heemskerk - beverwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Meeting @ kermis Zuip-Scharwoude? :9

Bij ons in langedijk, het duizend eilandenrijk! *D

3e weekend van september, zal het haast vergeten... moet nog vrij vragen. Nu kan het nog begin van het jaar he :')

Neeeh, loop het risico wel dat het in Heemskerk iets minder gezellig is....... :P
 
Moet het nog een keer meemaken hier in Heemskerk. Ben amper het centrum in geweest sinds ik hier woon...ga elke keer gewoon naar Alkmaar :9
 
Laatst bewerkt:
nou geweldig 1 kroegje en 1 biertentje elk jaar weer het zelfde muziek :Z . hahaha met 10 stappen ben je over de hele kermis geweest.
hahha hou van je schat :9




:^

Meeting @ kermis Zuip-Scharwoude? :9

Bij ons in langedijk, het duizend eilandenrijk! *D

3e weekend van september, zal het haast vergeten... moet nog vrij vragen. Nu kan het nog begin van het jaar he :')
 
waahahaha, een kinderhand is gauw gevuld dus :P

Nou dan blijven we ons maar met 2 biertenten en een stuk of wat kroegen klem zuipen in heemskerk.

Nadat we natuurlijk een beetje zijn bijgekomen van de feestweek in beverwijk he 8-)
 
jaaah Wijkerssss de gekste! :)
Niet dat de feestweek zo ontzettend leip is hier, maar tis wel leuk! 8-)
 
Moet het nog een keer meemaken hier in Heemskerk. Ben amper het centrum in geweest sinds ik hier woon...ga elke keer gewoon naar Alkmaar :9

Kan je er nu alvast rekening mee houden: ;)

Woensdag 2 september om 11.00 uur, eerste deuntje in de tent, lekker bieren in een afgeladen tent.
Donderdag 3 september harddraverij en Corry Konings in de tent, gekkenhuis !!

jaaah Wijkerssss de gekste! :)
Niet dat de feestweek zo ontzettend leip is hier, maar tis wel leuk! 8-)

Vind de donderdag altijd leipe shit hoor, lekker langs de korte baan, overal biertappen en leuke bands overal !! :}
 
idd lekker suipen op de heemskerkse feestweek. altijd leuk. *O*





waahahaha, een kinderhand is gauw gevuld dus :P

Nou dan blijven we ons maar met 2 biertenten en een stuk of wat kroegen klem zuipen in heemskerk.

Nadat we natuurlijk een beetje zijn bijgekomen van de feestweek in beverwijk he 8-)
 
nou b.wijk is best leuk maar gewoon heel anders dan heemskerk en voor mij gevoel veel drukker zeker op donderdag. dus maar een meeting op de feestweek heemskerk. hahaha *O*


jaaah Wijkerssss de gekste! :)
Niet dat de feestweek zo ontzettend leip is hier, maar tis wel leuk! 8-)
 
Jammer dat een topic wat zo serieus begon eindigt met zuipen.
;)
 
Van alles wat:
full

full

full

full

full

full

full
 
Waarom denk je dat het spul in die ahw staat? Hier kan het nergens, op de kuil na, dan.
Ik rij veel off road ritjes in het oosten en zuiden van het land. Met de Tenere club.

Een heel enkele keer ga ik wel eens het strand op, als er vrijwel geen wandelaars zijn, met slecht weer dus. Daarbij komt, ik cross niet, ik rij offroad, alles zit in de verzekering en MRB (behalve de 3 XT500's, die zijn al vrijgesteld, en de kindercrossers en -quad).

Maar op het strand loeren ook overal gevaren .........
full

In het pikkedonker uren mee bezig geweest.
 
Waarom denk je dat het spul in die ahw staat? Hier kan het nergens, op de kuil na, dan.
Ik rij veel off road ritjes in het oosten en zuiden van het land. Met de Tenere club.

Een heel enkele keer ga ik wel eens het strand op, als er vrijwel geen wandelaars zijn, met slecht weer dus. Daarbij komt, ik cross niet, ik rij offroad, alles zit in de verzekering en MRB (behalve de 3 XT500's, die zijn al vrijgesteld, en de kindercrossers en -quad).

Maar op het strand loeren ook overal gevaren .........
[afbeelding]
In het pikkedonker uren mee bezig geweest.

corssen , off road ritjes allemaal leuk.
Ziet er ingewikkeld uit dat touw.
 
Noteer mji maar voor alle 3 de dagen, woensdags eerste deuntje !! *O*Suzuki gsx-R, sradje uit 98, net weer in de garage gezet;

[afbeelding]

Blijft mooi een sradje... die van mij ga ik weer de garage uithalen, als het goed is dan blijft het morgen droog en geen ijs dus kan k weer op de brommer naar mijn werk.
 
Ik zal hem in de gaten houden, zijn die 2 verschillende kleuren wielen standaard of huisvlijt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan