helm af bij tanken?

(..)
Zag mezelf in de ruit weerspiegelen en dat zag er inderdaad best eng uit. 8-)
(..)
Foto's, wij houden wel van griezelen. :9




Maar worden gassies met zonnebrillen, baseball-caps, beanies en/of capuchons ook altijd met open kassa-lades armen ontvangen? :X :X
 
Laat mijn helm altijd lekker op bij mijn vaste pomp vinde ze het prima was laatst bij andere pomp en die kerel raade mij aan om maar een systeemhelm te kopen |( omdat ik anders mijn helm af MOEST doen, lekker op laten zitten ze moeten niet zeuren
Beetje kortzichtig niet??? :X
Als iemand nu vriendelijk aan je zou vragen om m af te zetten omdat ze, zoals al meer aangegeven is, bang zijn voor overvallen oid, is het dan nog zoon grote moeite om m af te zetten?
 
Beetje kortzichtig niet??? :X
Als iemand nu vriendelijk aan je zou vragen om m af te zetten omdat ze, zoals al meer aangegeven is, bang zijn voor overvallen oid, is het dan nog zoon grote moeite om m af te zetten?
Niks kortzichtig ze moeten blij wezen dat we die dure benzine nog bij hun willen kopen,straks zonnebril af ,petje af en waar gaat het stoppen ,dus bij voorbaat denken ze al dat je de boel komt tillen ,hadden ze maar een vak moeten leren,en krijg ik daar geen benzine dan ga ik wel ergens anders tanken waar ze niet zo moeilijk doen en in mijn geval is het beter dat ik mijn helm ophou anders schrikken ze de eigen helemaal de pleuris
 
Helm doe ik ook altijd af, staat wel zo netjes en is wat prettiger tanken enzo. Maar ik draag ook zo'n bivakmuts met open gezicht. Die doe ik niet af anders donderen mijn oordoppen eruit.

Kom ik laatst bij de Shell, stop, helm af, handschoenen uit, tanken, loop ik daarna naar binnen met mijn muts nog op, was het nog niet goed. Ze begon te tieren dat je dat toch niet kon doen en wat de consequenties hadden kunnen zijn.

Dus ik kijk haar aan en zeg: Maar ik heb toch een aardig gezicht.

Was ze helemaal van haar stuk geslagen, wist niet meer wat te zeggen en rekenende gewoon af zonder nog iets te zeggen.

Kon er wel om lachen. Kan me er wel wat bij voorstellen hoor, zeker als het een station is die al eens is overvallen.
 
Ik doe 'm altijd af bij het tanken, vind dat eigenlijk een normale zaak. Zou me pas zorgen gaan maken als er gevraagd werd 'm maar weer op te zetten................... *D
 
doe mijn systeemhelmpie altijd even omhoop.
stond laats bij een pomp daar werkte de deur niet als je een helm op had.
scheufdeur ging pas open als je helm afdeed.
 
doe mijn systeemhelmpie altijd even omhoop.
stond laats bij een pomp daar werkte de deur niet als je een helm op had.
scheufdeur ging pas open als je helm afdeed.

Dat is makkelijk met betalen :P

Ik hou me helm op als ik een kraag om heb (koud en/of regen achtig). Dus zomers zet ik hem af maar in de winter houd ik hem op.

Heb je je net helemaal warm aangekleed kan je weer beginnen :X
 
Ik hou altijd mijn bivakmuts op als ik geld bij de bank ga halen, zit lekker warm
 
Terug
Bovenaan Onderaan