helmen zijn levensgevaarlijk, overheid moordenaars

Op vrijdag 22 augustus 2003 12:20 schreef Nohome het volgende:Mee eens, we zijn inderdaad erg aan het afdwalen, en voor de nooit te beslissen strijd Harley vs Rest kunnen we beter een apart topic openen.


Is al gebeurd, zie aftans japans vs. Harley
topic van mijn hand
 
kofferrek wrote en gooide m'n topic op slot:
Lees hier maar verder: helmen zijn levensgevaarlijk, overheid moordenaars

@kofferrek: Ik wil niet zeiken maar, hier is geen poll!

En ik wilde "het verplicht zijn" ter discussie stellen en niet het "veilig zijn".
Deze TS denkt dat het niet veilig is om een helm te dragen en ik niet. Dan zou de discussie ook niet zo vel zijn.

Het is in de buurt maar niet hetzelfde dus ...


groeten
 
Ik wil wel zeiken: Goed bezig om een dik 3 jaar oud topic omhoog te schoppen :Z
 
Laatst bewerkt:
wow deze topic is oud ;)

Liever op mijn bek gaan mét helm op, dan op mijn bek gaan zonder! Het liefst helemaal niet vallen natuurlijk!
 
moest het niet verplicht zijn hier in dit buttelende landje, dan zou ik niet met zo'n deathtrap op m'n hoofd rijden

de overheid is een stelletje moordenaars dat ze ons aan zo'n groot gevaar blootstellen.
Weer een bewijs dat ze anti-motor zijn.
Oud topic :)

Helaas voelde de overheid zich geroepen mensen die zich in of op een machine bevinden ( in de volksmond auto/motor genaamd)en zich daarbij niet aan het bijbehorende protocol houden, tegen zichzelf in bescherming te nemen.

Helaas.

Charles Darwin draait zich om in zijn graf.....................
 
Laatst bewerkt:
Men heeft bij TNO onderzocht dat het veiliger is om een alpinopetje op te zetten dan een helm.
Dit was de conclusie van de volgende test. Men gooide een helm en een alpinopetje gelijktijdig van de 10de verdieping van een flatgebouw. Na bestudering van de helm bleek dat deze in honderden stukken uiteen was gevallen,de alpinopet was nog heel. Conclusie : de alpinopet is veiliger....

komt doordat de helm de klap absorbeert door uiteen te vallen en het alpinopetje alles 1op1 naar jouw schedeldak vertaalt.

edit: o dear zou ie daar na 4 jaar zelf al achter zijn? :P
 
Laatst bewerkt:
komt doordat de helm de klap absorbeert door uiteen te vallen en het alpinopetje alles 1op1 naar jouw schedeldak vertaalt.

edit: o dear zou ie daar na 4 jaar zelf al achter zijn? :P

Dit was toch niet als serieuze reactie bedoeld mag ik hopen? :X

In dat geval: niet alles serieus nemen.... ;)
 
_O-


Geef mij toch die helm maar op.
Zal niet 100% helpen, maar scheelt vaak wel heel veel lijkt me :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan