Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Komende zondag gaat er weer een goeie rit komen.
27 -2
11 uur Makro Best verzamelen
11:30 vertrekken
180km route ongeveer.
@Ivo Hoeveel is het nu?
180 hier maar op Facebook 250km.....
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220225-205641.jpg
    Screenshot_20220225-205641.jpg
    111,4 KB · Weergaven: 22
Dacht mooi een ritje met de Buell te doen morgen dan, maar er is alweer gestrooid en wil deze keer geen pekel op de buell, die koelribben icm matzwart is echt kut met pekel. Volgende keer dan maar weer. :(
 
Inderdaad.....1 graadje vorst en er wordt weer met pekel gestrooid.Mafketels zijn het.
 
Fijn dat jij er blij mee was. Ik had graag morgen van het weer gaan genieten met de nieuwe kar maar dat kan ik nu schudden....
 
Fijn dat jij er blij mee was. Ik had graag morgen van het weer gaan genieten met de nieuwe kar maar dat kan ik nu schudden....
Dat is het nadeel van het weer momenteel. Relatief warm in de middag, maar 's nachts nog steeds gewoon vorst aan de grond. En dus strooien.
 
274kg rijklaar volgens de spec-sheet. Best wat kilo's dus... Tis nog even wennen met bochten nemen..maar andere mindset...dan valt er heel goed mee te sturen.
 
Met die hangtlieten zit het zwaartepunt wel lekker laag, dan maken die paar extra kilo’s niet echt veel uit....veel plezier d’r mee.
 
Met die hangtlieten zit het zwaartepunt wel lekker laag, dan maken die paar extra kilo’s niet echt veel uit....veel plezier d’r mee.
Dank! Vandaag drie uurtjes gereden. Eerste conclusie: De RT past veel beter bij me dan die S. Heb ook eens wat van de omgeving gezien 🤣. Je mag en kan hier in de omgeving toch nergens meer hard...en ben nu niet eens 'boos' geworden als er weer eens een bejaarde bloemkool (wit permanentje) een prachtige bocht voor me verneukt door er met 40 doorheen te gaan ipv 80.
 
Terug
Bovenaan Onderaan