap niet helemaal dat je 1 maand later gaat opbellen... maar ok...ik hoor het wel...

Je hebt toch niet stiekem die illegale hoerenkar opgezocht he ?! (zonder ons het te vertellen :P )




:+
 
O-)

full
 
vreemd verhaal

volgens mij word je in de zeik genomen door iemand

en anders, gewoon ontkennen

je weet van niks, kan je niet herinneren dat je daar hebt gereden. :X

je moet het woord herinneren helemaal niet gebruiken, als het geen geintje is, gewoon zeggen dat je daar helemaal niet gereden hebt/niks mee te maken hebt. Serieus, als je dat volhoudt, kunnen ze niks maken.
 
Waarom moet jij naar de politie komen?
Zij willen iets van jou weten! Laat hen maar naar jou toe komen!

Dat heb ik geleerd van mijn papa })

Ik kan me ergens herinneren dat mbt aanhouding dat er een verschil is tussen buro en thuis... Blah, ik weet ook niet hoe dat zit... In ieder geval, zij moeten iets van je, laat hen maar moeite doen.
 
ben jij uberhaupt rond die datum bij alkmaar in de buurt geweest dan?

Ik woon aan de rand vsn Heerenveen, maar ben er nooit in de buurt :}

Zou me maar niet druk maken Nappert.

Ik heb eens bij de recherche moeten komen. dan heb je het voor elkaar hoor :?
Was om een getuigenis af te leggen en mijn betrokkenheid uit te sluiten.
Tis niet fijn. Ze zeggen je niet waar het om gaat en pas na afloop van het onderzoek krijg je daadwerkelijk iets te horen.
Al wordt je wel duidelijk waarom je daar bent gedurende de ondervraging.

Succes!

Als je zeker wil weten dat het geen grap is, dan ff met die meneer bellen op het bureau om toch zeker te zijn van de tijd oid.
 
ik denk dat het geen grap is hoor...de tonatie van de persoon was zeer duidelijk en klonk niet als een grapje...
 
Nou.....dat is idd erg vreemd!!:0

En ook omdat je geen enkel idee hebt waar het over gaat!!

Misschien hebben ze wel de verkeerde persoon gebeld..??!!

Maar ik vind het sowieso nergens op slaan dat ze je een maand later pas opbellen. Hoe wil jij nou nog weten wat er toen gespeeld heeft en wat er precies gebeurd is, he?? |( En dan moet je d'r nóu ook nog een verklaring over afleggen!! :( Doe het dan meteen of een dag later, óf helemaal niet dan, denk ik dan altijd met zulke dingen !!

Nou .... ik wens jou veel suc-6 toe voor vrijdag !! ;)

Ik zou ook eens willen weten hoe het is afgelopen !! ;)


GREETZ!! :}
 
Ben ook een keer vehoord. Maar dat was gewoon bij mij thuis.
Mijn auto had benzine gelekt precies boven een putje :}

Maar 100% wist ik hier helemaal niets vanaf. Oom agent zag gelukkig ook dat ik niet zat te liegen en toe is de zaak gesloten wegens onvoldoende bewijs.
 
gewoon ff terugbellen voor de zekerheid
Idd en een algemeen strafrechtelijk beginsel is dat je niet hoeft mee te werken aan eigen vervolging. (Actief tegenwerken is een andere zaak)
Xou toch nog maar eens naar nadere details vragen. Nee heb je en ja kan je vergeten, ofzo :?
 
de politie alkmaar, ik zou ergens in juni bij een gevaarlijke situatie betrokken geweest zijn op de a9...of ik ff een verklaring wil komen afleggen...???

ik moet a.s. vrijdag op het politie buro komen om een praatje te maken met iemand...

heel bijzonder dit....ik heb zoiets nog niet eerder aan de hand gehad...
iemand ideeeen?

edit: ik ben niet aangehouden, niet staande gehouden...of iets dergelijks...ik ben redelijk verbaasd...(sterker nog ik snap niet helemaal dat je 1 maand later gaat opbellen... maar ok...ik hoor het wel...

Bel politie en vraag wat de aanleiding is. Dan kun je je tenminste voorbereiden.
Als dergelijke voorstellen van politie telefonisch gedaan worden is er nog niks aan de hand of is iets nog in een pril stadium. (anders gaat het schriftelijk).
Mogelijk heeft jouw rijgedrag iemand niet aangestaan en heeft deze persoon de politie geinformeerd. Politie wil dan ook jouw kant van het verhaal horen.
 
even een maatje van me opgebeld die is ook agent, die kende de persoon ik kwestie die een praatje met me wil maken...

en dit is geen grapje...dus...zoiezo wilde die maat van me geen info loslaten...(of kunnen loslaten) ivm beroepsgeheim...

dus ik tast volledig in het duister....
 
:^
Het meest voordehand liggende verhaal is idd. dat je in 'conflict' bent geweest met een andere verkeersdeelnemer. Al dan niet bewust. Die andere verkeersdeelnemer heeft jouw kenteken genoteerd en heeft aangifte gedaan. En nu moet jij op het buro komen opdat ze jouw kant van het verhaal willen horen.

Als dat het geval is, dan ten alle tijden ontkennen. Het is het woord van de aanklager tegen het jouwe.

Wel vreemd dat er een maand overheen moet gaan voordat men jou contacteert.


toevallig niet per ongeluk met je voet achter een spiegeltje blijven hangen ofzo? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan