Gerrit_125
MF'er
- 3 mei 2004
- 187
- 0
Ik zou vooral iets kiezen dat je kop goed beschermt bij een val, lijkt me best belangrijk...
ROFLmwah... als je al serieus overweegt om met een leren badmuts op de motor te stappen...
mwah... als je al serieus overweegt om met een leren badmuts op de motor te stappen...
Anyway, volgens mij MOET een valhelm een E-keurmerk hebben, voor zover ik weet. Althans, dat geldt in NL zo.
Heb namelijk een oud type helm op het oog maar deze bestaat voornamelijk uit leder en stof, meer muts dan een helm.
Wat nou E-keurmerken.......Ik moet de eerste helm nog tegenkomen die na een val vanaf een flatgebouw nog heel is........moet je eens met een leren muts proberen, nog geen schrammetje!
[me]of snap pter er nu niets van?
[/me]
Jij bent een mooie, sneren naar iemand die ook wat goeie raad tracht mee te geven, waarna je je zelf nog ff gaat bezondigen aan wat je die ander verwijt.Dat zal die heus wel al in overweging genomen hebben en blijkbaar heeft ie z´n keus gemaakt. Blijft zijn keus, dus ook zijn consequenties. Geef enkel antwoord op de vraag zou ik zeggen.
Anyway, volgens mij MOET een valhelm een E-keurmerk hebben, voor zover ik weet. Althans, dat geldt in NL zo. Ik zou het gewoon even bij ministerie van Justitie navragen daar in Belgenland (kom er zelf ook vandaan, met mijn grondwortelen).
Als je iets weet, laat het effe weten.Vind het wel interessant. (Alhoewel ik wel met een 'echte' helm blijf rijden)
Safety first.
Ok, ok, I give it up ... Geen badmuts dan maarOverweeg dan eerder een oude bolhelm (genre St Christophe of dergelijke) . Enige nadeel is dat de deze enkel in vrij kleine maten te vinden zijn