Dagelijks Den Helder-Amsterdam op en neer op een Sportster, genoeg kilometers dus. Voor de weekend heb ik een Lowrider. Als je veel rijdt dan zuigt een jap, veel te onbetrouwbaar, en je kan met pech NIETS zelf repareren. Daar moet een dealer a 90 pleuro per uur bijkomen, die er ook de ballen verstand van heeft. Echte tour buffels zijn BMW's, maar die vind ik te duur en niet mooi, wel betrouwbaar, alleen ook duur in onderhoud en weinig mogelijkheden om het zelf te doen.Ik vind dat veel HD rijders niet kunnen rijden. Er zal heus wel een uitzondering zijn in N-H.
Weinig ongelukken ja heheh de doorsnee HD bezitter rijdt 1000km per jaar.
Als je veel rijdt dan zuigt een HD, simpel.
Met mijn Harley's ben ik altijd rijdend thuis gekomen. De keren dat ik de ANWB nodig had was met een Yamaha XZ550, die ik als pekelbak had. Met die fiets had ik in een winter meer ellende dan met m'n Harley's in het totaal. Vandaar dat we nu de Sportster als pekelbak gebruiken. En al 110000 km met veel plezier.
Vergeet niet dat met de techniek van mijn blok heel Europa bevrijdt is, onder alle omstandigheden bleven de Harley's hun werk doen, en je weet wie de oorlog verloren heeft Juist OA japan......