Helmplicht in België maar wat is een helm ???

voordeel van een helm is dat ze je kop heel in je kist kunnen leggen, je nek breek je toch wel.

koop liever een goed pak.
 
Enneh, je draagt toch geen helm omdat je dat wettelijk moet maar om hetgeen in je schedel zit te beschermen :? Waarom zou je een leren muts willen ophebben op een motor?

Als je overweegt een ledere-zeem/muts op je knar te zetten is óók dat geen probleem, want wat er niet is..... hoef je ook niet te beschermen :+
 
Ik weet niet meer van welke cabaratier dit is, maar ik vond hem mooi, hoewel ik het met het begin niet eens ben:
"De helm bewijst de vreemdheid van mensen. De helm word gedragen bij activiteiten die groot risico op schade aan de hersenen met zich mee brengen. In plaatst van te stoppen met deze activiteiten vind men een helm uit, om de schedel te beschermen...
Nog vreemder is de helmplicht. Deze wet verplicht hersenen die te dom zijn om zichzelf te beschermen om dat toch te doen... :? "
 
Ik weet niet meer van welke cabaratier dit is, maar ik vond hem mooi, hoewel ik het met het begin niet eens ben:
"De helm bewijst de vreemdheid van mensen. De helm word gedragen bij activiteiten die groot risico op schade aan de hersenen met zich mee brengen. In plaatst van te stoppen met deze activiteiten vind men een helm uit, om de schedel te beschermen...
Nog vreemder is de helmplicht. Deze wet verplicht hersenen die te dom zijn om zichzelf te beschermen om dat toch te doen... :? "

Bert Visser had iets met "de helm" onafwendbaar te gebruiken bij het inplakken van agressieve postzegels.. "stel je voor, je hebt zo'n agressieve postzegel en dan ineens BAM, zoo'n snee in je hoofd van dat scherpe gekartelde randje..
.. Dé helm..."
 
Terug
Bovenaan Onderaan