heel bijzonder dit...ik werd gebeld door?

Ik heb het een tijdje geleden ook gehad dat ik gebeld werd door de politie. die vroegen of ik het voortaan wat rustiger aan wilde doen. ze zouden er echter voor deze keer niets mee doen.

(ik reed een paar keer rond op een rotonde en reed vervolgens op een industrieterrein 'wat' te hard. kennelijk is dat gezien door een agent die op dat moment geen dienst had, maar het toch nodig vond om mij daar even op te wijzen)

bij mij zat er een week tussen, maar ik wist/weet al helemaal niet meer wat ik precies gedaan had (ik rij elke dag en bijna altijd wel te hard)

bij jou zal misschien iets vergelijkbaars gebeurd zijn Napo? dat ze je ergens hebben zien rijden. alleen moet jij naar het bureau komen om het verhaal aan te horen en kreeg ik het via de telefoon te horen.
 
Laatst bewerkt:
mocht je met de motor gaan, en er kniesliders op je pak zitten, dan zou ik dié er wel even afhalen (tenzij je op het circuit rijdt natuurlijk)
 
even een maatje van me opgebeld die is ook agent, die kende de persoon ik kwestie die een praatje met me wil maken...

en dit is geen grapje...dus...zoiezo wilde die maat van me geen info loslaten...(of kunnen loslaten) ivm beroepsgeheim...

dus ik tast volledig in het duister....


Ik heb zo'n situatie nog nooit meegemaakt, dus ik je helaas ook niet veel helpen met tips of zo!! '(

Is wel jammer dat je maat geen info aan je wil doorgeven!! :X

En klote dat je het nog steeds helemaal niet weet!! :X

In elk geval veel suc-6 vrijdag!! ;)


GREETZ!! :}
 
kzou me maar voorbereiden op minimaal 15 jaar en tbs als ik jou was. Vriend van mij heeft ook zo een telefoontje gehad, en die hebben we nooit meer terug gezien :+
 
mocht je met de motor gaan, en er kniesliders op je pak zitten, dan zou ik dié er wel even afhalen (tenzij je op het circuit rijdt natuurlijk)

ik zou de bus pakken als ik hem was O-)
Netjes gekleed, als rechtgeaard burger gebruikmakend van de faciliteiten die je stad biedt *D


En het is handig als ze je rijbewijs een geheel verzorgde vakantie in een bureaula aanbieden :+
 
hmm, kijk maar uit: vriend van me had laatst ook de politie binnen staan. een agent in vrije tijd had hem zien wheelien, heeft procesverbaal opgemaakt en doorgestuurd naar de politie in zijn regio. die kwamen eens kijken of meneer een groene kawa heeft en dan en dan daar geweest was. kan nu mooi voorkomen.

oftewel, zoiets kan het best zijn....
 
Een verzoek is GEEN verplichting, en daarvoor ben je dan ook niet verplicht aan dat verzoek te voldoen.

Zou zeggen, als je wat van me wilt kom je maar langs.
En staat het gesprek je niet aan, kan je altijd vragen of ze je huis weer willen verlaten.
Je kan namelijk op je goedkeuring dat ze binnen mogen komen terugkomen.

Iets wat op bureau niet kan, daar kunnen ze vorderen dat je moet blijven, en voldoe je daar niet aan, kunnen ze je aanhouden.


Snap je het verschil ? Ben je al wakker.

Zou maar is goed nadenken voordat je gaat.
En thuis kan je ervoor zorgen dat iemand van je rechtsbijstandverzekering al aanwezig is.

Is het iets onbenulligs haden ze al zo niet gebeld.

Je bent dus gewoon de lul voor iets wat ze niet direkt hard kunnen maken.

:+

En ga je toch, nem dan in elk geval je tandenborstel mee.
 
@suzuki, ik zal het ff controleren hoe dat zit..wat beter is thuis..of daar.

als je willen meenemen doen ze dat toch wel.
 
@suzuki, ik zal het ff controleren hoe dat zit..wat beter is thuis..of daar.

als je willen meenemen doen ze dat toch wel.

Je moet nou niet net doen of je een zware crimineel ben hoor :(

Alsof ze je gelijk de ondergrondse in bonjouren als je binnen stapt.

Voordeel van thuis is dat het je eigen omgeving is en de buurt een verzetje heeft.

Ga gewoon naar die afspraak en laat je niet gek maken, door anderen.
Nu niet en dan niet.
 
Maak je niet druk

je gaat er gewoon heen en ook weer gewoon naar huis

enne, ik zou bellen en naar de aanleiding vragen, als ze die niet geven dan ook niet naar het bureau gaan.

En dan van je bed gelicht worden omdat je de rechtsgang belemmerd heb :P

Lekker makkelijk lullen zeg.

Als dit dan dat.
Nanananana, ik kom lekker niet want jullie willen niet zeggen waarom.

Wie heeft dit werkelijk uitgevoerd?
En wat waren de consequenties?

En Nappert weet toch waarom :?
Betrokkenheid gevaarlijke situatie.
 
Ben benieuwd.

Hoop voor je dat het een grap is.
Ik had al 7 kleuren bagger in mijn GinoSanti gehad hoor.......... :+
En dan nog w88 tot vrijdag ook :)
 
Mmmm, er zijn natuurlijk vele mogelijkheden zoals hier al verteld. Of je hebt iets "gedaan", of je kan iets "gezien" hebben. Gezien het feit dat jij echt van niets weet, zal je wel niets "gezien" hebben. Blijft het eerste over... :X :X :X

Omdat jij niet weet hoe of wat, gaan ze je dat natuurlijk vertellen middels de overrompeltechniek. In de hoop dat je het even niet weet en gebruik te maken van jouw zenuwen/onzekerheid, door je niet te lang te laten nadenken. Werk vaak hoor... :P

Dus Napo, als ik jou was zou ik idd even bellen. Vraag de beste man of je moet langskomen vanwege een "mogelijke gedraging" of vanwege een "mogelijke getuigenis" aangaande een incident. Je hebt tenslotte het recht om te weten wat je te wachten staat, wil je jezelf goed kunnen voorbereiden.

Succes! :) :) :)
 
En dan van je bed gelicht worden omdat je de rechtsgang belemmerd heb :P

Lekker makkelijk lullen zeg.

Als dit dan dat.
Nanananana, ik kom lekker niet want jullie willen niet zeggen waarom.

Wie heeft dit werkelijk uitgevoerd?
En wat waren de consequenties?

En Nappert weet toch waarom :?
Betrokkenheid gevaarlijke situatie.


:Z

ja hoor ze komen meteen met een kordon ME om je van je bed te lichten.

Je hebt toch het recht om te weten waarom je moet komen??
 
Je moet je niet druk maken!

Als iets ernstigs aan de hand was geweest hadden ze je thuis opgehaald!

Dit soort dingen gebeuren heel vaak, meestal laten ze je op bureau komen als er iets gebeurt is m.b.t. een delict wat zich in die buurt heeft plaatsgevonden.
Aangezien jij daar hebt gereden willen ze weten of je wat gezien hebt o.i.d.
Kan ook zijn dat er een ongeluk o.i.d. gebeurt is en dat 1 van de 2 automobilisten jou als getuigen wilt opgeven. Maar zoiets zal het niet zijn aangezien je zoiets niet kan herinneren!

Niets bijzonders, gebeurt wel vaker!

Maak je vooral niet druk....is nergens voor nodig....die jongens doen ook gewoon hun werk en zijn ook maar mens!

Al vergeet je dat soms wel eens! B|
 
het motorforum:"laat van uw mug een olifant maken.."
als het zwaar ernstig was...hadden ze me ook wel komen halen hoor.. :)
 
Ach 't is gewoon zo'n slecht TV programma (Ralph Inbar wannabees). Straks staat op het buro zo'n SBS-6 lul voor je "haha je bent er ingetrapt", in samenwerking met die vriend van je die bij de cops werkt.

Slechte TV (tm) (c) SBS6
 
het motorforum:"laat van uw mug een olifant maken.."
als het zwaar ernstig was...hadden ze me ook wel komen halen hoor.. :)
Nee hoor, die lui zijn zwaar onderbezet. Toch veel makkelijker om de verdachte dader zelf naar het bureau te laten komen dan om hem op te halen B|

Dat doen ze met zware criminelen ook. Daarom worden er zoveel opgepakt :)



:+
 
:Z

ja hoor ze komen meteen met een kordon ME om je van je bed te lichten.

Je hebt toch het recht om te weten waarom je moet komen??

Ja hoor, ik gaap ff mee :Z
En als ze dat niet willen zeggen (tot in detail), dan moet je maar gewoon niet gaan.

Dat is toch wat je zei?

Van die ME zet jij erbij trouwens heh.

 
Terug
Bovenaan Onderaan