heerlijk.....

scoob

MF'er
22 mei 2004
121
0
Wijchen
Ik kom net terug van een tochtje door het land van Maas en Waal. Vriendin achterop, heerlijk weer en vrijwel niemand op de dijk. De lente ruiken en voelen. :) Ik kon het niet laten het even te melden. :]
 
Ja ja, er zijn altijd mensen die het beter hebben. Jij lekker rijden op je bike en ik moet nog even blijven werken met dit prachtige weer. Je maakt me jaloers.
Veel plezier
 
Heb je ook foto's gemaakt om de mensen die vandaag niet konden rijden jaloers te maken ;)

Dit zou het kunnen zijn.... waar o waar???
images
 
Aangezien deze middag toch niet meer productief gaat worden, ga ik maar eens wat eerder weg vandaag O-) :]
 
Nou... afgelopen weken al een paar van dit soort topics gehad... :Z
Vandaag eentje...morgen en zondag wellicht nog een paar... :Z

Hartstikke leuk dat rijden hoor met dit weer, maar als je nou zo'n topic enige weken terug had geopend met bijv. die stormen... dan had ik het nog wat bijzonders kunnen vinden... hoewel ik toen zelf gewoon reed op m'n vrije zaterdag... :)

Of krijgen we straks bij elke zonnige dag/weekend een "blij dat ik gereden heb" topic... :?

Nu schaar ik dit maar onder een "te doodnormaal iets" om een topic voor te openen...zoals bijv. de opmerking...ik moet zo schijten...ik dacht laat ik het maar ff melden... :X }) :+
 
Nou... afgelopen weken al een paar van dit soort topics gehad... :Z
Vandaag eentje...morgen en zondag wellicht nog een paar... :Z

Hartstikke leuk dat rijden hoor met dit weer, maar als je nou zo'n topic enige weken terug had geopend met bijv. die stormen... dan had ik het nog wat bijzonders kunnen vinden... hoewel ik toen zelf gewoon reed op m'n vrije zaterdag... :)

Of krijgen we straks bij elke zonnige dag/weekend een "blij dat ik gereden heb" topic... :?

Nu schaar ik dit maar onder een "te doodnormaal iets" om een topic voor te openen...zoals bijv. de opmerking...ik moet zo schijten...ik dacht laat ik het maar ff melden... :X }) :+
Zo te lezen heb jij dus niet kunnen rijden vandaag :?
Ouwe sjagerijn B|
 
ik heb ook heerlijk dijkjes gepakt vanmiddag. echt een lekker "vrijdagmiddaglekkerweer -gevoel" :P 't zomer gevoel komt weer een klein beetje terug en ik ontwaak uit mn automatische piloot 8-)
 
Vandaag mijn leren combi uit de motteballen, goed ingevet en uitgeborsteld en met de zomer in mijn bol in en rond Amsterdam getoerd. Weer veel motorrijders mogen begroeten. Heeeeerlijk weer. Vanavond misschien nog een stukkie toeren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan